Osa 1
Siskolla oli vähän vanhanaikainen nimi, Kielo, mutta nätti kuin mikä, vaan oli se sisko muutenkin nätti kuin enkeli. Minä taas olen Ilkka. Emme me ihan kaksosia olleet. Olin syntynyt ensiksi ja Kielo sen vähimmän pakollisen, eli puolentoista vuotta, myöhemmin.
Ikäeroa oli niin vähän, etten muista mitään Kielon syntymästä. Oli aina ollut olemassa. Meille ei koskaan tullut mitään kynnyksiä tai ujosteluvaiheita, vaan elimme pysyvästi kuin paita ja peppu, paitsi että usein ei ollut mitään vaatetta.
Vanhemmat pitivät luonnollisena, että leikimme koti- ja lääkärileikkejä. Tiesivät kylläkin, mutta vasta sitten, kun olimme hiukan vanhempia, ohimennen mainitsivat, että niistä ei täällä maalla kannata kaikille puhua, vain parhaille tuttaville, kun muuten tuppaa tulemaan 'puheita'. Leikeissä olimme jo tutustuneet toistemme sukupuolielimiin, niin että voi liioittelematta sanoa, että osasimme ne ulkoa vaikka pimeässä.
Eikä muita tuttavia ollutkaan lähimailla, kuin jokseenkin samanikäinen serkkutyttö Leila kahdeksan kilometrin päässä. Joskus vanhemmat tapasivat, saunottiinkin yhdessä, ja silloin Leilakin mielellään leikki ja näytti vittuaan aivan auki. Kaunis oli myöskin se, kuten koko Leilakin.
Ei meitä suinkaan vetänyt seksileikkeihin vain tiedonhalu, vaan merkillinen veto, jota emme tunnistaneet. Hiukan ikäännyttyämme Leilakin pääsi meille linja-autolla ja me leiloille nauttimaan ihanista leikeistä. Leilan vanhemmat suhtautuivat yhtä luontevasti, joten meille ei voinut tulla edes mieleen, että siinä olisi jotakin ylimääräistä.
Jopa useita kertoja päivässä tytöt avasivat vittuaan, ja selvästi nauttivat, kun aivan totuuden mukaan sanoin heidän elimiään suunnattoman kauniiksi. Ei tarvinnut riisua, vain avata, sillä muutenkin olimme leikkiessämme sukupuolielimet paljaana, kun lämpötila suinkin salli. Havaitsimme myös, että näissä leikeissä tyttöjen vittu kovettui kuin pinkopahvi ja minun kyrpäni seisoi kovana, ja että kaikkien elimistä valui runsasta kosteutta, niin että sitä tarvitsi usein kuivata.
Prinsessaleikit menivät kenenkään opastamatta siten, että tytöt olivat vittusillaan ja päässään kultapahvista tehty kruunu pinneillä kiinnitettynä. Kun Leilan äiti huomasi ohjelmaan tulleen myös prinsessaleikin, lahjoitti meille vanhan lyhyen läpinäkyvän keltaisen sifonkipuseronsa, jonka kertoi olleen baby doll -yöpuvun yläosa. Tytöt käyttivät sitä vuorotellen ollessaan prinsessana, mutta sitten Leilan isä oli nähnyt juuri samanlaisen käydessään kaupungissa, oli ostanut sen, ja alaosasta tehtiin prinsesseellinen lampunvarjostin. Rakensimme myös isoista pahvilaatikoista linnan ja maalasimme sen keltaiseksi.
Toki olin jo kokeillut kyrvän työntöä molempien tyttöjen vittuun, mutta se jäi puoliväliin, koska molemmilla oli niin ahdas immenkalvo, ettei kyrpä mennyt perille asti. Kun eräällä vanhempieni vierailulla kävimme läpi prinsessanäytelmän puolittaisine yhdyntöineen, meidän äitimme kertoi, että tytöt voivat avartaa emättimen suun työntämällä siihen dildon kapean pään. Kertoi itse tehneensä näin ja kokonaan välttyneensä immenkalvon repeämiseltä.
Innostuin heti ja kerroin olevani valmis auttamaan, sillä mikään ei tuntunut minusta ihanammalta, kuin puuhailu tyttöjen sulovitun kanssa. Molemmille tytöille ostettiin apteekista hyvin kapeakärkinen dildo, joka leveni runsaasti. Sopivia pulloja löytyi kaapistakin. Tytöt suorastaan ulvoivat ihanoituksesta, kun työnsin dildon tai pullon niin syvälle, että vittu oli aivan kireänä. Ei käy kieltäminen, kuinka fossiilit iloitsivat nuoremman polven ilosta.
Ei kulunut kahtakaan viikkoa, kun emättimen aukko oli kummallakin tytöllä jo kyrvän mentävä. Oli ihanoittavaa työntää kyrpä sekä siskon että serkun vittuun. Samoin kertoivat tytötkin, aivan ihanaa, vaikkei kukaan vielä ollut kokenut orgasmia.
Jatkoimme herttailua, kunnes Leilalle alkoi tulla untuvaisia vittukarvoja, Kielolle puolisen vuotta myöhemmin. Minulle ilmestyivät karvat viimeisenä, vaikka olin vanhin. No, meillä pojillahan se yleensäkin tapahtuu myöhemmin kuin tytöillä.
Orgasmitkin noudattivat aluksi järjestystä sisko, serkku ja minä, mutta kun olimme päässet alkuun, se tuli jokaiselle joka yhdynnässä. En edes yritä kuvata, kuinka ihanalta tuntui laueta oman siskon ja oman serkun aivan paljaaseen vittuun. Tuntsi sulautuvansa yhteen toisen kanssa, kuin olisi samaa kappaletta. Kertoivat tytöt, kuinka ihanalta tuntui myös, kun siemensyöksy täytti koko emättimen, niin että osa pursui jo yli.
