Monessa myynti-ilmoituksessa Salon alueen asunnoissa tulee esiin isännöintipalvelu Immo Toivonen.
Olen sijoittaja ja kiinnostunut Salon alueesta nyt kun sinne kaavaillaan asuntomessuja. Tämän myötä kaupunki voi saada uutta nostetta ja tätä nyt yritän ennakoida.
Tutkin hieman kyseisen isännöitsijän tietoja ja huomasin, että kyseessä on melko pieni toimisto. Asiakkaita vaikuttaa olevan paljon. Riittääkö henkilökunnan aika siihen, että kaikki asiakkaat hoidetaan hyvin ja huolellisesti?
Isännöintipalvelu Immo Toivonen (Salo)
7
294
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä oleva yritys on nopeasti hankkinut ison määrän asiakkaita, eikä oikein ole selvyyttä mistä tämä johtuu. Immo Toivonen on myös muualla töissä eli ajankäyttö on mitä on. Ei täysin vakuuta.
- Anonyymi
Kantsii olla tarkka ja ite huolelline näitten kans. Vissiin on nyt alkanu olla liikaa hoidettavii juttui. Henkilökuntaa ehkä kantsis palkata lisää jos muuten ei suju.
- Anonyymi
Onkohan enemmän kokemuksia saatavilla? Kiinnostaisi kuulla. Ilmeisesti kyseinen isännöitsijä ei kuulu isännöintiliittoon?
Onko totta, että isännöitsijä tekee kahta työtä? Miten aika riittää, mikäli sama henkilö on kahden eri alan töissä? Ei kai hän isännöintitehtävien ohessa hoida toimistolla myös toisen työnsä tehtäviä? Se olisi mielestäni väärin maksavia asiakkaita kohtaan. Isännöitäviä kohteita tuntuu olevan tosi paljon ja koko toimistolla vain kaksi isännöitsijää, joista toinen tekee päällekkäin kahta työtä. Miten tällä setillä pystytään turvaamaan asiakkaiden oikeudet, huolellisuus, kaikkien tarpeellisten asioiden hoitaminen, hyvä paneutuminen asioihin? Vai pystytäänkö?
Kuulin huhun, että tieto, jota tämä henkilö pyydettäessä taloyhtiön hallituksille antaa, on Googlen kautta etsittyä, esim. lehtiartikkeleja tms, joihin ei kuitenkaan laiteta lähdettä esiin, vaan saadaan tiedot näyttämään itse asiantuntemuksella laadituilta. Maksetaanko tälle isännöitsijälle siitä, että hän etsii Googlesta tiedot, jotka kaikki voisivat hakea itsekin? Kuulostaa aika omituiselta. - Anonyymi
Onko lisää tietoja? Kuulin kautta rantain, että ei ole kovin tykätty ja asioita jää hoitamatta? Miksi hänellä sitten on niin paljon kohteita?
- Anonyymi
Paljon on kohteita kiinteistöhuolto kailepillakin,mutta kun saa jalkansa salon vuokrasunnot oy oven väliin niin ei ole niin väliä mitä tekee vai tekeekö yhtään mitään.
- Anonyymi
Kehoittaisin olla sijoittamatta salon asuntoihin niistä kun tuppaa saamaan takkiinsa hyvinkin nopeasti kun teollisuustyöpaikat katoavat niin kuin Nokian tapauksessa,ei tuo lääkepakkamo orion ja automotiven akkutehdaskaan täällä ikuisesti tule pysymään ja uskoisin että suunnitelmat akkutehtaan osalta tehty.
- Anonyymi
Onko Immo Toivosella edes riittävää koulutusta? Kotisivujen mukaan hän on isännöitsijä, tj.
Onko hän opiskellut alaa? Päivittääkö hän osaamistaan mitenkään? Tietääkö joku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244