Yläkerran naapurini on metelöinyt vuosikausia yöllä. Sieltä kuuluu laulamista, ihme huutamista ja muuuta TODELLA KOVAA kolistelua klo 23-04 aikaan. Kyseessä on ehkä hieman häiriintynyt henkilö joka käyttää myös huumeita, usein polttelee kannabista pihalla.
Aluksi yritin vain hammasta purren sietää sitä, yrittää arvioida milloin hän aloittaa metelöinnin ja mennä ennen sitä tai sen jälkeen nukkumaan jne.
Mutta se on mahdotonta.
Olen laittanut lappua postiluukusta ja myös ilmoittanut isännöitsijälle asiasta. Ovelle en mene, koska henkilö on tosiaan vähän kyseenalainen.
Isännöitsijä ei tee mitään asialle, koska meteli on sellaista mikä nimenomaan kuuluu lattian läpi alakerran naapurille (eli minulle), eli muut asukkaat eivät ole valittaneet tästä metelistä.
Sanoi että lähettää postissa huomautuksen naapurille, mutta koska muutosta ei ole tullut en usko että sitä koskaan lähetti.
Mitä voin enää tehdä?
Muuttaminen on todella vaikeaa koska asunto on suht halpa ja vaikeaa löytää yhtä halpaa asuntoa.
Pitäisikö vain soittaa poliisit kun kerta huumeitakin käyttää? Ehkä se säikäyttäisi tarpeeksi.
Yläkerran naapuri metelöi yöllä
7
687
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos kokeilisit ribuloida hänen postiluukustaan sisään?
T: Sontaseppo - Anonyymi
Soita vaan. Yleensä kyllä ei auta. Noi narkkarit huutaa aikansa. Sitten alkaa tulla vaikea olo, kun kaikki inhoavat heitä. Asuvat yleensä 4-5 vuotta, sitten tulee se päivä, kun lähtevät pois.
Kannattaa käyttää sukeltajankorvatulppia ja pieni radio yöllä päällä. - Anonyymi
Ja kyllä ne naapurit kuulee. Eivät vaan halua sekaantua. Minulla kun vaihtu naapurit, tuli häirikölle lähtö nopsasti. Nyt rauhallista.
- Anonyymi00005
Samaa metelöintiä kuunnellut klo 18 lähtien. Nyt hiljeni. Pelkään koska aloittaa uudestaan, tunnin vaiko kahden päästä..
- Anonyymi00006
Kysy samasta taloyhtiöstä toista vapaata asuntoa, yhtä halpaa. Oikotieltä voi myös löytää. Todistaja yöksi kylään.
- Anonyymi00007
Menisi kuitenkin taas yhdeksi naimiseksi. Ei kiitos.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Menisi kuitenkin taas yhdeksi naimiseksi. Ei kiitos.
sairas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709