On todella ikävää katsella Suomen peliä. Maalivahdit voisi ottaa muualta kun rapakon takaa. En todellakaan ymmärrä mistä nämä seurat oikein maksavat näille rapakon takaisille maalivahdeille.
JÄÄKIEKKO...
21
253
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkiksi Saros, ei voi kun nauraa imurin peliä.
- Anonyymi
Pelaajille maksetaan pelaamisesta ja muustakin.
- Anonyymi
Ihanko totta. Onko kaikki tallella?
- Anonyymi
Ei avaajalla ole pahoittelut puolestaan.
- Anonyymi
Viimetalvi oli hyvä hiihtokausi, ja hyvä että jääkiekkoilutkin jatkuu, ihmiset liikkuvat, ja se säästää terveydenhoidon kuluja, ihan turhaan iso äässikin rakennettiin.
- Anonyymi
Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.
Puhut taas itsestäsi.
- Anonyymi
Olisko kannattanut miettiä maalivahtien valintaa?
- Anonyymi
Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.
Hienoa filosofiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa filosofiaa
Opin Pennaselta.
- Anonyymi
Kanadalla ainakin vihdoin parempi joukkue tulossa ja voidaan melkein puhua A joukkueesta etenkin jos Makar liittyy Crosbyn Mckinnonin ja muitten joukkoon.
3 kenttä tulee olemaan sama tyyliin mikä 2019 oli 1 kenttä - Anonyymi
Kole luukulle.
- Anonyymi
Ilmeisesti paikallista huumoria?
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.Oli myös kutalan sorsat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.Kole oli tiikereissä luukulla.
- Anonyymi
Toivotaan että ei tänään ole imuri maalivahtina.
- Anonyymi
Juuse on yksi parhaita maalivahteja. HPK:ssa viimeisenä Suomen kautenaan piti koko joukkuetta pystyssä joulutaukoon asti ja kun lähti rapakon taakse, HPK oli sillassa koko kevään
- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin että oli.
- Anonyymi
Suomi -Ruotsi 2-5
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä sijoitan kympin tuolle. Eka piti laittaa 2-1 Suomi voittaa mutta luotankin sinuun. Ei ole itsellä oikein koskaan osunut arvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781