Windows 7 sammutus ?

Anonyymi-ap

Veikko tässä moi ! Mulla ois harmillinen ongelma Windows 7 siinä normi sammutus ei pelitä siis kun ohjeitten mukaan koneen sammuttaa niin . . . se jää jumiin eikä SAMMU ruutu sinisenä ja " lataus ympyrä ei pyöri " Sammutetaan . . . normisti siinä ei kulu paljoakaan aikaa kun sammuu , tämä mokoma on jo rapijat tunnin tehnyt sammumista ! " jotkut vitsaili jotta soita palokunta sammuttaan ja epäilevät virusta. No , ainahan koneen saa sammutettua kun katkaisee virra johdosta napsauttamalla ja kun aloittaa uudestaan , , jostain syystä kone katkaisi suojellekseen , , jne , , lepotila toimii ok mutta sammutus tökkii. Luulenpa että monella muulakin tulee tämä ongelma eteen. Asiallisia vastauksi sitten pleas. Onko koneele myrkkyä tää sammutus kun napsauttaa katkaisemista ?

8

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

ok pitääpä kokeila tulin netiaklrrlerrakseerreksee , memia kenee aikansa kn sisäistän täänkin ohjeen, mullakun on g- mailin salasanakin taikomatta harmia kerrakseen. pidän tauon maitohapot alko kiusaan käsivartta. kun tabletti Samsum ng rinnan päälä.

• Anonyymi

Avaa Käynnistä-valikko
      Etsi cmd
      Paina kuvaketta hiiren oikealla painikkeella
      Valitse "suorita järjestelmänvalvojana
      Kirjoita tai kopioi komento sfc /scannow
      Paina Enter

Kun edellinen komento on suoritettu, kirjoita tai kopioi tämä komento:
      DISM /Online /Cleanup-Image/RestoreHealth
      Paina Enter

Jos nuo ei auta, on käyttöjärjestelmä saastunut sen verran, ettei se toimi oikein.
      Suosittelen joko uuden Win11 koneen ostoa tai siirtymistä Linux käyttöjärjestelmään, esimerkiksi Linux Mint distroon.

• Anonyymi

No ei todellakaan auta kun ei näy koko käynistä valikkoa , puhumattakaan hiiren nuolta just joo laitanpa taitoni vielä astetta tkalampaan vaiheeseen ja siiryn tuohon Englantilaiseen ohjeeseen ,,, ja jos sekään ei onnaa nii töpselit irti seinästä ja nukun yönyli ja jatkan aamulla ,, , ja palaan asijaan uudelleen jos siltä tuntuu heippa !

• Anonyymi

Miksi sammuttaa? Minulla on yötäpäivää päällä ilman ongelmia.
      Seuraava käynnistys sitten jos/kun iskee sähkökatkos.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe