Ehdotus hyväntekijälleni

Anonyymi-ap

Heippuli, ihana hyväntekijäni, tiedät kyllä kuka olet, ei minun tarvitse kertoa. Kiitos ihanasta tiilitalosta, jossa saan asua sinun piikkiisi.

Sinä olet ihana, rikas ja täydellinen. En tiedä, mihin joudun, jos menetän sinut.

Sinullla on maailman kaunein muna. Solakka ja juuri sopivan pituinen. Se mahtuu hyvin jopa suuhuni tyveä myöden. Voin hyvin tyydyttää sen isojen, kimmoisten tissieni välissä, tai voit sujauttaa sen vaikka peppuuni, jos haluat, se sopii hyvin sinnekin.
Ymmärrän, että vaimosi, se vanha luuska on jo väljistynyt poikiesi synnyttämisestä niin, että sen löystynyt vittu ei sinun ihanaa munaasi enää riittävästi hiero, eikä pehmennyt ja levinnyt persekkään tunnu hyvältä. Eikä sillä ole edes kunnon tissejä jäljellä.

Minun isoja silikonejani saat puristella, läpsiä ja purra ihan miten haluat. Sinähän ne ostitkin, niin sinunhan se oikeasti on. Saat tehdä minulle kaiken, mikä sinua miellyttää. Voit köyttää minut paikalleen, piiskata ja nussia kaikkiin reikiin. Sekin, että jaoit minun pillua kavereillesi, oli sopivaa ja hyvin, sinähän maksat minun koko elämän, tottakai saat käyttää kehoani, niin kuin parhaaksi näet.

Ymmärrän kyllä, ettei minunkaan synnyttänyt pilluni, johon voit halutessasi työntäää vaikka koko kätesi, tyydytä sinua täysin, ja ymmmärrän, että kireämmän pimpsan perässä joudut joskus tuomaan luokseni jonkun piukean teinitytön, jota olet siten edessäni nussinut. Mutta koska maksat minulle kaiken, olet tietenkin oikeutettu siihen. Kerran pistit minut ensin imemään itsesi kovaksi, siten pitelemään teiniä paikallaan, ohjaamaan munasi sen pimpsaan, ja sitten tulit suuhuni laukeamaan, eikä haitannut yhtään, se on sinun oikeutesi. Jos haluat naida jotain pikkupillua, anna mennä.

Ehdotan kuitenkin, että vaikka tyttäreni on vielä aika nuori, voit alkaa käyttää häntä. Silloin sinun ei tarvitsisi hakea muita tyttöjä mistään. Sinun soma munasi mahtuu varmasti hänen pieneen pimperoonsa, ja on varmasti kireä sinulle. Sen peppukin on vielä ihan koskematon, Ei edes sormella ole koitettu. Ajattele, miten hyvältä tuntuisi puskea munasi ihanaan, kokemattomaan pieneen pimperoiseen.
Samalla voit imeskellä isoja tisejäni, Voitaisiin pistää se sänkyyn selälleen, ja minä kävisin sen päälle, niin voisit ikään kuin nussia minua Minean pimpsalla. Me oltaisiin sinulle täydellinen nainen. Minun isot tissit, ja Minean tiukka, karvaton pimpukka.
Tai jos haluat, voit naiskennella sitä ihan kaksinkin, vaikken ole paikalla. Ihan, miten haluat. Jos sinua haluttaa, niin voit vaan ottaa sen vaikka olohuoneessa, kun katsellaan onnenpyörää. