Onko totta, mitä Pertti kirjoitti Facebookissa, että Sotkamon kunnanhallitus on mennyt Helsinkiin pesäpallo-ottelua katsomaan?
Onko totta, kunnanhallitus Helsingissä?
22
599
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Olen muuttanut Sotkamosta Helsinkiin 1970. Sattumoisin olin kävelyllä juuri eilen eka kertaa Meilahden siinä osassa, jossa pesisstadion on, ja näin siis tuon stadionin eka kertaa (se on aika hyvin piilossa kaikelta liikenteeltä). Tämänpäiväisestä ottelusta minulla ei ollut aavistustakaan. Ja juuri hetki sitten sain lukea täältä netistä, että siellä on tänään käyty superpesisottelu Sotkamo-Hamina, avauslyönnin on lyönyt muuan Alexander Stubb...
Enpä tiedä, olisinko mennyt paikalle, jos olisin tiennyt. Olen käynyt Helsingissä asuessani eli lähes 55 vuoden aikana pesisottelussa yhden (1) kerran, silloin Kaisaniemen kentällä. Tämä ihme tapahtui kai joskus 1980-luvulla. En muista edes sitä, mikä joukkue oli vastassa. Hyvinkää? Kitee? Sotkamo joka tapauksessa hävisi tuolloin.
Onnittelut Sotkamolle joka tapauksessa tämänpäiväisestä voitosta! - Anonyymi
On se. On rahaa millä mällätä, ottivat juuri lisää velkaa.
- Anonyymi
Olisipa mielenkiintoista tietää, mitä tuo reissu maksoi ja kuka sen maksoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukako maksoi, koita arvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se maksa mittää kun herrat reissaa
- Anonyymi
Tässä porukassa ei ole yhtään, ei yhtään kelvollista jäsentä jatkamaan uudessa hallituksessa.
- Anonyymi
Niin aina mitäs äänestitte jymyläisiä valtuustoon.
- Anonyymi
Pitäisi olla hallituksen vain kommunisti-, soranajo- tai ravihommissa. Sitten olisi hyvä vissiin tällekin entiselle toimittajan tekeleelle.
- Anonyymi
Pertti otti oikeaan asiaan huumorilla kantaa. Kommentoijan tekele ei vain ymmärtänyt tätä.
- Anonyymi
No lennettiinhän sitä espanjaanin pelaamaan ja katsomaan sopupalloa. Jos pojat jotain tartee, otetaan velkaa! Kyllä hyvä-veli verkosto järjestää.Hei! Nyt tarvitaan ISO halli, jossa voidaan harjoitella. Tontti on jo katsottu. Eikä ole muuten halvimmalta alueelta.
- Anonyymi
Miten paljon se hiukan kentän katsomo maksoi?
- Anonyymi
Kenttä oli vajaa neljämiljoonaa ja siihen vierelle on rakennettu lisää. Kaikkineen puhutaan noin viiden miljoonan investoinnista ja huollosta-
Kunta saa 50 000 vuodessa.
Vastineena hoitaa kenttää ja tekee sponsorisopimuksia kunnan kanssa.
Lopputulemana ei kunta saa rahaa vaan mainetta. - Anonyymi
Paljon msksoi kun suurinosa katsomosta on sateen armoilla.
- Anonyymi
Taisi olla miljoonan ja kunta taitaa saada siitä 150 000 vuodessa vuokraa.
- Anonyymi
Se on 50.000 ei 150.00! Ja kunnalla menee vuositasolla, satoja tuhansia tuon areenan pyörittämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on 50.000 ei 150.00! Ja kunnalla menee vuositasolla, satoja tuhansia tuon areenan pyörittämiseen.
Minä olen kuullut että kunta saa vuokrana 250 000 eli hyvin tulee kulut ja voittoakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuullut että kunta saa vuokrana 250 000 eli hyvin tulee kulut ja voittoakin.
Kerroppas kuka maksaa tuon 250.000 vuokran?
- Anonyymi
Olisi jo aika heittää jymyn kannattajat pois valtuustosta ja kunnanhallituksesta.
- Anonyymi
En ole eläissänäi (+70 vee) käynyt jalkapalli-, pesäpallo-, jääkiekko tai muutakaan ottelua katsomassa.
En ymmärrä niistä yhtään mitään, minusta siellä aikamiehet juoksee tai luistelee eestaas pallon taikka kiekon perässä niinkuin pikku lapset. Itse asiassa pidin tätäkin Kuopiolaisten torijuhlaa ja muita fanituksia matalaohtaisten kokoontumisajoina.
Ihan outoa hommaa!- Anonyymi
Huh huh =D
Tuli mieleen se vanha mainos:
"En oo ikinä juonut maitoa! Enkä juo"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh =D
Tuli mieleen se vanha mainos:
"En oo ikinä juonut maitoa! Enkä juo"!"Päätä päiväsi meidän kahvilla." ; )
- Anonyymi
Pesäpallo-ottelut köyhien kokoontumisajot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662328Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.401937Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291656Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761613Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001516Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851253Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1311238Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251156En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77959