Onko näitä vielä olemassa vai onko kuolleet jo pois ?
Kylän legendat
31
1875
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolleet on. Uudetkin legendat muuttaneet muualle.
- Anonyymi
Kuollut kylä.
- Anonyymi
Niin ketkä ?
- Anonyymi
Ne densat jotka kuolivat tuskallisesti kusirakon syöpiin.
- Anonyymi
Täysin tarpeeton keskustelu.
- Anonyymi
Tuota legenta keskustelua on käyty jo monta vuotta sitten, ei taida enää ketään kiinnostaa.
- Anonyymi
Kuka näitä nyt avaa tänne?
Vanhat kuolleet ja nykyiset savustettu pois paskanjaunnalla ja juoruamisella
Mee vaikka kirjastoon jos sulla muuta elämää oo!!!! - Anonyymi
Alun perin legenda on tarkoittanut pyhimyselämäkertaa, mutta sanaa on sittemmin käytetty kuvaamaan epäuskottavaa, epäilyttävää tai kaunisteltua tarinaa, jossa myyttisiä aineksia yhdistellään historiallisiin tosiasioihin
- Anonyymi
Kyllä elossa olevia legendoja kaivataan vielä.
Legenda on se joka elo täällä jo 1950-70 luvulla. Nuoremmat ei ole legendoja. - Anonyymi
Onko hän lekenta joka tukijaisia huijasi
- Anonyymi
Oli huijari joka tukia huijas.
- Anonyymi
Uusia tuloo.
- Anonyymi
Mihin unohtui Ilmari Kianto ja K J Stålberg? Näyttelijä Hellevi Seiro oli suomussalmelainen alunperin.Poliisin tytär.
- Anonyymi
Onko Seiro omaa sukua Härkönen? Hän näytteli Metsolat sarjassa Raijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Seiro omaa sukua Härkönen? Hän näytteli Metsolat sarjassa Raijaa.
Kyllä oli.
- Anonyymi
Haluaisin panna alulle uusia legendoja paljaalla suoraanpinppiin
- Anonyymi
Onko olemassa muunkinlaisia kuin suoria sellaisia?
- Anonyymi
Mä ei tiä mä oon eestiläinen
- Anonyymi
Eestiläisiä oo olemassakaan!
- Anonyymi
Ohje lyhyesti. Virallisissa yhteyksissä Suomen eteläisen naapurimaan nimi on suomeksi Viro tai Viron tasavalta. Maassa puhutaan viron kieltä. Maan omakielinen nimi on Eesti tai Eesti Vabariik
Mä oon Eestilainen 🤣- Anonyymi
Miten voi olla eestiläinen kun maa on Viro.
- Anonyymi
Maassa kyllä puhutaan eestinkieltä senkin pölhökustaa!
- Anonyymi
Ainakin pierupöllänen näkyy kävellä jäkittävän pitkin kyliä. Siinä vasta legenda.
- Anonyymi
Se joka pierun pidätää sen tauti tavoittaa
- Anonyymi
Käy Härkökankaalla siellä legendat leppäilevät.
- Anonyymi
Perjantai - iltana legendat syntyvät.
- Anonyymi
Sinettienpurkaja on suurin petoksie tekijä ja varas. Varastaa toiste omaisuuksii ä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2004648Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki323219Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma332931PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842883Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602806Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902635Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142381Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002169- 1451485
- 631158