Aiotteko katsoa "Lehtikeisari" sarjaa ?

Anonyymi-ap

33

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli Hymy-lehden ja Lahtisen kultakautta. Ekaa osaa voi katsoa minkätasoinen
      se on. Siitä riippuu katsonko jatkoa.

• Anonyymi

Kaikenlaisia lahjattomat puuhailee, tekivät mm. Jari Sarasvuosta elokuvan....

• Anonyymi

Eipä kiinnosta Lahtisen ja Mossen "seikkailut", niistä saanut kuulla ja lukea riittävästi aikanaan. Mitään tärkeää tai merkityksellistä eivät saaneet aikaan, mitäpä niitä muistella.

• Anonyymi

Ei tippaakaan!

• Anonyymi

Urpo Lahtinen sai aikaan aika suuren omaisuuden itselleen eikä ollut
      Mossekaan köyhä.

• Anonyymi

Oli Hymy-lehdellä jonkunlainen uraauurtava yhteiskunnallinen merkitys.
      Urpo Lahtisen esikuvana olivat brittiläiset juorulehdet ja niiden innoittamana
      hän muokkasi Hymystä sensaatiohakuisen yleisaikakauslehden, joka otti asiakseen paljastaa säälimättä vallanpitäjien väärinkäytökset, mutta lehti myi hyvin myös
      julkkis- ja seksijutuillaan.

• Anonyymi

Hymyä pidettiin roskalehtenä, vaikka se oli monipuolinen "kansanlehti",
      Poliitikkojen, julkkisten, arjen sankareiden, rikosjuttujen ja historiallisten ilmiöiden lisäksi joka lehdessä oli runsas terveysosio.

• Anonyymi

Eliitihän sitä vihasi

Veikko Ennalan jeesusjutut luin ja opin kaiken raamatusta lukiossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eliitihän sitä vihasi

Veikko Ennalan jeesusjutut luin ja opin kaiken raamatusta lukiossa

Vielä sen verran että olen kerran jotain 20 vuotta sitten tavannut sijoitusmessuilla Hymy Lahtisen sijoituksia hoitaneen - kiinteistöjä pääosin mutta myös osakkeita
        Varmaankin edelleen toiminta keskittynyt Tampereelle

• Anonyymi

Veikko Ennala oli radikaali journalisti. Hymy lehdessä . Otti esille asioita joita nyt vasta muut käsittelevät asioina . Ja moralistit olivat jo silloin tyylillä hyi hyi häntä kohtaan .
        Vaan hän ei antanut heidän vaikuttaa mitenkään kykyynsä kirjoittaa , oli edellä aikaansa. Ja sekös harmitti monia ihmisiä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikko Ennala oli radikaali journalisti. Hymy lehdessä . Otti esille asioita joita nyt vasta muut käsittelevät asioina . Ja moralistit olivat jo silloin tyylillä hyi hyi häntä kohtaan .
        Vaan hän ei antanut heidän vaikuttaa mitenkään kykyynsä kirjoittaa , oli edellä aikaansa. Ja sekös harmitti monia ihmisiä .

Olin silloin vasta koulussa eikä pikkunilkkien rysään jääminen kiinnostanut. Jotenkin muistan Timo K. Mukan tapauksen . En ymmärrä, miten yhteiskunta siitä hyötyi.
        Ennala saattoi olla sivistynyt ja valveutunut mies, mutta journalistiikan laji oli väärä ja foorumi oli väärä.

• Anonyymi

En katso mitään missä aku ankka hirviniemi esiintyy

• Anonyymi

Samat näyttelijänplantut näyttää olevan kuin surkeissa "Luokkakokous"
      elokuvissa, mutta voi alkua yrittää katsoa, aina voi vaihtaa kanavaa
      tai sulkea koko töllön.

• Anonyymi

En aio tukea kyseisen esiintyjän uraa katsomalla mitään missä hän on mukana.

• Anonyymi

Ei se sitä tiedä katsot tai et.

• Anonyymi

Maku on mennyt Hirviniemeen totaalisesti. En ikinä maksaisi elokuvalipun hintaa, missä hän näyttelee. Ei ole häävi näyttelijäkään.

• Anonyymi

Aikanaan tuli luettua Lahtisesta, en ehkä kattele.

• Anonyymi

Veikko Ennala oli loistava kirjoittaja, kirjoitti hersyvän jutun Treen iltapäivätansseista.
      Siinä testaaja kartoitti, kuinka nopeasti sai naisen ravintolasta följyynsä huoneeseen ja pukille.

• Anonyymi

En aio edes vilkaista.

• Anonyymi

Saa nähdä, tuleeko katsottua.
      Mainoksen nähny, oisko samoja tekijöitä kuin joku vuosi sitte oli Keihäsestä.
      Kataja ainakin mukana.
      Tiedä mitä mieltä siitä hemmosta ois, monessa mukana.

• Anonyymi

Mee mieluummin vaikka lenkille.

• Anonyymi

Katsoin alkua. Ei vakuuttanut.

• Anonyymi

Hirviniemi on vastenmielinen tyyppinarsisti en katso mitään sen ohjelmia

• Anonyymi

Tunnetko hänet hyvinkin ?

• Anonyymi

Aku ei sopinut osaansa. Ei osannut yhtään näytellä Urpoa
      ja Janne Kataja oli surkuhupaisa. Vahinko, aiheesta olisi kyllä
      saanut draamaa irti osaavissa käsissä.

• Anonyymi

Rahaa leivotaan kaikin konstein Janne Katajan ja piirin pusseihin.
      Ja tv pyörittää loputtomasti.
      Eihän tvhen enää muita näyttelijöitä kelpuutetakaan, vain tätä PARHAIMMISTOA meille maksusta esitellään.
      Tyhmiäkö olemme,??

• Anonyymi

Olen aikanaan katsonut Urpo Lahtisen. Minusta hyvä ohjelma. Muistan vielä tapahtumat. Yleensä katson uusintana vaan jos en enää muista mitä on tapahtunut.
      Tällä hetkellä sellaisia on Monte Criston Kreivi ja Kultainen vasikka, se olen nähnyt teatterissa vuosia vuosia sitten.
      Tänään tulee, koiralla ei ole housuja. En ole katsonut ennen vaikka onkin nyt uusinta.

• Anonyymi

Voi taivahan vallat mikä juoni oli ohjelmassa Koiralla ei ole housuja. Krista Kosonen esitti henkilöä joka maksua vastaan toteutti kieroutunutta seksipalvelua miehille, Pekka Strang, raippoineen, kuristamisineen, alistamisineen ja hampaan irrottamisineen. Ja mies meni aina vaan uudestaan siinä kiimassaan. On se voimakas vietti kun tyttären soittoesityksen seuraaminen jäi toiseksi. Meinaisin jo jättää kesken mutta olen päättänyt katsoa kaikki ne viime vuosien kotimaiset elokuvat, joita en ole nähnyt ek-teatterissa.

• Anonyymi

en katso
      hymylehden timomukka-artikkeli
      poiki sossumulkkujen tietosensuurin suomessa
      jossa ei enää paljasteta ketään hullua vaan suojellaan
      ja pilkataan uhreja joita hullu aiheuttaa

paha ongelma pervertoitut sosdemlaki ja rikollistenhyysäntä

• Anonyymi

En oikein sitä Katajaa ja Hirviniemeä saa katseltua, mielenkiintoinen aihe olisi.

• Anonyymi

Aku on aina jossain ja jälkeä tulee....

• Anonyymi

En katso mitään missä Kataja ja Hirviniemi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe