Kiitos upeasta hetkestä kanssasi Vantaan Tulisuudelmassa 3.5 La
En tiedä, luetko tätä koskaan, mutta haluan silti kiittää sinua huikeasta illasta. Tanssimme yhdessä sinä iltana aivan sulkemishetkeen asti. Se oli hetki, joka jäi vahvasti mieleeni. Olit iloinen, lämmin ja heittäydyit mukaan hetkeen tavalla, joka sai koko illan tuntumaan kevyemmältä ja kauniimmalta. Siinä oli jotain taianomaista! Kiitos tanssista, hymystäsi ja siitä, että olit juuri sinä. lopuksi poistuimme samalla junalla Helsingin suuntaan. Minä jäin pois Tapanilassa ja sinulla matka jatkui siitä vielä hieman. Jos näet tämän niin haluan kertoa, että minulla oli todella hauskaa kanssasi ja minäkin olisin voinut näitä tansseja jatkaa kanssasi vielä monta tuntia.
Ps. Ei jälki istuntoa ;)
Tulisuudelma 3.5
Anonyymi-ap
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233