(Sanoi itse että lääkityksen jälkee ei oo tuntunut epävarmalta tieto enään.) näyttää todella paljon naiselta ja todnäk onkin. En vain saa mielenrauhaa siitä asiasta, kun tuli mieleen varmistaa ettei voi henkkareita muokata jälkeepäin . No en tiennyt että voi ja mietin nyt et miten sen voisi sit määrittää ylipäätään, huolestuttavaa ulkopuolisen näkökulmasta katsottuna. Mulle käy mikä vain mustaa valkoisella toimiva metodi, millainen on päivitetty sotu , väestörek, terveyskanta, ilmeneekö noista jos on tehty korjaus ?? Onko muita? Mitä ? Minun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa itse mutta sen mainitsematta jättäminen ennen seksiä ei ok. Pystyykö lähipiirin ulkopuolinen kansalainen tarkistamaan joltakin viralliselta sivulta tai taholta sitä että onko tehty korjaus?
Musta tuntuu että harrastin seksiä trans hlö kanssa tietämättä mitään etukäteen
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pysty, poliisit tms. toki asian näkevät mutta tavis ei tietenkään voi tuollaisista asiaa mistään tarkastaa.
Jos nyt sattuisit olemaan tosissasi, niin... miksi ihmeessä asia häiritsisi sinua, jos harrastit vapaaehtoista, todennäköisesti omasta aloitteestasi, nautinnollista seksiä henkilön kanssa, jonka mielsit naiseksi ja joka näyttää ja vaikuttaa niin naiselta, ettei sinulla ole mitään keinoa todistaa, ettei hän ole afab? (Assigned female at birth)- Anonyymi
Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.
Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.
Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma.No mulla transtaustaisena miehenä ei edes ole mahdollista harrastaa seksiä ilman, että transtaustani paljastuu. Mutta jos leikkaustekniikat olisivat jo minun elinaikanani sellaisia, että minulle voitaisiin rakentaa täysin toimiva penis en kyllä välttämättä yhdenyönsuhteessa asiasta edes kertoisi. Toisaalta... maailma olisi silloin erilainen ja asenteet myös. Olisin täysin tavallinen mies jolla olisi toimiva penis - ketä silloin kiinnostaisi taustani? Toki aviovaimolle kertoisin asian.
Kahden yliopistosairaalan psykiatrin lausunnon mukaan en kärsi harhoista.
Ehkä kannattaisi pidättäytyä seksistä kokonaan tai harrastaa sitä vain todistettavasti synnyttäneiden kanssa, jos asia niin kovin ahdistaa. Nythän tuokin nainen saattaa aivan hyvin olla cis, eihän ap tiedä onko tämä vai ei - tosin en jaksa uskoa, että ap edes on tosissaan tai edes koskaan saanut naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202623Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371784Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3241479Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai621057- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55890- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37806- 8778
Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37727