Takatalvi yllätti Suomen, lunta on satanut jopa 40 cm. Aina sanotaan että takatalvi yllätti, autoissa on kesärenkaat, lumiaurat kesäteloilla, tiet putsattu hiekasta. Kuitenkin takatalven ei pitäisi yllättää, on ennustettu että ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos tuo ääri-ilmiöitä ja taas on yksi sellainen nähtävillä. Kiistaton todiste ihmisen vaikutuksesta ilmastoon.
Takatalvi yllätti vai yllättikö.
9
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tällä sää ilmiöllä ole mitään tekemistä ilmastonmuutoksen kanssa🤣🤣🤣 Ennen vanhaan on näitä ollut myös ja ihan ilman mitään ilmastonmuutos vouhotusta. Se on suuri rahabisneksen luoma illuusio.
- Anonyymi
Niinhän ne foliohatut väittää vaikka kaikki johtavat tiedemiehet olisi samaa mieltä niin selkeä yhteys kiistetään.
- Anonyymi
Kajaani Lunta. Satoi 15 cm yön aikaan 5.5.
- Anonyymi
1.5.2024 pihallamme Kajaanissa oli yli 20 cm wanhaa lunta.
Et uskoi vai?
Mulla on siitä ihan selkee valokuva tässä koneella. - Anonyymi
Kauheeta takatalvi yllätti! Kyllä nyt sai ilmastokiimanartut vrttä myllyynsä. Olisko ollut 80-luvulla, kun äitienpäivänä oli täällä etelässä parikytäsenttiä lunta maassa? Eihän noi pikkuvihertäjät olleet vielä edes pilkkeenä isiensä silmäkulmissa.
- AnonyymiUUSI
tässä ja nyt heti -höperöille joka sään muutos on merkki ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta.
vegaanipiereskelijät eniten äänessä. - AnonyymiUUSI
lyhytmuistisille
https://jemma.mobi/lumitilastot?a=Kajaani+Petäisenniska&v=2023 - AnonyymiUUSI
Ottakaa se foliohattu päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789