Maaliskuun 2025 automyynti Sveitsissä:
1. Volkswagen
2. BMW
3. Skoda
4. Mercedes
5. Audi
6. Nissan
7. Renault
8. Hyundai
9. Dacia
10. Tesla
https://bestsellingcarsblog.com/market/switzerland/
Toyotalla menee huonosti rikkaassa Sveitsissäkin
15
114
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on se paljon myyvä Toyota?
- Anonyymi
Toyotan päämarkkinat ovat ns. kehittyvissä maissa. Ei rikas sveitsiläinen Toyotan räpsyä kelpuuta ajokikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan päämarkkinat ovat ns. kehittyvissä maissa. Ei rikas sveitsiläinen Toyotan räpsyä kelpuuta ajokikseen.
Dacia on myynyt rikkaassa Sveitsissä oikein hyvin, eli laatu on se joka vaikuttaa ja Toyota ei vakuuta.
- Anonyymi
Ohuet ovat rölleillä oljenkorret.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin, miksi pahoitit mielesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin, miksi pahoitit mielesi?
Harmittaaks sua kun tojo vei huhtikuunkin noin kirkkaasti nimiinsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se 6.000-3.600 VW:n hyväksi Suomessa? VW vei tosiaan kirkkaasti.
Muuten, miksi ylipäätään jonkun mallin/merkin/konsernin hyvä tai huono myynti harmittaisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se 6.000-3.600 VW:n hyväksi Suomessa? VW vei tosiaan kirkkaasti.
Muuten, miksi ylipäätään jonkun mallin/merkin/konsernin hyvä tai huono myynti harmittaisi?Juu, ei muakaan tohjon ykköstila haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei muakaan tohjon ykköstila haittaa.
Sinustako 3.600 on enemmän kuin 6.000?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on maaliskuun myynti.
- Anonyymi
Jos sveitsiläinen ostaisi Toyotan, niin sukulaisetkin hylkäisivät.
- Anonyymi
Olipas syväviiltävää analyysiä.
Ihan itsekö kehittelit vai auttoiko äiti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas syväviiltävää analyysiä.
Ihan itsekö kehittelit vai auttoiko äiti?Tottahan tuossa kirjoitettiin. Miksi se Tojo ei käy kaupaksi Sveitsissä?
- Anonyymi
missä ne tojotat myydään kun johtaa 3 miljoonalla autolla maailman myyntiä?
- Anonyymi
Näissä maissa:
Afganistan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, , Botswana, Burkina Faso, Kamboza, Kongon Kinshasa, Costa Rica, Dominikaaninen Tasavalta, Etiopia, Gabon, Guinea, Honduras, Jamaika, Japani, Kazakstan, Kenia, Kirgisia, Laos, Malawi, Malesia, Mali, Mongolia, Mosambik, Burma, Namibia, Nigaragua, Niger, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Ruanda, Senegal, Somalia, Sri Lanka, Suriname, Tansania, Thaimaa, Togo, Turkmenistan, Uganda, Venezuela, Sambia ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Zimbabwe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849