Vv kestäneet nyt n 6v eli 6v sitten lopou menkat kerta heitolla. Ei jaksais paljo mittää. Jos meet tekemään vähääkää raskaampaa esim pöllien kantoa puilu tuntia niin oot melkein poussa pelistä melkein viikin. Jalat voimattomat. Selkä kipeä,kädet voinattomat ja huippaa. Joka paikkaa särkee ja kuin ois tulehtunu koko ktoppa. Uupus lisäksi. Ei jaksa kuin olla öllöttää,jopa pystyssä oleminen vaatii pinnistelyä.
Yritin jumppaa kevennetysti niin sama reaktio. Mittää vähääkää raskaampaa ei saa tehdä tai oot tiltissä viikon päivät. Ainoastaan hiukset ja kynnet on paikkoja jotka ei oo kippeinä.
Onko tuttua?
Kysyn kokemuksia
5
76
Vastaukset
- Anonyymi
Oot varmaan käynyt lääkärissä? onko kilpirauhanen tutkittu? rauta-arvot? verensokeri?
- Anonyymi
VEIKKAAN RAUTA ARVOJEN V ÄHYYTTÄ, TAI JOTAIN REUMATYYPPIÄ. ESIM FIBROMYLAGIA ym ,plus kilpirauhasen toiminnan vajausta tai ylikierrosta, lääkäriin. ei vaihtarit heikoksi tee ilman muita juttuja.
- Anonyymi
Oon käynyt. Mulla myös huimaus ja korva kohisee niin se tekee heikoksi kuulemma. Mutta ene mee enää lääköriin koska mut pannaan mielenterveyspuolelle jos inahdan mistään koska oon väärällä diagnoosilla eli konversiohäiriö tuon diagnoosin piikkiin voi laittaa kaikrn ja se mainitaan aina jos satun erehtymään lääkäriin.Mulla oli niin hirveät pyörivät huimaukset joiden vuoksi jouduin eläkkeellekkin,lääkäri diagnosoi sen konversiohäiriöksi 10v sitten. Korva huutaa nytkin kuin ostoskeskus.
Vaihfevuosien myötä tuli heikko olo roppaan,lihakset vetämättömät. Kipuja niin lihaksissa ja nivelissä koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon käynyt. Mulla myös huimaus ja korva kohisee niin se tekee heikoksi kuulemma. Mutta ene mee enää lääköriin koska mut pannaan mielenterveyspuolelle jos inahdan mistään koska oon väärällä diagnoosilla eli konversiohäiriö tuon diagnoosin piikkiin voi laittaa kaikrn ja se mainitaan aina jos satun erehtymään lääkäriin.Mulla oli niin hirveät pyörivät huimaukset joiden vuoksi jouduin eläkkeellekkin,lääkäri diagnosoi sen konversiohäiriöksi 10v sitten. Korva huutaa nytkin kuin ostoskeskus.
Vaihfevuosien myötä tuli heikko olo roppaan,lihakset vetämättömät. Kipuja niin lihaksissa ja nivelissä koko ajan.onko sulla nyt konversiohäiriö vai vaihdevuodet
- Anonyymi
johan sä oot saanut diagnoosin konversiohäiriöstä niin eikö se kelpaa sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315840Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?293944HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962515- 1291804
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311503Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131223
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935