Onko jokin tilanne tai asia, joka vaihdevuosissa naurattaa?
Onko mitään hauskaa?
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin samasta vaivasta kärsivien ystävien kanssa on joskus mukavaa vitsailla kaikesta mummokuumeeseen ja kuumiin aaltoihin liittyvästä.
- Anonyymi
Ainoastaan se että nuoremmat ei tiiä mitä paskaa edessä. Ikinuoruus harha ja elämä menee alamäkeen koko ajan.
- Anonyymi
Ei vaihdevuodet vie kaikkia naisia alamäkeen. Jotkut pysyvät ihan hyvässä kunnossa ja voinnissa. Kai siihen jonkin verran vaikuttaa elintavatkin.
- Anonyymi
En muuta tiedä, mutta sellainen lässytys, että ikä on vain numero, alkaa naurattaa.
- Anonyymi
Tulee kaikenlaisia ylimääräisiä vaivoja niin kuin tuokin virtsankarkailu. Munamankeli- ajotkin jäit kun alkas huimaamahan.
Olin alamäkee laskettelemassa kun huomasin äkkiä mettän olevan sekuntien päässä. Sain käännettyä fillarin kevyenliikenteen penkereeseen.
No niin no. Pää ja vasen nilkka sii laitto hajoten. Lanssi vei munt kipsausasemalle, mutta päälle ei annettu edes kypärätä.
Ne laitto katsoen, että kuuppa on melko sökönä. 11 viikkua pitivät lasareetissa. Sille ei voi mitää - ne on kertakäyttötavarata.
Harvoin saan enää 2 tuntia goisia yhteenmenoon. Vaippoi menee paali kuukaudessa. Melkein 90 v. mittarissa antaa ne halvemman taksometrian mukaan.- Anonyymi
Ikämiehellä näyttää olevan huumoria....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477