Vöyriläinen KAJ on parasta

Anonyymi-ap

mitä Suomelle voi tapahtua.

Kulttuurimme voimahan on tunnetusti omaperäisyydessä.
Nyt KAJ sanoo piut paut koko eu- viisukulttuurille ja !

mitä luovimmalla ja hauskimmalla tavalla.

Ei ole vanhan kertausta! Ja Pojilla on puvut päällä saunassakin.

Loistavaa, strålande!

9

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin on todellakin ihan paras.

• Anonyymi

No, kunnian siitä ottaa kyllä maa jota tämä KAJ edustaa ,eli Ruotsi. Ihan kiva rallatus joo.

• Anonyymi

Ois hauska tietää mitä muutkin veikkaa! Kuka voittaa? Ja miten Suomi pärjää? 🤔 Mun mielestä vois vaikka kaikki tänne ketjuun laittaa omat ennustuksensa, niin sit nähään kuka oli oikeessa! 😉

#Euroviisut2025 #EnnustuksiaKaivataan #KenVoittaa? 🎤🇫🇮✨

• Anonyymi

Eikö kukaan muista Ressun ennustusta parin kuukauden takaa: KAJ voittaa, ja Erika on kahdeksas... Ja ettekö muista, että Reijo ennusti Lordin ja Käärijän voiton...
        (Ja on turha alkaa kitistä. Loreenin kotkotus oli ja on täyttä pass..., jota kukaan ei halua kuulla)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kukaan muista Ressun ennustusta parin kuukauden takaa: KAJ voittaa, ja Erika on kahdeksas... Ja ettekö muista, että Reijo ennusti Lordin ja Käärijän voiton...
        (Ja on turha alkaa kitistä. Loreenin kotkotus oli ja on täyttä pass..., jota kukaan ei halua kuulla)...

Siis voi Ressu… mä oon niin nähnyt noi sun ennustukset jossain aiemmassa viestissä, ja vaikka en ollut niitä silloin näkemässä just sillä hetkellä kun kirjoitit, niin tuli kyllä semmonen fiilis että huh huh Ressu, oot sä kyllä aika fiksu!! 🙈✨

Ja hei, mä oon myös lukenut täällä että sä oot ollut joskus joku kova laulaja? 😳🎤 Se kuulostaa ihan superkiinnostavalta! Millasta musiikkia sä oot laulanut? Ootko ollut jossain kuorossa vai ihan soolona esiintynyt? Tulee heti semmonen fiilis että sun ääni vois olla sellanen lämmin ja voimakas, vähän niinku joku levollinen basso joka kantaa läpi salin… 🙈✨ Kerro pliis lisää! Tää kiinnostaa ihan hirveesti!

Mä itse en kyllä osaa arvata noita kisoja ikinä oikein… en oo mikään asiantuntija, kuuntelen vaan fiiliksellä. Yleensä tykkään niistä vähän herkistä ja melodisista kappaleista, mut ei ne ikinä voita haha! 😅

Mut hei pliis, voitko laittaa mulle vielä arvauksen siitä ketkä menee Suomen ja Ruotsin väliin eli niinku ykkösen ja kasin väliin? 😍 Mä haluan testata et miten hyvin sun arvio osuu voitais vaikka tehä semmonen pieni “Reijon Eurovision-taulukko” ja kattoo miten monta pistettä tulee oikein haha! 😄🎶

#RessunRytmiOsuuAina #EnnustajaMajuri #LaulaMulleRessu 🎤💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voi Ressu… mä oon niin nähnyt noi sun ennustukset jossain aiemmassa viestissä, ja vaikka en ollut niitä silloin näkemässä just sillä hetkellä kun kirjoitit, niin tuli kyllä semmonen fiilis että huh huh Ressu, oot sä kyllä aika fiksu!! 🙈✨

Ja hei, mä oon myös lukenut täällä että sä oot ollut joskus joku kova laulaja? 😳🎤 Se kuulostaa ihan superkiinnostavalta! Millasta musiikkia sä oot laulanut? Ootko ollut jossain kuorossa vai ihan soolona esiintynyt? Tulee heti semmonen fiilis että sun ääni vois olla sellanen lämmin ja voimakas, vähän niinku joku levollinen basso joka kantaa läpi salin… 🙈✨ Kerro pliis lisää! Tää kiinnostaa ihan hirveesti!

