Miksi Puolanka pilataan valittajilla

Anonyymi-ap

Ei voi ymmärtää. Sairaat hullut vauhkoaa myllyistä joita ei vielä ole. Täytyy olla.pää sekaisin.

4

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niihän niillä on.Ei terve pää kuule myllyjen ääntä 5 kilometrin päähän.Helevetin idiootti rupelipäät.

• Anonyymi
      UUSI

Älkää hätäilkö kyllä kepu laittaa asiat kuntoon niin kuin aina ennenkin

• Anonyymi
      UUSI

Helvetin idiootit kepuhuijarit. Miksi olette pilanneet kunna maineen rehellisenä kuntana? Miksi uusien -ei kepulaisten- valtuutettujen ensitöinään ilmoitettava lehdistölle ja medialle, etteivät suostu kuntarikoksiin kepujen mukana???

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalle. Yleensä kunnissa herätään asiaan vasta kun ns housut ovat täynnä sitä itseään. Jotkut yrittävät saada kunnan huomaamaan asioita ennenkuin on myöhäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      2924
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1269
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      365
      1179
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1073
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      914
    10. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      910
    Aihe