Mielialan vaihtelut ja käytös?

Anonyymi-ap

Kertokaa hupaisia tai kitkeriä tilanteita, joihin vaihdevuodet ovat teitä vieneet, kun mieliala ja olo vaihtelee! Miten käytöksenne on muuttunut? Onko ollut kiperiä tilanteita?

6

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuu mitään hauskuutta mieleen. Eikä mitään mikä naurattaisi. Ja jos naurattaa niin nauru varmaan lähinnä hullun naurua. Sellasen mielipuolen...

• Anonyymi

Mun yli ei enää kävellä.

Minulla on ja saa olla omia mielipiteitä. Tarpeita.

Olen lopettanut jatkuvan muiden miellyttämusen.

Tämän olisi pitänyt tapahtua jo paljon aikaisemmin.

Oppikaa sanomaan ei ajoissa.

• Anonyymi

Ei tullut minusta pullantuoksuista mummoa, joka hakee hyväksyntää itselleen edelleen passaamalla muita.

• Anonyymi

Näin miehenä ja puolisona sarkastisen hauska keskustelunaloitus. Osansa saa tässä kohtaa elämää kyllä vaihdevuosihirmun kumppanikin, kaikella rakkaudella sanottuna. Toki koen oman roolin aika merkitykselliseksikin, kun omalla rakkaalla myrskyää. Mutta helppoa ei aina ole.
      Mielialavuoristoradassa ei tahdo mies pysyä mukana, varsinkin kun itse seestyy vuosi vuodelta. Raivokohtaukset on välillä melkoisia, ja leimahtaa pienestä eikä ole välttämättä minusta lähtöisin mutta kärsijäksi pääsen..:D Usein niiden jälkeen myös itkettää. Räyhäämisen jälkeen kuulen, että lähdet sitten kävelemään kun tarvitset rauhaa elämääsi. Mutta en ole sitä korttia vielä koskaan halunnutkaan käyttää...:)

• Anonyymi00005

Ei nyt mitään yksittäisiä tilanteita, mutta puolison mieliala heittelee nopeasti laidasta toiseen. Hyvin alkanut aamu voi pienestä vastoinkäymisestä tai erimilisyydestä lehahtaa täyteen raivoon jolloin vanhatkin asiat nousee pöydälle. Itkua, tavaroiden heittelyä, ja sellaista vihaa joka estää asioiden käsittelyn asioina kovin nopeasti. Jäähyille lähtee onneksi itsekseen ja se auttaa. Mutta vaatii itseltä melkoista kurinalaisuutta sekä nieleskelyä ja ymmärrystä antaa toisen päästää höyryjä ilman että itse lähden sotajalalle. Se kun ei auttaisi yhtään vaan päin vastoin. Joudun purkaa harmitustani toisaalla, liikunnalla ja vertaistuella sekä asioita itsekseni palastelemalla. Jonkinlainen teini-ikä uudelleen näin miehen kokemuksena, ensin huutaa niin että sylki lentää suusta ja silmät leiskuu. Jonkin ajan kuluttua itkee sylissä kun ei ymmärrä itsekään mistä on kyse ja näkee että yli meni ja pahasti. Ehkä se tästä...

• Anonyymi00006
      UUSI

Mielialat alkaa vaihdella jos otan laastarin käyttön.
      Ei aina auta hkh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5534
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3557
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2368
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2365
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1158
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      81
      961
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    Aihe