Esimerkiksi Kajaanissa hinnat nousivat 6,7, Kokkolassa 5,5 ja Porissa 5,1 prosenttia. Wigrenin mukaan Kajaanissa ja Porissa hinnat ovat olleet vakaita ja hieman nousussa.
– Kajaanissa hintaura on ollut jo puolisen vuotta nouseva, eli näyttäisi, että lasku on pysähtynyt, hän sanoo.
----
Hyvä että saamme datakeskuksia ym työllistävää. Tämä mahdollistaa asuntojen hinnan ja sitä kautta vuokrienkin nousun! Pistetäänpä asuntoihin ja vuokriin nyt kunnon nousut kaikki sijoittajat ja asunnon myyjät!
Kajaani Suomen ykkönen asuntojen hintojen nousussa 6,7%
10
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos PS ja Rydman vetovoimaisuuden ja hyvinvoinnin lisäämisestä. Lisäksi palkasta jää koko ajan enemmän käteen kun sannalaista sikaverotusta kevennetään.
- Anonyymi
Datakeskuksia olisi tulossa ilman Rydmanniakin jos vain pystyttäisi ottamaan. Jos Persut olisi olleet päättämässä ei niitä keskuksia tulisi.
Nimittäin keskukset tulevat siksi koska on saatavissa vihreää energiaa, kuten tuulivoimaa jota Persut ovat aina vastustaneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Datakeskuksia olisi tulossa ilman Rydmanniakin jos vain pystyttäisi ottamaan. Jos Persut olisi olleet päättämässä ei niitä keskuksia tulisi.
Nimittäin keskukset tulevat siksi koska on saatavissa vihreää energiaa, kuten tuulivoimaa jota Persut ovat aina vastustaneet.Ei ole olemassa mitään vihreää energiaa, se on höpö puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimittäin keskukset tulevat siksi koska on saatavissa vihreää energiaa, kuten tuulivoimaa jota Persut ovat aina vastustaneet.Monenmoista ongelmaa tuulivoimasta aiheutuu. Osa näistä ongelmista on edelleen ratkaisematta. https://www.jyrkikokko.fi/2025/01/tuulivoiman-ongelmat.html
- Anonyymi
Viinaveroa vaan nostatte ja työhuonevähennys poistuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään vihreää energiaa, se on höpö puhetta.
Etpä tunnu älyävän mitä vihreä energia tarkoittaa. Oletatko oikeasti että sähkö olisi vihreää? Vaikka olet persu pitäisi ymmärtää että itse sähkö on samanlaista vaikka sitä sanotaan vihreäksi energiaksi, Tuulivoima,vesivoima ja aurinkovoimaa sanotaan vihreäksi energiaksi. Kysy vaikka äidiltäsi.
- Anonyymi
Kajaanin valtuusto siunasi Timperintien tonttikaupan Bilteman kanssa – rakennusten purku on edennyt jo pitkälle
Tämä kun tulee niin nousee lisää.- AnonyymiUUSI
Biltema cafe kyllä hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Biltema cafe kyllä hyvä.
On. Turinaukkojen kokoontumispaikka.
- AnonyymiUUSI
Kun vertaa Kajaanin ja Porin asunnon hintoja valtakunnan tasoon on varaa noustakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109083
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265648- 544710
- 924619
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641