Porvoon Poliisin suojelukohde nro 1

Alkaa kyrsiä...

On se kumma, kun jos Porvoossa jättää auton viideksikin minuutissa johonkin, niin aina on parkkisakko ikkunassa, keskustassa asian hoitavat Parkkipirkot ja Gammelbackassa Poliisit.

Vaan muuan jokirannassa kapista telttakylää pitävä ikäloppu juoppo saa pysäköidä autonsa KAIKKIEN sääntöjen vastaisesti ilman, että asiaan puuttuu Parkkipirkot tai Poliisi, jolle näin törkeän laiminlyönnin valvominen kuuluisi. Tämäkö on sitä Porvoon viranomaisten kansalaisilleen suomaa tasa-arvoista kohtelua?

Tänäänkin oli auto telttakylän vastakkaisella puolella niin törkeästi nokka jalkakäytävällä, että jouduin kiertämään sen ajoradan kautta miltei jääden auton alle. Tälläisestä pitäisi kyllä nypätä ukolta korttikin pois ihan jo vakavasta piittaamattomuudesta liikenneturvallisuutta kohtaan.

Toinen ääritapaus on sitten se, että auto on telttakylän eteen ajettuna nokka korokkeen päälle siten, että peräpää on reippaasti ajoradan puolella häiriten sangen vilkasta ohikulkuliikennettä.

Ja mitähän tänäänkin tekivät itse Poliisit. Päivystivät keskustassa kyllä ja ajelivat jälleen kerran "huoltoajoa" ympäri toria jääden sinne lopulta parkkiin kyttäämään jotain (vähäpukeisia naisiako?), ei tullut kysyttyä.

Vaan kai tuon ukon eriarvoisesta kohtelusta pitää kohta tehdä valitus ylempään instanssiin, olisihan niillä siellä ihmettelemistä, kun katsovat päivättyjä kuvia näistä kahdesta miten sattuu pysäköidystä autosta ja ihmettelevät samalla, miten voi olla mahdollista, ettei omistaja ole koskaan asiasta netonnut sanktioita...

14

2897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki

      Sinä olet juuri se joka: etuilee kassajonoissa,ajaa toisen perseessä kiinni vilkutellen valoja,lähtee vaaralliseen ohitukseen kun tie ei aukea heti,keskisormi enemmän kuin herkässä....ja paljon muuta paskaa.
      Sun laista hermoa ei pitäisi lainkaan päästää liikenteeseen.

      Sitten sun parkki juttuun: Tiedätkö että suomessa on lakeja? Jokainen normaali autoilija maksaa pysäköintimaksun,jos ei..niin tulee sakot. Normaali autoilija maksaa sakkonsa väärästä pysäköinnistä,eikä jumakiuta ainakaan täällä ala itkemään.Pahinta vielä tuo katellisuus,ei kai "telttakylän" pitäjä ole sun autoas väärin pysäköinyt.
      Syyllistyt kaiken lisäksi herjaukseen,kyllä kaikki porvoolaiset tietävät kuka isännöi "telttakylää". Tämä herra on vaan paljon fiksumpi kuin sinä,hän on saanut paljon hyvää aikaiseksi,tosi hieno mies.

      Ja vielä hyvä neuvo sulle: Myy pois sun romus ja osta polkupyörän.

    • tarkoitatko

      romsin aarnea??no se onkin tän kaupungin häpeä pilkku ja täys juoppo,ja yleensä kännissäon.ihme ettei ole korttia viety!

      • nupi

        Aarne on tän kylän äijä.Vittuile aarnelle suoraa älä tänne.Ehkä aarnel on pysäköinti lupalappu ikkunas.


      • Ehkä muut (sinäkin)..mut ei Romssin Aarne....
        Menestyvin ulkoilma terassi porvoossa...luuserin pitämäkö?


    • aarnen puolesta

      todellakaan itkemään jos saat sakot ettet osaa pysäköidä,siis oikein että maksat! aarne on tän kaupungin hyväntekijä ja kaikille tasapuolinen!menepä sinne esim. joskus kun on kylmä tai sataa vettä ja olet ilman sontsaa..
      todennäköisesti aarnen parkkeeraus johtuu siitä että hän harjoittaa liiketoimintaansa ja tuo nälkäisille/janoisille lisää evästä.

      • Mistä näitä sikiää?

        Joo säälittävä oli aloituskirjoitus, ja osoitti taas kuinka vittumainen suomalainen "mies" pohjimmiltaan on; kade ja katkera paskahousu, joka ei parempaan pysty kuin netissä roikkumaan ja valittamaan. Ilman kavereitasi sinäkään et olisi yhtään mitään. Olet juuri sellainen itsekeskeinen ääliö. Ihmettelenpä miten tarkkaan sinä seuraat toisten ihmisten elämää, kun tiedät jonkun ihmisten parkkisakkotilanteen vuorenvarmasti??? hanki poikaparka työpaikka ja elämä, jätä päihteet (ne eivät näemmä sinulle sovi) ja harkitse myös terapiaa, niin pääset kateudestasi ja katkeruudestasi.


