Paljon parempi Toyota bZ4X sai Suomi-hinnat, alkaen 46 550 euroa

Anonyymi-ap

Hinnat lähtevät etuvetoisen Launch Editionin 46 550 eurosta, jolla saa kattavan varustelun. Vakiona ovat nyt 360 asteen kamerajärjestelmä, sähköinen takaluukku, kuljettajan istuimen sähkösäädöt ja multilediajoavalot mukautuvilla kaukovaloilla. Myynti painottuu luultavasti nelivetoon, jonka lisähinta on vajaat 1 900 euroa.

Maksamalla 4 000 euroa enemmän saa Executive-varustetason. Siinä on sähkösäädöt molemmissa etuistuimissa, minkä ohella istuimissa on lämmityksen lisäksi viilennys ja kuljettajan istuimessa muistipaikat. Matkanteossa viihdyttää JBL Premium -äänentoisto, ja kuljettajalla on apunaan kauko-ohjattava pysäköintiapu. Tekniikkapuolella erona on 22 kilowatin AC-laturi. Mallisarjan huipulla on Executive Bi-tone (52 300/54 150 €), jossa on kaksivärisyys, 20-tuumaiset vanteet ja panoraama-lasikatto.

Ennakkomyynti on käynnistynyt, ja ensimmäiset Toyota bZ4X Launch Editionit saadaan Suomeen syksyllä 2025.

https://tekniikanmaailma.fi/paljon-parempi-toyota-bz4x-sai-suomi-hinnat-alkaen-46-550-euroa/

17

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äärettömän kaunis auto ja on nyt saavuttanut Toyotan suuren luotettavuuden tason.

    • Anonyymi

      Toyotan omapojan ihan oma ketju, on hän ahkera ja kaikki ilman palkkaa.

      • Anonyymi

        Sinä sitä palkkaa saat sieltä Toyotalta. Pian sinut erotetaan.


    • Anonyymi

      Hauskasti TM kehuu tojoa vaikka eivät ole autoa edes testanneet. Pelkkä tehtaan julkaisema mainos.

    • Anonyymi

      Jospa Hyundai?

      • Anonyymi

        Mitä yrität sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa?

        Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
        Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
        Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy.

        Oletpa sinä hauska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä hauska.

        No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.

        Ylivoimaista ajamisen iloa.

        Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.

        IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
        https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.

        Ylivoimaista ajamisen iloa.

        Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.

        IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
        https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/

        Ihmeellistä että "kallemalli" ei pääse lähellekään näitä muiden nykysin tarjoamia lukuja.
        Vertailukohtaa voidaan hakea myös muista autoista.

        Vai todetaanko fakta ja ollaan Tojon tarjoamassa kuopassa kehityksessä.
        Ehkä joskus trulee jotain kilpailukykyistä Tojolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.

        Ylivoimaista ajamisen iloa.

        Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.

        IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
        https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/

        Millainen sähköauto sinulla on tai ylipäänsä auto?

        Minun Tojo plugari kiihtyy 6s sataseen ja se on ainakin meidän perheen kauppareissuille täyisn riittävä.

        Yleensä noista sekunneista touhottaa ne kesken kasvuiset joilla rippikouluikäinen lintta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.

        Ylivoimaista ajamisen iloa.

        Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.

        IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
        https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/

        Mistä se lapsi oikein haaveilee näillä kuudenkympin nopeusrajoituksilla?


    • Anonyymi

      Tuo otsikointi kertoo ja kiteyttää Toyota/Subarun ensimmäisen sähköauton ominaisuudet, eli ne ensimmäiset olivat täyttä kuraa, koska tämä "paljon parempi Toyota" ei ole vieläkään hintansa arvoinen lähellekään.

      • Anonyymi

        Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?

        En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?

        En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi.

        "Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?"
        Ei sanota olleen täydellinen, vaan testatuista paras, eikä liioitella yhtään.
        Juhlan kunniaksi myydään parhaita vielä paremmin varusteltuina ja edullisempaan hintaan.
        https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id4.html


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

      Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      99
      4537
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

      Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

      Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      109
      2223
    4. Mitä sinä mietit

      Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

      Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      410
      1931
    6. Sinä eräs, pyydän......

      AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1503
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

      Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

      Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

      Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

      Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe