Hotelli peri turistiveroa 8 eur/päivä/henkilö. Kuittia maksusta ei saatu ja vaativat maksamaan käteisellä.
Kirjanpito oli joku hotellin oma vihko A4-tyyppinen, kirjanpidon ulkopuolinen paperinyssykkä.
Mihinkähän nuokin rahat oikein menevät. Niitä tuskin saa Ateenan ahneet ?
Turistivero
14
344
Vastaukset
- Anonyymi
Huijausta koko homma !
- Anonyymi
Tervetuloa Kreikkaan, veronkierto on enemmän kuin harraste tai maan tapa.
- Anonyymi
EKP ei valvo enää Kreikan taloutta. Ollaan palattu vanhaan meininkiin. Kunhan saataisiin drahkma takaisin, niin turismi alkaisi kukoistaa. Nythän hinnat ovat yleisesti liki Suomen tasolla. Palvelut ovat halvempia. Täällä ei purrat pureskele kukkaroa. Kaljatölkki euron, röökipaketti 4 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EKP ei valvo enää Kreikan taloutta. Ollaan palattu vanhaan meininkiin. Kunhan saataisiin drahkma takaisin, niin turismi alkaisi kukoistaa. Nythän hinnat ovat yleisesti liki Suomen tasolla. Palvelut ovat halvempia. Täällä ei purrat pureskele kukkaroa. Kaljatölkki euron, röökipaketti 4 euroa.
Euron kaljatölkki, kalliimpaa kuin köyhän kupari Suomessa?
- Anonyymi
Sama kokemus Lefkaksella. Edellisenä päivänä siivooja toi lapun huoneeseen missä pyydettiin järjestämään lähtöpäiväksi 5e/pv turistiveron maksua varten. Lisäksi ilmoitettiin, että vain käteinen käy maksuksi. Maksettiin sitten viikosta se 35 euroa eikä mitään kuittia annettu. Jäin myös pohtimaan, että miten veron suorittamisesta ei anneta mitään kuittia sen maksajalle? En siinä lähtöhötäkässä huomannut tätä myöskään kysyä.
Lisäksi tuolla päin oli hyvin yleistä, ettei korttimaksupäätteet toimineet "yhteysongelmien" takia. Autovuokraamokaan ei meinannut minulle kuittia antaa kuin pitkällisen tivaamisen jälkeen.
Että sellasta touhua siellä. - Anonyymi
Kreetalla hotelli ihmetteli, kun vaadin maksaa sen kympin/pv kortilla sanoen, että saksalaisetkin maksavat käteisellä.
- Anonyymi
Kannattaa huomioida, että maasta poistumisen yhteydessä voidaan tarkistaa, onko verot maksettu eli kuitti pitää olla. Jos kuittia ei ole, joutuu maksamaan uudelleen sakkojen kera.
- Anonyymi
Rodos pitäisi asettaa yhdeksi kohteeksi näiden ylikansoitettujen ja "vältä" -listan kohteeksi.
Rodoksen kaupungin katkeamaton liikenneruuhka on sietämätön. - Anonyymi
Seurasin brittiryhmän sisäänkirjautumista. Heiltä ei veloitettu ilmastoveroa. Onko tuo vain tyhmille finskeille langetettu maksu.
Lisäksi jututin naapurihuoneen brittejä. Heidän matkahinta on vain puolet siitä mitä Tui veloittaa meiltä.- Anonyymi
Tui on tunnetusti kallis, koska sotahinnoittelu. Tuin voitoilla käydään sotaa Ukrainaa vastaan. Tui Venäjän oligarkkien omistuksessa.
- Anonyymi
"Kuittia maksusta ei saatu ja vaativat maksamaan käteisellä. "
Jos kuittia ei anneta, ei pidä maksaakaan. - Anonyymi
Varasin soittamalla majapaikkaan, ei turistialueella. Eivät verottaneet mitään.
Taitaa olla vain massapaikkojen vitsaus. - Anonyymi
Heh, ilmastovero kuitilla 10 e/pv, ilman kuittia 5 e/pv
Joku tässä haiskahtaa- Anonyymi
Kreikka alkaa normalisoitua eli tekee paluun vanhaan. Kohta päästään taas lähettämään erillistukia, miljardeja, Orpon pohjattomasta velkakassasta.
Onkos ne vanhat tuet maksettu takaisin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848