Meitä ette rokota, valintamme on rokottaman miehen urea. ♥️🥃👬🥃♥️
Ureamiesten johtaja Pasi Toivonen 5
40
343
Vastaukset
- Anonyymi
Pis
- Anonyymi
♥️ Golden Shower♥️
- Anonyymi
Olen saanut Pasilta Golden Shower hoidon.♥️🚿👬♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusiko se sun päälle?
- Anonyymi
Meitä ette rokota 💪
- Anonyymi
♥️👬🚿♥️
- Anonyymi
Himmeitä ovat
- Anonyymi
Pasi palstan pissapoika
- Anonyymi
Rokottaman miehen tuore urea on valintamme. Meidän jotka ymmärrämme paremmin.
♥️🥃♥️ - Anonyymi
Olen päässyt nauttimaan Pasin ureaa.
- Anonyymi
Juuri nyt taas vaara linnut levittää tautia !
HANHET ym. sorsat ne on vihreät suojelleet ei niitä saa ajaa pois
rannoilta ja virkistyspaikoilta .
SAAVAAT LISÄNTYÄ JA PASKOA KAIKKI PAIKAT TÄYTEEN!
AIVA HULLUA LEHMÄT PIERASEE NE PITÄÄ KAIKKI TAPPAA! Kävin äskön pissillä.💧💦🚽 Minulta tuli 12 kilometrin pituinen pissi.😇👍❤️💦💧🍺🥃
- Anonyymi
Kyllä huomaa että kaikki piikit otettu, onko teillä hajuakaan mitä huijausta puolustatte????
- Anonyymi
Pasi kertoo julkisesti Urean voitonkulun.
- Anonyymi
Kysypä siltä pasilta. Vai onko ureakrapuladsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysypä siltä pasilta. Vai onko ureakrapuladsa?
Pää on täynnä sitä, ei hölsky.
- Anonyymi
Ureaa päässä,viemäriputsinkia kurkussa. Tästä johtuu sitten nuo hulluudet.
- Anonyymi
Pasi mainosti rokotevastaisten ureajuhlia.
- Anonyymi
Golden Shower hoidot 🤣
- Anonyymi
Urea ♥️
- Anonyymi
Pikku Pasi tahtoo pissaa🤣
- Anonyymi
Pissapoika
- Anonyymi
♥️Urea♥️
- Anonyymi
Himmeitä
- Anonyymi
Pissa Pasi 🥃
- Anonyymi
Miten pissan pistäminen ruiskulla käsivarteen olisi muka parempi vaihtoehto kuin rokote ? Pissan juomisesta ei kuitenkaan ole mitään hyötyä, sillä vatsahapot hajottaisivat kaikki aineet joista saattaisi ehkä mahdollisesti jopa olla jotain hyötyä.
- Anonyymi
♥️ Golden Shower ♥️
- Anonyymi
Pasi ammutaan ensimmäisenä sodan alkamispäivänä. Ei rintamalla, vaan paskahuusissa.
- Anonyymi
Missä ovat rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat 10.000.000 koronarokkotteisiin kuollutta?
Eikö rokote tapakkaan?- Anonyymi
Kyllähä ne yleensä haudataan kokonaisena tai tuhkattuna, eikä niistä uutisia revitä sehän vaarantaisi rokotebisneksen. Yleensä rokotteiden osallisuutta kuolleisuuden kuin muunkaan vammautumisen yhteydessä ei haluta edes tutkia.
- Anonyymi
Lämmin rokottamalta mieheltä saatu Golden Shower hoito on parasta mitä tiedän ♥️
- Anonyymi
Kuningas Pasi on Suomen Urea King Christopher Key
Virtsa sulattaa jääpuikon miksi se ei suluttaisi koronaviruksen piikkiproteiinia. Urea King Christopher Key on oikea Nobelisti ♥️🥃👬🥃♥️ - Anonyymi
Googlaa Drink Urea Christopher Key. Niin ymmärrätte tekinmiksi Urean juominen on niin suosittuja myös Suomessa.😂🤣
- Anonyymi
Himmeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himmeitä
Oletko edes maistanut? Miksi sitten haukut?
- Anonyymi
Pasi trollaa edelleen nyt vain nimimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703