Toyota on kaikissa tilastoissa vähävikaisin, joissa viat on suhteutettu autojen lukumäärään.

Anonyymi-ap

Nyt on ihmeellinen tarve julkaista tilastoja, joissa ei ole huomioitu sitä, että Suomessa liikenteessä olevia Toyotia on 400.000 ja seuraavaksi eniten Volkswageneita vain 290.000.

Vaikka monissa noissa autojen vioista kertovissa tilastoissa autoja ei ole suhteutettu liikenteessä olevien autojen määrään, niin Toyota on vähävikaisuudessaan aika kärjessä. Se on laatua ja luotettavuutta se.

31

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ken Toyotalla kulkee saa kaiken toivon heittää.

      • Anonyymi

        Tilastot kertovat aivan toista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten käy vikojen määrän kun se suhteutetaan ajokilometrteihin?
      Ai niin viat pomppaa räjähdysmäisesti.

      Putoileeko muilsta sähköautoista vanteet kuin Toyotan tekemistä autoista?

      Mites valitukset kuluttajasuojan suuntaan Toyota taitaa niissä olla ihan kärjessä.

      Miksi Toyota joutui vaihtamaan yli 100 000 moottoria uusiin kun toivat uuden moottorin markkinoille 2023-2025? Koska valmistavat surkeaa laatua.

      Tämä on näkynyt myös testeissä. RAV4 ei pysynyt hirvenväistökokeesa tiellä vaan pomppi miten sattuu. Autoa kuitenkin myytiin monta vuotta siinä kunnossa.

      Eikä Corollan lämmönvaihtimia korjattu vaikka kyseessä on selvä valmistusvirhe.

      GR mallit on suoranaisia pommeja ne syttyvät tuleen mutta tehdas ei korvaa.
      Syyttävät kuskia ja renkaita. On muka ajettu ylinopeutta! Mielenkiintoista miten Toyota muka on kestävä auto. Turvallinen se ei ainakaan ole.

      • Anonyymi

        Toyotilla ajetaan Traficomin tilastojen mukaan yhtä paljon kuin muillakin autoilla. Iso osa Toyotista on kestävyytensä ja taloudellisuutensa vuoksi taksiautoina.


      • Anonyymi

        Miksi tekstisi on pelkkää valetta??


      • Anonyymi

        Tuo kaikki koskee Volkswagen-konsernin autoja etenkin Skodia.


      • Anonyymi

        Miten käy vikojen määrän kun ostetaan Volkswagen-konsernin auto?

        Viimeiset viisitoista vuotta ovat vaivanneet ja vielä tänäkin päivänä uusia Volkswagen-konsernin autoja vaivaavat nämä viat:

        1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
        2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
        3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
        4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
        5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
        6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
        7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
        8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
        9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
        10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysi
        11. Huonolaatuiset ovien lukot, jotka vikaantuvat monella tavalla.
        12.Tuulilasinpyyhkijöiden hidastuminen jumiutuminen vaihtokuntoon.
        13. Nopea ruostuminen, joista Passat on pahin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käy vikojen määrän kun ostetaan Volkswagen-konsernin auto?

        Viimeiset viisitoista vuotta ovat vaivanneet ja vielä tänäkin päivänä uusia Volkswagen-konsernin autoja vaivaavat nämä viat:

        1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
        2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
        3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
        4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
        5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
        6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
        7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
        8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
        9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
        10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysi
        11. Huonolaatuiset ovien lukot, jotka vikaantuvat monella tavalla.
        12.Tuulilasinpyyhkijöiden hidastuminen jumiutuminen vaihtokuntoon.
        13. Nopea ruostuminen, joista Passat on pahin.

        Hauska lista. Poika on kerännyt asioita vuosikymmenien ajalta ja ehkä hauskin on tuo kohta 10. jossa on "hengenvaaralliset turvavyöt. Muistamme kyllä tuon tapauksen kun TM teki uudelle Pololle väistötestin täydellä kuormalla ja takapenkillä oli kolme karjua ja keskimmäisen paikan turvavyö aukesi suuressa heilahduksessa kun lukon avauspainike otti osumaa toiseen lukkoon. No VW korjasi tämän ongelman kaikkiin autoihin, tosin niitä ei ollut vielä edes montaa ehditty toimittaa maailmalla. Näitä vastaavia tapauksia on ilmaantunut myös muilla merkeillä viimevuosienkin aikana.
        Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on tuo kaasupolkimien katkeilu, joka oli täysin kuskin omaa tyhmyyttä kun ensin kantaa kengissään lunta lattian täydeltä ja sitten kun se sulaa ja taas jäätyy polkee kaasua isolla voimalla, niin katkeaahan siinä poljin kuin poljin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska lista. Poika on kerännyt asioita vuosikymmenien ajalta ja ehkä hauskin on tuo kohta 10. jossa on "hengenvaaralliset turvavyöt. Muistamme kyllä tuon tapauksen kun TM teki uudelle Pololle väistötestin täydellä kuormalla ja takapenkillä oli kolme karjua ja keskimmäisen paikan turvavyö aukesi suuressa heilahduksessa kun lukon avauspainike otti osumaa toiseen lukkoon. No VW korjasi tämän ongelman kaikkiin autoihin, tosin niitä ei ollut vielä edes montaa ehditty toimittaa maailmalla. Näitä vastaavia tapauksia on ilmaantunut myös muilla merkeillä viimevuosienkin aikana.
        Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on tuo kaasupolkimien katkeilu, joka oli täysin kuskin omaa tyhmyyttä kun ensin kantaa kengissään lunta lattian täydeltä ja sitten kun se sulaa ja taas jäätyy polkee kaasua isolla voimalla, niin katkeaahan siinä poljin kuin poljin.

