(Sanoi itse että lääkityksen jälkee ei oo tuntunut epävarmalta tieto enään.) näyttää todella paljon naiselta ja todnäk onkin. En vain saa mielenrauhaa siitä asiasta, kun tuli mieleen varmistaa ettei voi henkkareita muokata jälkeepäin . No en tiennyt että voi ja mietin nyt et miten sen voisi sit määrittää ylipäätään, huolestuttavaa ulkopuolisen näkökulmasta katsottuna. Mulle käy mikä vain mustaa valkoisella toimiva metodi, millainen on päivitetty sotu , väestörek, terveyskanta, ilmeneekö noista jos on tehty korjaus ?? Onko muita? Mitä ? Minun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa itse mutta sen mainitsematta jättäminen ennen seksiä ei ok. Pystyykö lähipiirin ulkopuolinen kansalainen tarkistamaan joltakin viralliselta sivulta tai taholta sitä että onko tehty korjaus?
Musta tuntuu että harrastin seksiä trans hlö kanssa tietämättä mitään etukäteen
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pysty, poliisit tms. toki asian näkevät mutta tavis ei tietenkään voi tuollaisista asiaa mistään tarkastaa.
Jos nyt sattuisit olemaan tosissasi, niin... miksi ihmeessä asia häiritsisi sinua, jos harrastit vapaaehtoista, todennäköisesti omasta aloitteestasi, nautinnollista seksiä henkilön kanssa, jonka mielsit naiseksi ja joka näyttää ja vaikuttaa niin naiselta, ettei sinulla ole mitään keinoa todistaa, ettei hän ole afab? (Assigned female at birth)- Anonyymi
Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.
Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.
Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma.No mulla transtaustaisena miehenä ei edes ole mahdollista harrastaa seksiä ilman, että transtaustani paljastuu. Mutta jos leikkaustekniikat olisivat jo minun elinaikanani sellaisia, että minulle voitaisiin rakentaa täysin toimiva penis en kyllä välttämättä yhdenyönsuhteessa asiasta edes kertoisi. Toisaalta... maailma olisi silloin erilainen ja asenteet myös. Olisin täysin tavallinen mies jolla olisi toimiva penis - ketä silloin kiinnostaisi taustani? Toki aviovaimolle kertoisin asian.
Kahden yliopistosairaalan psykiatrin lausunnon mukaan en kärsi harhoista.
Ehkä kannattaisi pidättäytyä seksistä kokonaan tai harrastaa sitä vain todistettavasti synnyttäneiden kanssa, jos asia niin kovin ahdistaa. Nythän tuokin nainen saattaa aivan hyvin olla cis, eihän ap tiedä onko tämä vai ei - tosin en jaksa uskoa, että ap edes on tosissaan tai edes koskaan saanut naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292284Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451840- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301335Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281220Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742