Hinnat lähtevät etuvetoisen Launch Editionin 46 550 eurosta, jolla saa kattavan varustelun. Vakiona ovat nyt 360 asteen kamerajärjestelmä, sähköinen takaluukku, kuljettajan istuimen sähkösäädöt ja multilediajoavalot mukautuvilla kaukovaloilla. Myynti painottuu luultavasti nelivetoon, jonka lisähinta on vajaat 1 900 euroa.
Maksamalla 4 000 euroa enemmän saa Executive-varustetason. Siinä on sähkösäädöt molemmissa etuistuimissa, minkä ohella istuimissa on lämmityksen lisäksi viilennys ja kuljettajan istuimessa muistipaikat. Matkanteossa viihdyttää JBL Premium -äänentoisto, ja kuljettajalla on apunaan kauko-ohjattava pysäköintiapu. Tekniikkapuolella erona on 22 kilowatin AC-laturi. Mallisarjan huipulla on Executive Bi-tone (52 300/54 150 €), jossa on kaksivärisyys, 20-tuumaiset vanteet ja panoraama-lasikatto.
Ennakkomyynti on käynnistynyt, ja ensimmäiset Toyota bZ4X Launch Editionit saadaan Suomeen syksyllä 2025.
https://tekniikanmaailma.fi/paljon-parempi-toyota-bz4x-sai-suomi-hinnat-alkaen-46-550-euroa/
Paljon parempi Toyota bZ4X sai Suomi-hinnat, alkaen 46 550 euroa
17
205
Vastaukset
- Anonyymi
Äärettömän kaunis auto ja on nyt saavuttanut Toyotan suuren luotettavuuden tason.
- Anonyymi
On se todella kaunis.
https://wp.tekniikanmaailma.fi/awpo/img/s3/2025/05/06133512/0506-toyota-bz4x.jpg?w=900
- Anonyymi
Toyotan omapojan ihan oma ketju, on hän ahkera ja kaikki ilman palkkaa.
- Anonyymi
Sinä sitä palkkaa saat sieltä Toyotalta. Pian sinut erotetaan.
- Anonyymi
Hauskasti TM kehuu tojoa vaikka eivät ole autoa edes testanneet. Pelkkä tehtaan julkaisema mainos.
- Anonyymi
Jospa Hyundai?
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität sanoa?
Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy.Oletpa sinä hauska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä hauska.
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Ihmeellistä että "kallemalli" ei pääse lähellekään näitä muiden nykysin tarjoamia lukuja.
Vertailukohtaa voidaan hakea myös muista autoista.
Vai todetaanko fakta ja ollaan Tojon tarjoamassa kuopassa kehityksessä.
Ehkä joskus trulee jotain kilpailukykyistä Tojolta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Millainen sähköauto sinulla on tai ylipäänsä auto?
Minun Tojo plugari kiihtyy 6s sataseen ja se on ainakin meidän perheen kauppareissuille täyisn riittävä.
Yleensä noista sekunneista touhottaa ne kesken kasvuiset joilla rippikouluikäinen lintta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Mistä se lapsi oikein haaveilee näillä kuudenkympin nopeusrajoituksilla?
- Anonyymi
Tuo otsikointi kertoo ja kiteyttää Toyota/Subarun ensimmäisen sähköauton ominaisuudet, eli ne ensimmäiset olivat täyttä kuraa, koska tämä "paljon parempi Toyota" ei ole vieläkään hintansa arvoinen lähellekään.
- Anonyymi
Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?
En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?
En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi."Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?"
Ei sanota olleen täydellinen, vaan testatuista paras, eikä liioitella yhtään.
Juhlan kunniaksi myydään parhaita vielä paremmin varusteltuina ja edullisempaan hintaan.
https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id4.html
- Anonyymi
Volkswagen petti asiakkaat – Lupausta ei pidetty ja se on kova pala erityisesti suomalaisille.
https://www.youtube.com/watch?v=oan35tifiAY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902