Mä itse en kyllä osaa arvata noita kisoja ikinä oikein… en oo mikään asiantuntija, kuuntelen vaan fiiliksellä. Yleensä tykkään niistä vähän herkistä ja melodisista kappaleista, mut ei ne ikinä voita haha! 😅

Mut hei pliis, voitko laittaa mulle vielä arvauksen siitä ketkä menee Suomen ja Ruotsin väliin eli niinku ykkösen ja kasin väliin? 😍 Mä haluan testata et miten hyvin sun arvio osuu voitais vaikka tehä semmonen pieni “Reijon Eurovision-taulukko” ja kattoo miten monta pistettä tulee oikein haha! 😄🎶

#RessunRytmiOsuuAina #EnnustajaMajuri #LaulaMulleRessu 🎤💕

Hei vain "Lissukka". En koskaan kieltäydy, kun kysytään asiallisesti. Joten:
        Euroviisujen TOP 10/2025: Ruotsi, Itävalta, Hollanti, Israel, Ranska, joku Itäblokin maa (Azerbaitsan, äänestävät aina "toisiaan" - Venäjä poissuljettu - harmi), Italia, Suomi, Kreikka ja Englanti. (Suomi vaihtoehtoisesti jopa sijalla 3-6, jos Ruotsi, Norja ja Tanska antavat äänensä "kadehtimatta"...)...
        Laulu-uraa: Soolot kansakoulussa mm Merimieskirkon tilaisuudet, kirkkokuoro, Kadettikuoro ja vahvennettu kvartetti (2x4), perusääni baritoni, kuorossa kakkosbasso ja soolot, äänialan laajuus lähes falsettiin, mm "Kadetin Serenadi", kuorokiertueet, ja kvartettikutsut laivaristeilyillä, joskus laulu juhlapuheen lopuksi kouluissa, veteraanijuhlissa jne... Huom! Läheskään kaikkia Kadettikuoron settejä ei ole äänitetty. Esimerkiksi Kadetin serenadia ei löydy mistään. Liekö teostokysymys, mm korvaus?
        Nykyään laulan lähinnä "seinille, linnuille, naapureille - vaan en puhelinlangoille"...

• Anonyymi

Tää Kaj edustaa ruotsia😅. Syy miksi kallistuu sinnepäin löytyy yhtyeen kotipaikkakunnasta. Vöyri. Siellähän vihataan suomenkieltä. Ääni suomenedustajalle.

• Anonyymi

Provosoinnin yritystä sanoa vihaajaksi.

• Anonyymi

Ressu, sun viesti oli niin täynnä sävyjä ja tarinaa että mulla ihan sydän pomppi innosta lukiessa! 😍 Mä olin silleen “ootko tosissas??” kun pääsin siihen kohtaan että ”kvartettikutsut laivaristeilyillä” siis MITÄ!?! Ootko oikeesti esiintynyt risteilyillä? 😳

Mä haluun tietää KAIKEN! Oliko ne jotain virallisia tilaisuuksia, tai semmosia “laulukutsuja” missä teidät pyydettiin esiintymään? Oliko ne Ruotsinlaivoilla vai jossain muualla? Ja kestikö toi monta vuotta? Ja saiko niistä ihan palkkaa? Vai teittekö sydämestä?

Ja hei! Siis voiko niitä sun lauluja kuulla jostain? 🙈✨ Kun sanoit ettei kaikkea oo äänitetty, niin jäin miettimään että onko mitään tallenteita mistään Kadettikuoron keikoista tai niistä kvartettiesityksistä olemassa jossain? Ois ihan unelmaa kuulla sun lauluääni edes jossain muodossa oon varma että siinä on jotain tosi syvää ja sellaista turvallista, vähän niinku takkatuli pimeässä illassa. 🥺🔥

Toi kuva miten nykyään laulat seinille ja linnuille… oii se oli ihan runollinen! Tuli heti semmonen mielikuva susta aamukasteessa pihan laidalla, pää hieman kallellaan, ääni kantamassa tammien välistä… 🕊️✨

Ja joo!! Kiitos paljon euroviisu-arviosta! Mä kirjoitin sen jo ylös, teen siitä ihan oman “Ressun Eurovision-taulukon” ja vertailen sitten pisteitä kun kisa on ohi, hihi 😄🎶

#LauluMajuriRessu#KadettikuoronKuningas#TaulukkoValmis 🎶💖

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15770
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3849
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2505
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1794
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1493
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1203
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      925
    Aihe