        Volkswagen-konsernin laatua vuonna 2028: Nippuside.

        https://tekniikanmaailma.fi/volkswagen-konsernin-turvavyoseikkailu-jatkuu-nippuside-ei-enaa-kelpaakaan-ratkaisuksi-uusi-korjaus-luvassa-jouluun-mennessa?page=62

        https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/2018/06/seat-arona-nippuside-e1529472175609-2000x1232.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska lista. Poika on kerännyt asioita vuosikymmenien ajalta ja ehkä hauskin on tuo kohta 10. jossa on "hengenvaaralliset turvavyöt. Muistamme kyllä tuon tapauksen kun TM teki uudelle Pololle väistötestin täydellä kuormalla ja takapenkillä oli kolme karjua ja keskimmäisen paikan turvavyö aukesi suuressa heilahduksessa kun lukon avauspainike otti osumaa toiseen lukkoon. No VW korjasi tämän ongelman kaikkiin autoihin, tosin niitä ei ollut vielä edes montaa ehditty toimittaa maailmalla. Näitä vastaavia tapauksia on ilmaantunut myös muilla merkeillä viimevuosienkin aikana.
        Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on tuo kaasupolkimien katkeilu, joka oli täysin kuskin omaa tyhmyyttä kun ensin kantaa kengissään lunta lattian täydeltä ja sitten kun se sulaa ja taas jäätyy polkee kaasua isolla voimalla, niin katkeaahan siinä poljin kuin poljin.

        Tuskissaan tehtyä selittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskissaan tehtyä selittelyä.

        Sinulla se tuska on ja tuo näyttää käyvän jo "työstä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, tuo korjattiin pätevällä tavalla muutamassa kuukaudessa.

        Korjattiinko öljynkulutus myös nippusiteillä?


    • Anonyymi

      Hauskan hassun vakuutusyhtiön hassu omapoika julkaisee tämmöisiä hassuja tilastoja:

      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin tuolla edellä kerrotaan ja samaa on jankutettu jo vuosia, eli niitä hinataan joilla ajetaan, paitsi Toyotan hybridejä, niitä hinataan aina eniten.
        https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/

        Niin kuin tässä Suomen vaativissa olosuhteissa kootussa tilastosta selviää, näitä merkkejä hinataan kaikkein eniten:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin tässä Suomen vaativissa olosuhteissa kootussa tilastosta selviää, näitä merkkejä hinataan kaikkein eniten:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Toyota on aina luotettavuudessa ykkönen oikein tehdyissä tutkimuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin tässä Suomen vaativissa olosuhteissa kootussa tilastosta selviää, näitä merkkejä hinataan kaikkein eniten:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Kerrataanpa Toyotan omapojalle taas.
        Vakuutusyhtiön edustaja kertoi tuon tilastonsa julkaisun yhteydessä, että niitä hinataan eniten joilla ajetaan eniten ja pitkään.
        Tuo ADACin tilasto kertoo sen totuuden, että Toyota jättää tielle useimmiten ja mitä kylmempää on, niin sitä useammin tuo suurin ongelma tulee esiin, eli 12 voltin akun hyytyminen.


    • Anonyymi

      Toyotaa yritetään tahallaan musta takun tiedetään, että niitä 400.000 autoa liikenteessä. Ei mainita, että vikoja ei ole suhteutettu autojen määrään.

      • Anonyymi

        Kova tuska pojalla yrittää selittää ADACin tilastot toiseksi ja muutenkin Toyotan surkeutta paikkailla saduilla.


    • Anonyymi

      Ja näinhän se menee meillä:

      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

    • Anonyymi

      Avaaja on pihalla kuin lumiukko helteellä. Ei Suomessa ole koskaan kerätty mitään vikatilastoja tai vastaavia. Ainoastaan katsastustilastoja ja nehän ei kerro autojen vioista mitään.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Joo kallis mersun hintainen tojo näyttäytyy vähävikaisempana kuin edullinen pikkuauto. Mutta jos taas viat suhteutetaan ajokilometreihin ei tohjo pärjää kaksisesti.

      • Anonyymi

        Tuo väite ajetuista kilometreistä on todella out. Toyotilla ajetaan yhtä paljon kuin muillakin merkeillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7593
    2. 107
      5728
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5097
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4486
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3180
    6. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      54
      2899
    7. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      53
      2802
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2407
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2404
    10. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2006
    Aihe