      • romssi
        Mistä näitä sikiää? kirjoitti:

        Joo säälittävä oli aloituskirjoitus, ja osoitti taas kuinka vittumainen suomalainen "mies" pohjimmiltaan on; kade ja katkera paskahousu, joka ei parempaan pysty kuin netissä roikkumaan ja valittamaan. Ilman kavereitasi sinäkään et olisi yhtään mitään. Olet juuri sellainen itsekeskeinen ääliö. Ihmettelenpä miten tarkkaan sinä seuraat toisten ihmisten elämää, kun tiedät jonkun ihmisten parkkisakkotilanteen vuorenvarmasti??? hanki poikaparka työpaikka ja elämä, jätä päihteet (ne eivät näemmä sinulle sovi) ja harkitse myös terapiaa, niin pääset kateudestasi ja katkeruudestasi.

        pitäis viedä hoitoon.joka muuta väittää on juoppo joka tykkä ryypätä siellä,säälittävä touhua tuollainen.hankkikkaa elämä luuserit,rommsin touhut on aina olleet kyseenalaisia.ei ihme että porvoossa on niin paljon luusereita kun tollasta luuseria ihannoi.


      • sivusta seurannut

        tasapuolisuudesta voidaan olla monta mieltä.


    • On muutakin kokemusta

      asiallisesti !Muilta osin toimita "per-
      seestä".
      Romsin nimittelyt tällä pastalla ovat
      TÖRKEITÄ ! Kyseessä on kunnianlokkaus,
      toivokaa nimittelijät ettei Romssi tee
      teistä tutkintapyyntöä posiisille.

      • Kalle

        Bah.."luusereita",te jotka täällä selän takaa puukkottavat,te olette suuria LUUSEREITA! Varmaankin myös työpaikalla ( jos teillä edes töitä on )sellaisia perseenuolija nilviöitä.Olette vielä niin helvetin tyhmiä,poliisi saa ip:osoitteenne hetkessä.
        Toivon että poliisi saa tutkintapyynnön!


      • luusereita
        Kalle kirjoitti:

        Bah.."luusereita",te jotka täällä selän takaa puukkottavat,te olette suuria LUUSEREITA! Varmaankin myös työpaikalla ( jos teillä edes töitä on )sellaisia perseenuolija nilviöitä.Olette vielä niin helvetin tyhmiä,poliisi saa ip:osoitteenne hetkessä.
        Toivon että poliisi saa tutkintapyynnön!

        just joo.on teillä ihanteet,hankkikaa elämä.ei kukaan täysjärkinen kyllä tällaista kato,ryhtyis vaikka valtuuston edustajaksi.onhan siellä jo se yx pilven polttaja ni eiköhän sine yx hörhö lisää sovi.olette naurettavia,ai ni koskas sosku taas maksaa rahaa ni sit teidät visiin siellä taas näkee.kai ne rahat riittää ainakin parin päivän kaljan ottoon,heh luuserit siellä kirjaston netissä.


      • edessä
        luusereita kirjoitti:

        just joo.on teillä ihanteet,hankkikaa elämä.ei kukaan täysjärkinen kyllä tällaista kato,ryhtyis vaikka valtuuston edustajaksi.onhan siellä jo se yx pilven polttaja ni eiköhän sine yx hörhö lisää sovi.olette naurettavia,ai ni koskas sosku taas maksaa rahaa ni sit teidät visiin siellä taas näkee.kai ne rahat riittää ainakin parin päivän kaljan ottoon,heh luuserit siellä kirjaston netissä.

        Poliisit vois mennä ja sakottaa niitä joitten perse painaa niin paljon että auto on parkkeerattava Lidlin oven eteen.Siinä äijät istuu autossa odottamassa kun muijat käy kaupassa ostamassa tarjousmakkaraa.Kyllä pistää vihaksi kun terveet ihmiset ei jaksa muutamaa metriä kävellä vaan oven eteen auto on saatava.


      • Erkki
        luusereita kirjoitti:

        just joo.on teillä ihanteet,hankkikaa elämä.ei kukaan täysjärkinen kyllä tällaista kato,ryhtyis vaikka valtuuston edustajaksi.onhan siellä jo se yx pilven polttaja ni eiköhän sine yx hörhö lisää sovi.olette naurettavia,ai ni koskas sosku taas maksaa rahaa ni sit teidät visiin siellä taas näkee.kai ne rahat riittää ainakin parin päivän kaljan ottoon,heh luuserit siellä kirjaston netissä.

        Mee takaisin kouluun kakara!


      • Tyttönen
        edessä kirjoitti:

        Poliisit vois mennä ja sakottaa niitä joitten perse painaa niin paljon että auto on parkkeerattava Lidlin oven eteen.Siinä äijät istuu autossa odottamassa kun muijat käy kaupassa ostamassa tarjousmakkaraa.Kyllä pistää vihaksi kun terveet ihmiset ei jaksa muutamaa metriä kävellä vaan oven eteen auto on saatava.

        Porvoon poliisit on ihkuja.. Ainakin yks on tosi ihana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe