Eli olen jonkun ig tilin vinkeillä sijoittanut (sillon ex mieheni teki tämän puolestani sivuston ohjeilla) 30€ kryptovaluuttaa ja sivusto näyttää nyt arvoksi vajaata sataa euroa.
Kysymys kuuluukin, että miten saan tuon vaihdettua euroiksi ??? Osaan siis tehdä tuon ig tilin ohjeilla oston (vaihdon) mutta en osaa vaihtaa euroiksi!
Tämä paikka on ilmeisesti uniswap missä mulla nuo rahat on!
-Julia
Miten saan voitot euroiksi, auttakaa naista mäessä
6
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sun on parasta sulkea netti ja palata vaan kiltisti navettaan.
- AnonyymiUUSI
Kiitos mielipiteestä.
Jospa joku viisaampi osaisi oikeasti auttaa :)
- AnonyymiUUSI
Eli jos oikein käsitin, oot nyt swapannut jostain kryptosta toiseksi. Arvo noussu ja pitäis swapata euroiksi?
Mun mielestä uniswapilla et pysty kotiuttaa suoraa euroiksi, ja siel ei oo ns. vastatiliä.
Täytyis swapata esim eth:ksi, lähettää johonkin esim coinbaseen, ja sieltä nostaa euroina.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tuo tili on mistä sait nuo vinkit?
//Marssi- AnonyymiUUSI
Apua. Tuo on ihan hepreaa :DD
Eli minun täytyy tehdä tili myös tuonne coinbaseen?
Täytyykö sinne antaa korttitietoja tai mitään?
IG sellainen kun @viljamijnauku on tuo minkä ohjeilla olen tehny. Parin kuukauden välein tulee uusi vinkki tuonne Anonyymi kirjoitti:
IG sellainen kun @viljamijnauku on tuo minkä ohjeilla olen tehny. Parin kuukauden välein tulee uusi vinkki tuonneJepjjjeep, kantsii ottaa kuva pankin salasanalapusta ja lähettää sekin saman tien.
Tyhmä ei rahojaan tarvitse.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
IG sellainen kun @viljamijnauku on tuo minkä ohjeilla olen tehny. Parin kuukauden välein tulee uusi vinkki tuonneKyllä.
Ja ei tarvitse esim luottokorttitietoja.
Joudut tekemään 1€ talletuksen esim coinbaseen jotta varmentavat tilisi.
Tuolla saat vaihdettua kryptot euroiksi, ja edelleen siirrettyä vastatilillesi.
//Marssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292311Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo101978Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi290815- 53811
- 62799
- 46789
- 84763
- 51723