Suomussalmi mainittu!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011160712.html
Aittokosken rata
31
679
Vastaukset
- Anonyymi
Taas sai Suomussalmi kuuluisuutta, venäläisten ampumarata Aittokoskella?
- Anonyymi
Niin ennen oli,mutta ei enää.
- Anonyymi
Niin, ennen oli venäläisten ampumarata Juntusrannasta kirkonkylään ja toinen Raatteetiellä. Hyvin toimi tämä venäläisten ampuminen. Tälläisiä ratoja voisi varulta rakentaa jokaiseen tieliittymään mikä tulee rajan yli. Hyvät turvalliset suojatut ampumapaikat itää kohti. Takavalleja turha rakentaa.
- Anonyymi
Nyt on suomalainen ja monen mielestä Euroopan paras rata.
- Anonyymi
Eikö enää venäläisomistajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enää venäläisomistajia?
Ei enää. Nyt täysin suomalaisten omistuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää. Nyt täysin suomalaisten omistuksessa.
Entä ne kalusteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne kalusteet?
Kesällä näkyivät kuorma-autolla kuljettavan omansa pois.
- Anonyymi
Onnesta mykkyrässä ?
- Anonyymi
Kyllä venälästenkin pitäisi saada harjoitella ampumista. Mennyt Ukrainan sota aivan plörinäksi niiltä.
- Anonyymi
Poliisit näkyvät tarvitsevan ensin muuta harjoittelua kuin räiskintäammuntaa...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7cbd040f-0843-4629-93ac-09ab7e0052e0 - Anonyymi
Kyllä on huolestuttavaa lukea, kuinka putinismi on pesiytynyt Suomeen, ja Suomussalmelle eri tavoin.
- Anonyymi
Hyrynsalmella toimii aktiivinen 'Pakseeton Hyrynsalami -kansanliike', jonka tavoitteen on siivota ampumaurheilun haittatekijät kotipaikkakunnalta.
Olisi varmaan aika perustaa myös Pakseeton Aittokoski -kansanliike, ja ryhtyä tiiviiseen yhteityöhön Hyrynsalmen liikkeen kanssa. - Anonyymi
Mikä tässä jutussa on millään tavalla uutta ja ihmeellistä? Ei mikään. Keltaisen lehdistön tyypillistä kohu-uutisointia. Yritetään väkisin tehdä juttua olemattomista asioista. Pääasia tuntuu olevan että tämä Pyykkönen saa nimeään julki.
- Anonyymi
muuta keltasta kuin jo silmissäsi
- Anonyymi
Kyllä näkee, että osa näistä kirjoittelijoista a) ihannoivat itää, b ) ihannoivat itärahaa, c) Ihannoivat itälihaa.
- Anonyymi
Se tuo Misto-Ratti luuloo olevasa suomen isänmaallisin ku ei käy paokuttelemassa Aetolla.🤣
- Anonyymi
Minä ensin jotta joku junarata kysseessä...
- Anonyymi
300 000 € vissiin Suomussalmella niin pieni raha, että sama typeryyttään kampittaa yhteistä hyvää.
Radalla on historiansa ja eikö tuo luulisi olevan reserviläisillekin hyvä asia, että asia on muuttunut ja rata on taas käytössä ja kotimaisessa omistuksessa? - Anonyymi
Täällä saadaan riita aikaiseksi kaikessa toiminnassa.
- Anonyymi
Suomen kuuluisin "toiminnallisen ammunnan" uranuurtaja aikoinaan oli Pekka-Eric Auvinen.
Resrerviläisten nimissä, "meidän kaikkien eduksi", eräät oman edun tavoittelijat ympäri EU-suomen haluavat nyt kouluttaa ja aseistaa käsiaseilla massoittain uusia pekka-ericejä, Suomussalmen Aittokoskellakin.
Entäs sitten kun vastuunalaisia ruvetaan nimeämään?
Miksiköhän putinistit ovat 1990-luvulta alkaen markkinoineet practical-ammuntaa ympäri Eurooppaa ja viime vuosina Afrikassa ja Aasiassa?- Anonyymi
Practical on idän ukkojen hupi ammuntaa.Sra on sovellettu reserviläis ammunta..eri säännöt..yritetään vain väkisellä muuttaa samaksi..helpompi esim saada ase lupia kun haetaan sran nimellä..
- Anonyymi
Practical ammunta on lähtöisin Yhdysvalloista.
Ennen näkemätöntä myyräntyötä reserviläisiltä kampittaa kotimaista ampumaurheilutoimintaa. Luulisi hävettävän, jos ymmärtäisi.
Pelaatte Kremlin pelikirjan mukaan naapurin pussiin nyt- Anonyymi
Taitaa olla päinvastoin.Tässähän yritetään saada Kremlin pelikirjat pois res hommasta.
- Anonyymi
USA:ssa räiskintäampujien kehittämä ja putinistien 2000-luvulla EU:hun rahan voimalla markkinoima.
Practical - "kotimaista ampumaurheilutoimintaa", Kremlin pussista kustannettuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243