Koska tyttöjä oli kuitenkin kaksi, enkä pystynyt aivan molempien tahtia noudattamaan, myös sormettivat minuun päin kääntyneinä herttaisesti ja nätisti. Tekivät sen niin kauniisti, että ei pysty kuvaamaan, useimmiten prinsessehtiessaan, sillä emme olleet koskaan jättäneet ihania leikkejämme, emme myöskään koti- ja lääkärileikkejä. Joskus minäkin masturboin heidän sormettaessaan kaikkein kauneintaan.
Kielo-siskon ja Leila-serkun kanssa
1
435
Vastaukset
- Anonyymi
Osa 2
Koska meillä Leilan kanssa oli melkoisesti välimatkaa, hän kävi eri koulua, mutta Kielon kanssa samalla luokkatasolla. Leila rakastui aivan silmittömästi luokkaa ylempänä olevaan poikaan, Reimaan, joka siis oli samalla tasolla kuin minä. Leila ymmärsi, ettei pidä jäädä odottelemaan onnensa ohi pojan aloitetta, vaan on aika toimia.
Välitunnilla hakeutui Reiman seuraan ja kertoi, että serkkupoika, jonka kanssa on usein yhdynnässäkin, oli sheivannut hänen vittunsa. Jos vain haluaisi, hän enemmän kuin mielellään näyttäisi sen, antaisi sitä aivan vapaasti tunnustella. Saisi Reima työntää sinne kyrpänsäkin, jos vain haluaa. Sanoi ujostelematta heti ensi juttelulla, että oli rakastunut Reimaan silmittömästi.
Poika ilahtui ikihyviksi. Koska oli pidennetty välitunti, ruokatunti, jäi vielä aikaa pikavierailuun metsän puolella, jossa Leila avasi pojalle suloisen vittunsa ja kerkesivät vielä lauetakin. Seuraavalla välitunnilla kertoi lisää porukasta. Kertoi, että siihen kuuluvat sisarukset ja hän heidän serkkunsa. Kertoi, että he kaikki ovat moneen kertaan jo lapsuudestaan herttailleet ja antaneet toistensa hyväillä sukupuolielimiään, ja lopulta yhtyäkin. Suloisen ihanaa on ollut. Miespaikka porukassa olisi nyt tarjolla.
Reima: ”Teilläkö tavataan, ja jo täna iltana?” Leila kutsui heti puhelimitse Kielon ja minut. Kävelivät herttaillen yhdessä leiloille, missä sitten kaikki neljä saimme tavatakin. Heti pojat antoivat suukot kummankin tytön vitulle ja tytöt kummankin miehelle kyrvälle. Kummankin pojan kieli kävi niin syvällä, että samalla nuolimme koko vitunraon kosteudesta. Oli jo aivan selvä, että ilman lisäpuheita Kielo asettui Reiman kanssa sängylle ja Leila minun, Ilkan, kanssa toiselle, suloiseen yhdyntään, josta ei herttaisuutta puuttunut.
Koska sen paremmin Reima kuin minäkään emme olleet innostuneet ns. liukkaista eli tekemisistä toisen miehen sperman kanssa, ennen kuin vaihdoimme tyttöä, tytöt valuttivat sperman pääosan suihkussa seisaaltaan pois, ja minä ja Reima vielä annoimme heidän rullata meille kortongit. Sitten saatoimme yhtyä myös toisen tytön kanssa, minä siskoni ja Leila Reimansa kanssa.
Liukkaiden ongelmaahan ennen ei voinut edes olla, koska saatoin hyvin olla yhdynnässä samalla tapaamisella sekä siskon että serkkutytön kanssa, kun olin ainoa mies. Reiman kanssa tulin siihen tulokseen, että koska oli selvää, kumpi on kumman kanssa pari, jaksamme olla vierailun aikana ilman yhdyntää omamme kanssa, ja herttailla vain toisen tytön kanssa. Silloin ei kortsua tarvitse, koska ehkäisykin hoidetaan pillereillä.
Vaan kihelmöittävää oli odotuskin, että pääsee taas ihanoittamaan toista tyttöä. Tytötkin pitivät sitä oikein hyvänä, koska saa koko vierailun ajan keskittyä toiseen mieheen. Mutta ei se millään muotoa estänyt myöskään näyttämästä vittua molemmille ja onanoimasta heille herttaisesti.
Jatkoimme tapaamisiamme, olimme hirveän tyytyväisiä ja päätimme koulumme, tytöt vuotta myöhemmin. Sinä aikana kävimme Reiman kanssa eri tahoilla armeijan. Lomilla tapasimme tyttöjä ja olimme tietenkin yhdynnässä kummankin kanssa. Jos harvakseltaan pääsimme yhtä aikaa lomalle, tapasimme nelistään mutta turvauduimme kortsuihin voidaksemme olla ja ihanehtia molempien tyttöjen kanssa.
Kun sitten tytötkin saivat koulunsa loppuun ja me armeijan, hankimme yhteisen neljän hengen opiskelijakämpän. Nyt toimimme siten, että pidimme aina kummankin tytön jälkeen vuorokauden yhtymättömyyden, jolloin säästyimme kortonkien kanssa pelaamiselta. Ajatus liukkaista ällötti edelleen. Vuorokausi ilman yhdyntää toimi yllättävän yllättävän hyvin. Tytötkin olivat erittäin tyytyväisiä. Eihän se muuta herttailemista estänyt.
Prinsessa-, lääkäri-, ja kotileikit olivat edelleen ohjelmassa, vaikka olimme jo aikuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079