IPhone ei lataa mitä tehdä

Anonyymi-ap

iPhone ei lataa mitä tehdä? Osaisiko joku neuvoa. Olen vaihdellut eri piuhoja ei vaan lataa…

6

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mahdollisesti latausliitäntä likainen tai vioittunut. Kokeile puhdistaa liitäntä varovasti esimerkiksi contact cleaner aineella. Suihkauta sitä varovasti latausliitäntään ja pyyhkäise liitännän pinnit ohuella pyyhintäliinalla. Kokeile sitten ladata puhelinta.

• Anonyymi

Ainoa puhelin merkki missä noin käynyt historiassa on iPhone, lähetin samantien puhelimen takaisin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole vikaa vaan ihan olemattoman pieni vieras esine roska lataus portissa. Ei kannata kurkkia vaan jokin sähköä johtamaton puhdistus harja nailon karva jolla puhdistat portin. Huvittavaa että juuri puhdistin työkaverin android puhelimesta pirtin kun ei ladannut. Ostin jostain puljusta ihan tarkoitusta varten harjasetin. Latausportti on harvinaisempi vika ja käyttäjä lähtöinen yleensä eli liian kova vääntö ollut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1987
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      66
      1104
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1017
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      926
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe