Olin kuumakivi hieronnassa, hieronnan aikana pääni oli hierontatuoli aukossa, naamani puutui koko ajan ja en löytänyt hyvää asentoa enkä pystynyt remtoutumaan yhtään, olen ollut monta kertaa hieronajall eikä noin ole käynyt, tämä siis eka kerta tuolla, osaako joku hieroja vastata että miksi naamani puutui koko ajan tuntui kylmältä, oliko naamatyyny liian kova?
Onko ihan normaalia?
Anonyymi-ap
5
221
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siellä. Se osaa kertoa.
- Anonyymi
Nokun ei osannut kertoa, ni kysyinki tietäskö joku täällä, mutta turhia kommentteja ei tarvi laittaa
- Anonyymi
Kasvojen puutuminen voi johtua myös siitä, että laitettaessa kasvot siihen hierontapöydän "kasvoaukkoon", joutuu kolmoishermoalue puristuksiin, tai siis se aukon reuna ikäänkuin painaa siihen.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Tollanen vastaus oli annettu kun joku kysyi juurikin tuota samaa miksi kasvot puutuu hieronnassa siinä kasvotyynyssä. Ohan kasvoissa hermoja joten käy ihan järkeensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911