Onko pohjois karjalassa gay saunoja olis mukava käydä 60v ukm
Gay saunat
5
475
Vastaukset
- Anonyymi
vähän yli 60 v kaverilla olis sauna eteläkarjalassa löytys vaan gay kavereita ni touhuiltas
- Anonyymi
Mulla olis oma sauna jos olisit ollut kanssasi niin sitten se olisi meidän oma gay sauna
- Anonyymi
Saunanomistajat kutsukaa miehiä saunomaan, niin kyllä se joskus löytyy sellainenkin, joka tykkää taka-ajatuksista. Kivahan se on saunoa vain, varsinkin jos tietää toisen katselevan sillä silmällä toista saunojaa.
- Anonyymi
Itse olen esim. alastonsuomi.com:ssa useasti saanut mukavaa saunaseuraa eri klubien kautta esittämillä kutsuilla. Parhaimmillaan meillä oli 7 miehen poppoo ikähaarukassa 25 - 69v ja kyllä jokainen sai sitä mitä tuli hakemaan. Koko lauantai päivä ja yö oltiin lähes yhtä pötkö alastomina ja toistemme "kimpussa".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816