IS pääkirjoituksessa väitetään, että Purra näyttää ihastuneen omalla tavallaan pääsystään

Anonyymi-ap

poliittisen vallan eliittiin. Hän on omasta mielestään aina oikeassa. Tunnelinäkö estää näkemästä omaa vallasta sokaistumista.”

Toimittaja päästelee täyttä puppua. ilmeisesti hän ikänsä on ollut ilman valtaa. Valta ei estä näkemästä yhtikäs mitään vaan pistää toimimaan entistä tomerammin oikeaksi katsomiensa asioiden hyväksi.

Toimittaja voisi kertoa, vaikka sen, että mitä Purra on tehnyt väärin? Se, että etuisuuksia karsitaan ei riitä perusteluksi. Kun rahaa ei riitä, niin joltakin on leikattava. Keneltä toimittajan mielestä olisi ollut sopiva ja oikeuden muksita leikata.
Minulta on leikattu, mutta en minä siitä ole kitisemässä.

Vasuri vituttaa aina. Kun Marin oli pääministerinä, valta ei tuntunut median mukaan nousseen hänen päähänsä, ei some binbona, ei bilettäjänä vaan nuorena naisena, jolla oli oikeus bilettää, vaikka maan asiat menisivät päin persettä ja meniväthän ne. Niitä lystejä Purra yrittää maksaa takasin. Vaikka Marini aikana varoitin, että lystin maksavat aina heikoimmat., niin siitä huolimatta vasurit väittivät, että valtionvelkoja ei tarvitse koskaan maksaa takasin. Siitä huolimatta Marin on vieläkin joidenkin vasuri bimbo toimittajien kaihoisa kaipuu. Toimittaja voisi katsoa peiliin ja miettiä, onko oma vallantunne arvostella perättömästi vastuullisia poliitikkoja noussut hattuun.

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin kommentoitu 👍

• Anonyymi

Olihan Aatukin aina oikeassa !

• Anonyymi

No kyllähän tuo Purra on tyhmä ,, kun ei ymmärrä ettei me kaikki muut ime peten moiloo.

Irvikissa nuolee rikkaita, en ikinä äänestä tätä valeämmää.

• Anonyymi

Minä en enää pitkään aikaan ole viitsinyt lukea Ilta-Soopan ns. "asiantuntijoiden" kirjoituksia! Se aviisi on nykyään journalistisesti ala-arvoista laatua. Ihan täyttä hömppää nettisivutkin täynnä, jotain loputonta jääkiekkojuttua, tyrkkyjulkkisten touhuja , typeriä tietokilpailuja yms. paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6377
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4784
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      42
      3322
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1780
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1618
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      73
      1426
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      85
      1249
    Aihe