Hinnat lähtevät etuvetoisen Launch Editionin 46 550 eurosta, jolla saa kattavan varustelun. Vakiona ovat nyt 360 asteen kamerajärjestelmä, sähköinen takaluukku, kuljettajan istuimen sähkösäädöt ja multilediajoavalot mukautuvilla kaukovaloilla. Myynti painottuu luultavasti nelivetoon, jonka lisähinta on vajaat 1 900 euroa.
Maksamalla 4 000 euroa enemmän saa Executive-varustetason. Siinä on sähkösäädöt molemmissa etuistuimissa, minkä ohella istuimissa on lämmityksen lisäksi viilennys ja kuljettajan istuimessa muistipaikat. Matkanteossa viihdyttää JBL Premium -äänentoisto, ja kuljettajalla on apunaan kauko-ohjattava pysäköintiapu. Tekniikkapuolella erona on 22 kilowatin AC-laturi. Mallisarjan huipulla on Executive Bi-tone (52 300/54 150 €), jossa on kaksivärisyys, 20-tuumaiset vanteet ja panoraama-lasikatto.
Ennakkomyynti on käynnistynyt, ja ensimmäiset Toyota bZ4X Launch Editionit saadaan Suomeen syksyllä 2025.
https://tekniikanmaailma.fi/paljon-parempi-toyota-bz4x-sai-suomi-hinnat-alkaen-46-550-euroa/
Paljon parempi Toyota bZ4X sai Suomi-hinnat, alkaen 46 550 euroa
17
260
Vastaukset
- Anonyymi
Äärettömän kaunis auto ja on nyt saavuttanut Toyotan suuren luotettavuuden tason.
- Anonyymi
On se todella kaunis.
https://wp.tekniikanmaailma.fi/awpo/img/s3/2025/05/06133512/0506-toyota-bz4x.jpg?w=900
- Anonyymi
Toyotan omapojan ihan oma ketju, on hän ahkera ja kaikki ilman palkkaa.
- Anonyymi
Sinä sitä palkkaa saat sieltä Toyotalta. Pian sinut erotetaan.
- Anonyymi
Hauskasti TM kehuu tojoa vaikka eivät ole autoa edes testanneet. Pelkkä tehtaan julkaisema mainos.
- Anonyymi
Jospa Hyundai?
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität sanoa?
Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että Hyundai kiihtyy 3s 0-100 Tojolla ei jää kuin pari sekuntia.
Hohhoijaa. Eli Toyotan eläkeläsimago on ja pysyy.Oletpa sinä hauska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä hauska.
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Ihmeellistä että "kallemalli" ei pääse lähellekään näitä muiden nykysin tarjoamia lukuja.
Vertailukohtaa voidaan hakea myös muista autoista.
Vai todetaanko fakta ja ollaan Tojon tarjoamassa kuopassa kehityksessä.
Ehkä joskus trulee jotain kilpailukykyistä Tojolta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Millainen sähköauto sinulla on tai ylipäänsä auto?
Minun Tojo plugari kiihtyy 6s sataseen ja se on ainakin meidän perheen kauppareissuille täyisn riittävä.
Yleensä noista sekunneista touhottaa ne kesken kasvuiset joilla rippikouluikäinen lintta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No faktat ei muutu Tojontoopen selityksillä.
Ylivoimaista ajamisen iloa.
Satasen vauhtiin 3,4 sekunnissa, huippunopeutta radalla 260 km/h. Hyundai IONIQ 5 N edustaa täyssähköautoissa täysin uutta segmenttiä. Auto ilmentää Hyundain pitkää kokemusta moottoriurheilusta ollen samalla ensimmäinen täyssähköinen N-mallisarjan jäsen.
IONIQ 5 N:n 800 voltin akkuteknologia mahdollistaa suurteholatauksen huimalla 240 kW:n huipputeholla. Auton 84 kWh:n ajoakku on kapasiteetiltaan tavanomaista IONIQ 5:ta suurempi.
https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5-n/Mistä se lapsi oikein haaveilee näillä kuudenkympin nopeusrajoituksilla?
- Anonyymi
Tuo otsikointi kertoo ja kiteyttää Toyota/Subarun ensimmäisen sähköauton ominaisuudet, eli ne ensimmäiset olivat täyttä kuraa, koska tämä "paljon parempi Toyota" ei ole vieläkään hintansa arvoinen lähellekään.
- Anonyymi
Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?
En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?
En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Avaapa hiukan logiikkaasi."Meinaatko että Volkkarin uusien mallien yhteydessä sanotaan uuden olevan huonompi koska vanha olikin jo täydellinen?"
Ei sanota olleen täydellinen, vaan testatuista paras, eikä liioitella yhtään.
Juhlan kunniaksi myydään parhaita vielä paremmin varusteltuina ja edullisempaan hintaan.
https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id4.html
- Anonyymi
Volkswagen petti asiakkaat – Lupausta ei pidetty ja se on kova pala erityisesti suomalaisille.
https://www.youtube.com/watch?v=oan35tifiAY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k17610705Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t907525Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t307383Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37376Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885753Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525228Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314976Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124801Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k32142Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil361593