Hei!
Löysin käsiini vanhan "Kilpapurjehdus - maailman ympäri" lautapelin, Algan peli kyseessä. Kyseinen peli 80-90 -luvun taitteesta.
Onko kellään pelin sääntöjä olemassa, tai voisiko joku kertoa, onko virallisissa säännöissä mainittu seuraavista asioista?
1) veneen purjeet repeävät, ja joudun laittamaan purjesetin syrjään. Saanko tuon takaisin seuraavan etapin alkaessa vai olenko menettänyt tuon koko kilpapurjehduksen ajaksi?
2) liikaa purjeita, "mastovaurio". Joudunko palaamaan aikaisemman etapin lähtösatamaan ja aloittamaan etapin alusta, vai onko kyseessä muunlainen sanktio?
Kiitoksia etukäteen vastaajille.
Kilpapurjehdus ALGA
Anonyymi-ap
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Laita kysely Fb Lautapelikirppis, Lautapeli- intoilijat.
Löytyy jopa peliohjeet peliiin. ( vuosimalli 1988 Alga )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287