Kaavahankkeessa uhkaillaan kyläkapinalla. Laiton uhkaus on rikos ja se on rangaistava teko. Toivottavasti kaavakokouksesta on tallenne, ei silti kokouksessa oli paljon kuulijoita paikalla. Kuuluuko perästä?
Kyyjärvellä uhkaillaan jo kyläkapinalla.
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Pisti kyllä korvaan kyseinen puhe kylä kapinasta..
- Anonyymi
Mistä lähtien hanttiin laittaminen on ollut rikollista? 🤣 Ennemminkin pisti korvaan järjettömät puheet datakeskuksesta.
- Anonyymi
Datakeskus on todellisuutta, kyläkapinalla uhkaus rikollista. Pitääpä kuunnella tuo tallenne.
- Anonyymi
Teidän hanttiin laittaminen ei perust mihinkään todellisuuteen, vaan siksi kun itse ensin olitte vuokraamassa maita, mutta pyysitte liikaa vuokraa. Tuollaisia asioita ei virallisiin kokouksiin saa tuodakaan. Kysehän oli kaavoituksesta ja kunta voi kaavoittaa miten tykkää.teidän kitinöitä on kuultu jo liikaakin, estätte kunnan itsenäisenä kuntana pysymisen. Jääviys ongelmat tulee myös ratkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän hanttiin laittaminen ei perust mihinkään todellisuuteen, vaan siksi kun itse ensin olitte vuokraamassa maita, mutta pyysitte liikaa vuokraa. Tuollaisia asioita ei virallisiin kokouksiin saa tuodakaan. Kysehän oli kaavoituksesta ja kunta voi kaavoittaa miten tykkää.teidän kitinöitä on kuultu jo liikaakin, estätte kunnan itsenäisenä kuntana pysymisen. Jääviys ongelmat tulee myös ratkoa.
Onhan siellä muitakin hankkeita tulossa Kyyjärvelle. Itse omistan perseen kokoisen läntin maata jonne ei myllyjä ei mahtuisi edes, hyvä kun paskahuussi mahtuu. Ja vaikka omistaisinkin, niin en todellakaan ottaisi niitä mailleni MISTÄÄN HINNASTA.
Lopeta sinä tuo kitinä ja mene töihin jos kerran kunnan ja valtion rahoilla elät ( yhteiskunnan elätti). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä muitakin hankkeita tulossa Kyyjärvelle. Itse omistan perseen kokoisen läntin maata jonne ei myllyjä ei mahtuisi edes, hyvä kun paskahuussi mahtuu. Ja vaikka omistaisinkin, niin en todellakaan ottaisi niitä mailleni MISTÄÄN HINNASTA.
Lopeta sinä tuo kitinä ja mene töihin jos kerran kunnan ja valtion rahoilla elät ( yhteiskunnan elätti).Mitenkäs tämä liittyy aloittajan tekstiin? Onko sinulla lukutaidon puutetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä tuo kitinä ja mene töihin jos kerran kunnan ja valtion rahoilla elät ( yhteiskunnan elätti).Kauniskangas on paras hanke ikinä. Ei tarvi paljoa hiilinieluavohakkuita eikä häiritä luontoa, kun metsäpeuratkaan eivät turvesuolla viihdy
Seuraa tutkimustietoa kuten ely ym. Alueella ei ole suojeltavia eläimiä tai kasveja. Turvesuot vain otetaan uusiokäyttöön energiatuotannossa.
Hanke tuo kunnalle rutkasti rahaa. Ihmettelenpä sellaisia valtuutettuja, jotka eivät vihreää valoa tälle hankkeelle näytä. Tällaiset valtuutetut haluavat ,ETTÄ Kyyjärvi liitetään toiseen kuntaan samalla menettävät oman valtuustopaikkansa. Muita tuulivoima alueita tuskin Kauniskankaan jälkeen enää ei tarvitakaan. Tosin Karstulan kanssa maakuntakaavassa oleva voimalat todennäköisesti toteutuvat karstusten voimin. Pidetään Kyyjärven kunta itsenäisenä kuntana. Täällä on hyvä asua, kunhan säästetään luontoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs tämä liittyy aloittajan tekstiin? Onko sinulla lukutaidon puutetta?
Lue itse paremmin MIHIN kommenttiin on vastattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniskangas on paras hanke ikinä. Ei tarvi paljoa hiilinieluavohakkuita eikä häiritä luontoa, kun metsäpeuratkaan eivät turvesuolla viihdy
Seuraa tutkimustietoa kuten ely ym. Alueella ei ole suojeltavia eläimiä tai kasveja. Turvesuot vain otetaan uusiokäyttöön energiatuotannossa.
Hanke tuo kunnalle rutkasti rahaa. Ihmettelenpä sellaisia valtuutettuja, jotka eivät vihreää valoa tälle hankkeelle näytä. Tällaiset valtuutetut haluavat ,ETTÄ Kyyjärvi liitetään toiseen kuntaan samalla menettävät oman valtuustopaikkansa. Muita tuulivoima alueita tuskin Kauniskankaan jälkeen enää ei tarvitakaan. Tosin Karstulan kanssa maakuntakaavassa oleva voimalat todennäköisesti toteutuvat karstusten voimin. Pidetään Kyyjärven kunta itsenäisenä kuntana. Täällä on hyvä asua, kunhan säästetään luontoa.Ai maakotka ei ole suojeltava laji?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä tuo kitinä ja mene töihin jos kerran kunnan ja valtion rahoilla elät ( yhteiskunnan elätti).Luontoarvot määrittävät, saako rakentaa tuulimyllyjä. Selosteen mukaan alueella ei ole merkittäviä luontoarvoja. Jotka estäisivät rakentamisen. Aavaa suota, joka on muutenkin pilarru. Nyt taas hyötykäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai maakotka ei ole suojeltava laji?
Maakotkan reviiri on suunnittelussa otettu huomioon ja reviiri säilyy. Etko lue yva selostusta, perusteltua päätelmää ja kaavaselostusta. Tietäisit sitten todellisuutta. Hankkeen tulee perustua faktoihin , ei sattumiin. Kunnalla ol valta kaavoittaa aluetta parhaaksi katsomalla tavalla. Teitä on kuunneltu liikaakin ja sen mukaan pienennetty hanketta, vaikkei teidän kuulemisia tarvitsisi kuunnella ollenkaan. Kyyjärvi ensin. Tehdään Kyyjärvestä taas mahtava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maakotkan reviiri on suunnittelussa otettu huomioon ja reviiri säilyy. Etko lue yva selostusta, perusteltua päätelmää ja kaavaselostusta. Tietäisit sitten todellisuutta. Hankkeen tulee perustua faktoihin , ei sattumiin. Kunnalla ol valta kaavoittaa aluetta parhaaksi katsomalla tavalla. Teitä on kuunneltu liikaakin ja sen mukaan pienennetty hanketta, vaikkei teidän kuulemisia tarvitsisi kuunnella ollenkaan. Kyyjärvi ensin. Tehdään Kyyjärvestä taas mahtava.
Sponsored by West Wind?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964