Onko mitään hauskaa?

Anonyymi-ap

Onko jokin tilanne tai asia, joka vaihdevuosissa naurattaa?

7

529

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin samasta vaivasta kärsivien ystävien kanssa on joskus mukavaa vitsailla kaikesta mummokuumeeseen ja kuumiin aaltoihin liittyvästä.

• Anonyymi

Ainoastaan se että nuoremmat ei tiiä mitä paskaa edessä. Ikinuoruus harha ja elämä menee alamäkeen koko ajan.

• Anonyymi

Ei vaihdevuodet vie kaikkia naisia alamäkeen. Jotkut pysyvät ihan hyvässä kunnossa ja voinnissa. Kai siihen jonkin verran vaikuttaa elintavatkin.

• Anonyymi

En muuta tiedä, mutta sellainen lässytys, että ikä on vain numero, alkaa naurattaa.

• Anonyymi

Tulee kaikenlaisia ylimääräisiä vaivoja niin kuin tuokin virtsankarkailu. Munamankeli- ajotkin jäit kun alkas huimaamahan.
      Olin alamäkee laskettelemassa kun huomasin äkkiä mettän olevan sekuntien päässä. Sain käännettyä fillarin kevyenliikenteen penkereeseen.

No niin no. Pää ja vasen nilkka sii laitto hajoten. Lanssi vei munt kipsausasemalle, mutta päälle ei annettu edes kypärätä.
      Ne laitto katsoen, että kuuppa on melko sökönä. 11 viikkua pitivät lasareetissa. Sille ei voi mitää - ne on kertakäyttötavarata.

Harvoin saan enää 2 tuntia goisia yhteenmenoon. Vaippoi menee paali kuukaudessa. Melkein 90 v. mittarissa antaa ne halvemman taksometrian mukaan.

• Anonyymi

Ikämiehellä näyttää olevan huumoria....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe