Onko suoja aika 100 vuotta vai 50 vuotta
SUoja aika
18
371
Vastaukset
- Anonyymi
16 vuotta.
- Anonyymi
Kuolleille 50 vuotta, muille kirkonkirjamerkinnöille 100 vuotta. Tuolla ajoituksella tiedot tulevat julkisiksi.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Kyllä pitää, katso vaikka ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää, katso vaikka ihan itse.
Ei pidä paikkansa, katso myös ite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa, katso myös ite
Ihme inttäjä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme inttäjä...
Ite oot ihme tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot ihme tapaus
Kuin niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin niin?
Kui itelles kuului mitä intöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui itelles kuului mitä intöt
Ketä intiöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä intiöt?
Mikä ketä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ketä?
Ketä mitkä?
- Anonyymi
15015vyottaSuomalaisten heimojen BUDINI kaupungit, vanhoja kopioita kirjeistä asiaa mainiten on olemassa: demokratia mainitaan myös ettei ole kuningasta. Kreikkalaisten esikuvia.
- Anonyymi
Ruotsalaiset tutkijat ovat jo tunnustaneet julkisesti tutkimuspaperilla että BIRKAnkin eliitti oli suomalainen kauppiaseliitti. Ruotsi oli suomalainen vielä n v 490 kunnes Rooman palkkasotilaat, hyökkäyssodat, terrrori, uhkailu, kauppasota, lahjonta, salaliitot saivat murrettua suomalaisen ikivanhan kulttuurin ja kielen.
- Anonyymi
Siviilipalvelus aika nykyaikaistaa
- Anonyymi
KIIRAS HÄLYTYS – VASTAANOTETTU ASIAKIRJA
- Anonyymi
Traditionaaliset leikit, sotaisa historia
- Anonyymi
En usko tuota
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602839- 422323
- 261788
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701576- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050