Olin kuumakivi hieronnassa, hieronnan aikana pääni oli hierontatuoli aukossa, naamani puutui koko ajan ja en löytänyt hyvää asentoa enkä pystynyt remtoutumaan yhtään, olen ollut monta kertaa hieronajall eikä noin ole käynyt, tämä siis eka kerta tuolla, osaako joku hieroja vastata että miksi naamani puutui koko ajan tuntui kylmältä, oliko naamatyyny liian kova?
Onko ihan normaalia?
Anonyymi-ap
5
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siellä. Se osaa kertoa.
- Anonyymi
Nokun ei osannut kertoa, ni kysyinki tietäskö joku täällä, mutta turhia kommentteja ei tarvi laittaa
- Anonyymi
Kasvojen puutuminen voi johtua myös siitä, että laitettaessa kasvot siihen hierontapöydän "kasvoaukkoon", joutuu kolmoishermoalue puristuksiin, tai siis se aukon reuna ikäänkuin painaa siihen.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Tollanen vastaus oli annettu kun joku kysyi juurikin tuota samaa miksi kasvot puutuu hieronnassa siinä kasvotyynyssä. Ohan kasvoissa hermoja joten käy ihan järkeensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033772Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582362Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912276- 462170
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 651107
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083