Ei voi ymmärtää. Sairaat hullut vauhkoaa myllyistä joita ei vielä ole. Täytyy olla.pää sekaisin.
Miksi Puolanka pilataan valittajilla
4
204
Vastaukset
- Anonyymi
Niihän niillä on.Ei terve pää kuule myllyjen ääntä 5 kilometrin päähän.Helevetin idiootti rupelipäät.
- AnonyymiUUSI
Älkää hätäilkö kyllä kepu laittaa asiat kuntoon niin kuin aina ennenkin
- AnonyymiUUSI
Helvetin idiootit kepuhuijarit. Miksi olette pilanneet kunna maineen rehellisenä kuntana? Miksi uusien -ei kepulaisten- valtuutettujen ensitöinään ilmoitettava lehdistölle ja medialle, etteivät suostu kuntarikoksiin kepujen mukana???
- AnonyymiUUSI
Aloittajalle. Yleensä kunnissa herätään asiaan vasta kun ns housut ovat täynnä sitä itseään. Jotkut yrittävät saada kunnan huomaamaan asioita ennenkuin on myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2152924Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181269Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3651179- 1111073
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005- 66914
- 46914
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10910