Onko näitä vielä olemassa vai onko kuolleet jo pois ?
Kylän legendat
31
1818
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolleet on. Uudetkin legendat muuttaneet muualle.
- Anonyymi
Kuollut kylä.
- Anonyymi
Niin ketkä ?
- Anonyymi
Ne densat jotka kuolivat tuskallisesti kusirakon syöpiin.
- Anonyymi
Täysin tarpeeton keskustelu.
- Anonyymi
Tuota legenta keskustelua on käyty jo monta vuotta sitten, ei taida enää ketään kiinnostaa.
- Anonyymi
Kuka näitä nyt avaa tänne?
Vanhat kuolleet ja nykyiset savustettu pois paskanjaunnalla ja juoruamisella
Mee vaikka kirjastoon jos sulla muuta elämää oo!!!! - Anonyymi
Alun perin legenda on tarkoittanut pyhimyselämäkertaa, mutta sanaa on sittemmin käytetty kuvaamaan epäuskottavaa, epäilyttävää tai kaunisteltua tarinaa, jossa myyttisiä aineksia yhdistellään historiallisiin tosiasioihin
- Anonyymi
Kyllä elossa olevia legendoja kaivataan vielä.
Legenda on se joka elo täällä jo 1950-70 luvulla. Nuoremmat ei ole legendoja. - Anonyymi
Onko hän lekenta joka tukijaisia huijasi
- Anonyymi
Oli huijari joka tukia huijas.
- Anonyymi
Uusia tuloo.
- Anonyymi
Mihin unohtui Ilmari Kianto ja K J Stålberg? Näyttelijä Hellevi Seiro oli suomussalmelainen alunperin.Poliisin tytär.
- Anonyymi
Onko Seiro omaa sukua Härkönen? Hän näytteli Metsolat sarjassa Raijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Seiro omaa sukua Härkönen? Hän näytteli Metsolat sarjassa Raijaa.
Kyllä oli.
- Anonyymi
Haluaisin panna alulle uusia legendoja paljaalla suoraanpinppiin
- Anonyymi
Onko olemassa muunkinlaisia kuin suoria sellaisia?
- Anonyymi
Mä ei tiä mä oon eestiläinen
- Anonyymi
Eestiläisiä oo olemassakaan!
- Anonyymi
Ohje lyhyesti. Virallisissa yhteyksissä Suomen eteläisen naapurimaan nimi on suomeksi Viro tai Viron tasavalta. Maassa puhutaan viron kieltä. Maan omakielinen nimi on Eesti tai Eesti Vabariik
Mä oon Eestilainen 🤣- Anonyymi
Miten voi olla eestiläinen kun maa on Viro.
- Anonyymi
Maassa kyllä puhutaan eestinkieltä senkin pölhökustaa!
- Anonyymi
Ainakin pierupöllänen näkyy kävellä jäkittävän pitkin kyliä. Siinä vasta legenda.
- Anonyymi
Se joka pierun pidätää sen tauti tavoittaa
- Anonyymi
Käy Härkökankaalla siellä legendat leppäilevät.
- Anonyymi
Perjantai - iltana legendat syntyvät.
- Anonyymi
Sinettienpurkaja on suurin petoksie tekijä ja varas. Varastaa toiste omaisuuksii ä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722