Kiinteistövälittäjät pitävät korkeita hintoja tonteilla että mökeillä.arvo jo mitätön rakennukset ym
Kantsii itse myydä ja halvemmalla pääsee eroon niistä.(mulla meni mökki heti myyntiin kun laskin itse hintaa ja kiinteistöarvioijan hinnat meni liian yläkanttiin,ja maksaahan kiinteistövälittäjä ottaa omansa.
Kesämökit ym.
Anonyymi-ap
6
548
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaja on oikeassa. Esimerkiksi Pääjärven rannalla olevat mökit, riippuen suunnasta tuulimyllyihin, hinnat romahtaneet. Uimassa kun käy, ruskeaa töhnää täynnä body. Pyytää voi mitä tahtoo, itse en enää niiltä rannoilta mökkiä ostaisi.
- Anonyymi
Miksi niitä arvottomia mökkejä ryhtyisi myymään, mökkeilee vaan itse ja nauttii.
- Anonyymi
Mulkakin koko ass ja pussy on ihan turpeessa kun uin Pääjärvessä.
- Anonyymi
Ei mulka ole.
- Anonyymi
Mulka on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881814255Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1223659Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2593117Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä91781Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1791467- 761315
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.331218Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.671055- 1001048
- 90894