Olisi hyvä kun reservistä arvottaisiin väkeä jotka lähtevät Ukrainan tueksi rintamalle.
Ukrainan tueksi
18
118
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat on jo viety sinne ois hyvä kun miehetkin vietäisiin tapettavaksi sinne kyllähän miehiä välimeren takaa lisää saadaan ja velka rahaa Kiinasta
- Anonyymi
Eikö reserviläiset voisi ampua jo suomessa tulis halvemmaksi
- Anonyymi
Ymmärrän toki jos tämä mielipide kirvoittaa happamiakin kommentteja mutta tälläinen toimisi kuitenkin rauhan puolesta. Eikö olisi parempi tuhota vihollinen jossain muualla kuin omalla maaperällä? Ukraina kärsii akuutista miespulasta ja tuki sille on tuki myös Suomen itsenäisyydelle.
- Anonyymi
Atomipommilla saadaan vain ainosraan rauhaa japaniinkin tuli heti rauha 2 tuntia sen jälkeen kaikki muut aseet ja miesten tappaminen on turhaa siiyä hyötyy vain poliitikot.
Kiovaan pitäisi saada atomipommi nyt heti - Anonyymi
Usa: n tai venäjän pitäisi se ampua heti nyt
- Anonyymi
Pikku pommi riittää
- Anonyymi
Mitä jos lähettäisitte ensin ukrainalaiset kotiin puolustamaan maataan? Tai Rumppi saisi vihdoin mahtikäskynsä ”sota loppuu nyt annettua”?
- Anonyymi
Miksi tähän pitää Trumpin hemmotellun lapsen tasolle jääneen show vielä mukaan sotkea?
- Anonyymi
Totta puhut. Pitkin Eurooppaa ovat piilossa ettei tarvitsisi mennä sotimaan, Jos Suomalaiset olisivat olleet yhtä pelkureita niin oltaisiin osa ryssää.
- Anonyymi
No ennen oltiin niitä ns. miehiä. Kyllä mä liukenen Suomesta hyvissä ajoin ennen kutsua jos kahinat näyttää alkavan. Nykyaikana tommosta maasotaa leikkii enään vaan tosinuijat.
- Anonyymi
Isänmaalliset kokoomuslaiset olisivat maamme ehdotonta maanpuolustuksellista eliittiä, ja näin ollen parasta kastia turvaamaan maamme tulevaisuuden, Ukrainan maa perällä. Heille suotakoon myös maamme aseellinen arse naali mukanansa vietävän.
Suurimman idän jännitteen siirryttyä toisaalle, voidaan saman aikaisesti avata idän suhteen taas tarkasteluun ja uudelleen lämmittelyyn, voidaan syventää näitä suhteita myös YYA-henkiseksi hallinnon kehittämisprojektiksi myöskin.- Anonyymi
Mikä kommunisti täällä huutelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kommunisti täällä huutelee?
Järkeviä tietenkin.
- Anonyymi
Putini voisi tulla Suomeen ja opettaa vähän tapoja🐽
- AnonyymiUUSI
Mutta kun pikku"mies" ei uskalla lähteä bunkkeristaan mihinkään.
- AnonyymiUUSI
"reservistä arvottaisiin"
Mikä arpa voittaa ?- AnonyymiUUSI
No siis samanlainen systeemi kun jenkeissä. Fortunate son biisissäkin siitä lauletaan eli jos olet onnenpoika eli sulla on rikas isä niin arpa ei silloin sinuun osu. Pitkäaikaistyöttömiä sensijaan kovasti se arpa valikoisi. Tasan ei käy onnen lahjat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siis samanlainen systeemi kun jenkeissä. Fortunate son biisissäkin siitä lauletaan eli jos olet onnenpoika eli sulla on rikas isä niin arpa ei silloin sinuun osu. Pitkäaikaistyöttömiä sensijaan kovasti se arpa valikoisi. Tasan ei käy onnen lahjat.
Tässä olisi kyllä hyvä tapa päästä työhaluttomista eroon määrätä ne Ukrainaan työkokeiluun. Natokin pyytää jossain vaiheessa sotaa niitä vapaaehtoisia eikä sellaisia mistään silloin löydy. Tuet pois jos eivät suostu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849