Kansainvälistä rahastusta

JU1PP1

Youtubeen on lastattu joukko videoita koskien terveellisiä elämäntapoja.
Ne on selvästi suunnattu ikäihmisille.
Ne ovt pitkiä, melkein 20 minuuttia kukin, ja rakenteeltaan kuin iltapäivälehtien uutiset:
Ensin uteliaisuutta herättävä otsikko.
Sitten tipoittain terveystietoa esim. vihanneksista, ravinteista, vitamiineista ym.
Kuvaan kuuluu, että ensin kerrotaan terveellisistä asioista, ja välillä vihjataan, että lopussa tulee shokkitietoa terveydelle vaarallisista jutuista.
Kieli on ihan selvästi tekoälyllä tuotettua käännöskieltä (tosin ihan ymmärrettävää suomea) antaen vihjeen, että joku tuottaa näitäsarjana eri kieliryhmille..
Joka välissä muistutetaan, että "muista tykätä tästä".
Jos jaksaa katsella yhdenkään videon loppuun, saa havaita, että se ei sisältänytkään yhtään asiaa joka ei jo olisi ollut tiedossa.
Siis tarkoituksena on ilmeisesti kerätä "tykkäyksiä" ja loppuunkatselemisia.
Nehän rekisteröidään ja niiden perusteella jaetaan mainostulot.
Saattaa olla hyväkin bisnes, kun on tarpeeksi monella kielellä.

6

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no miten sanoisin tämän
      en lue naistenlehtien enkä iltalehtien uusi parannuskeino siihenjasiihen -juttuja

      minulla on aminohappo-vitalmiini-hivenaine-ohjelma jota pyöritä päivästä toiseen
      teen annoksia ehkä kolmen päivän kierroksen kerrallaan

      laskettujen annosten (siis pillerien ja lusikallisten) määrä ylittää annoksissa 10 000 vuodessa

      jos kuluttaa aikansa hyvänelämän lukemiseen ei hyödy kyllä kovin paljon
      vaan pitää toteuttaa ohjelma ja se on tietty vaivalloistakin

    • Anonyymi

      Kiitos informaatiosta. Iäkkäille todella on niin paljon kaikenlaista höpölöä
      tarjolla, että jätän varmuudeksi väliin kokonaan.
      Tarkoitus on vain saada ostamaan jotain tarpeetonta tai kyseessä on
      suoranainen huijaus, En availe mitään siltä haiskahtavakaan.
      Muutkin kuin iäkkäät ovat uhreja.

    • Anonyymi

      Kyllä se on sama tapa nettilehdillä.
      Moni uutinen laaditaan videona, kuuntele juttu, mutta jos et kuuntele ja vaat videon mainostahan se tunkee ja mainoksella rahoitetaan uutta minosta.

      Terveydestä on yhä useampi taho jakamassa uutta tietoa.
      Kaikkia keinoja on ihmnen oppinyt käyttämään ja kokeilemaan, mutta 50 vuotta sitten keksitty terveellisempi tapa käyttää esim"keräkaalia" , jos sellaisenkin joku keksi keittäessään perheelle soppaa, ei ilmestynyt tarjottimella kenellekkään kokeiltavaksi, kun ei ollut NETTIÄ, joka tänä päivänä jakaa vanhaa tietoa uusilla naamoilla ja otsikoilla.
      Marttojen toiminta, mennyt sopat ja soosit vääriin kuurkkuihin,
      luotan onmiin tietohini ja taitoihini, mitaan muuta ihmeruokaa ei ole syntynyt, paitsi tuo ILMASTARUOKAA:
      Maista en, riittää Maasta ruoka ihan viimeiseen asti.

    • Anonyymi

      Rahastusta ja sitä samaa todella kaikki.
      Tekevät yksinkertaisista asioista pitkiä juttuja. Ei mitään uutta.
      YT on paljon kielenkiintoista muuta katseltavaa.

    • Anonyymi

      Vieläkö ajelet motskarilla pitkiä matkoja?
      Täälläkin jo eilen oli yksi rohkea motoristi, päivälläkin mittari nollassa.
      Kesäkelille se sopiikin, mutta en enää lähtisi Javalla reissuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe