karnevaalit rikkoo lakia. Seksin myyminen ja sen ostaminen ei sinällään ole rikos, mutta rikos on tarjota siihen tilat. Varsinkaan kun ei tiedetä pyydetäänkö mökkeihin sisäänpääsymaksua ym. Ja kyllähän himos ottaa sinne tulevalta erinäköisiä sisääntulomaksuja. Jotta voi mökkejä hyödyntää.
Poliisin olisi syytä tutkia asia perinjuurin.
Mieluummin jonkun muun kuin jämsän poliisin.
Himoksen seksi
14
530
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks seksin myymisestä tehty rikollista?
- Anonyymi
Ei ole rikollista, vain seksin välittäminen ja tilojen tai paikkojen tarjoaminen korvausta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rikollista, vain seksin välittäminen ja tilojen tai paikkojen tarjoaminen korvausta vastaan.
Eikö tätä touhua pyöritä videovuokraamomies vuosituhannen vaihteesta?
- Anonyymi
Jokainen tila on sitten kielletty. Kielletään kaikki.
- Anonyymi
Ei se sitä tarkoita. vaan jos joku välittää tilat korvausta vastaan se on rikos.
- Anonyymi
Kyllä sen taas viikonloppuna S-marketissa huomasi että seksikarnevaalit oli Himoksessa.
Erika Vikman kieltäytyi ja pääesiintyjänä oli tuo Bess .
Areenanhan on vuokranneet ne ketkä pyörittävät koko XU:ta.
Muutoin toimita Himoksessa on naamioitu siten että jokainen mökin vuokraaja vastaa,mutta silti joukossa on vuokraajia jotka ylimyyvät majoituspaikkoja jopa lattialle.
Siellä kun hätähousja suuressa pierussaan kaataa bdsm-kynttilän ja roihahtaa kunnolla niin Jämsän palokunta on ihmeissään - Anonyymi
Eihän siellä seksiä myydä, eikä osteta.
- Anonyymi
Ei se olekaan rikos. vaan rikokseen syyllistyvät ne jotka antavat tilat seksin harjoittamiseen maksua vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se olekaan rikos. vaan rikokseen syyllistyvät ne jotka antavat tilat seksin harjoittamiseen maksua vastaan.
Eli tässä tapauksessa himos joka omistaa koko alueen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa tyhmä, kun et edelleen ymmärrä, EI SIELLÄ MYYDÄ, EIKÄ OSTETA SEKSIÄ!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa tyhmä, kun et edelleen ymmärrä, EI SIELLÄ MYYDÄ, EIKÄ OSTETA SEKSIÄ!!
niin siellä jaetaan ilmasin
- Anonyymi
Niinkö?
Siis jos vuokraan vaikkapa hotellista huoneen ja harrastan siellä seksiä, se on rikos, josta huoneen vuokraaja joutuu vastuuseen? Haloo! 🤣🙈 - Anonyymi
koittakaa rakastella,vaikka tekee kipeetä, ei se haitaa...
- Anonyymi
Nyt kyllä joku elelee suuressa puutteessa tai vaihdevuodet menossa pahimmoillaan.
Useimmat meistä on tiettyjä temppuja noudatellen alkuun saatettu ja ne on samankaltaisia toimenpiteitä tiukkapipoisimmilla uskovaisillakin, miten niitä lapsia tehdään.
Jos joku haluaa porukalla samaa hommaa harjoitella, niin, niin .. sitten varmaankin pitää järjestää harjoitukset.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188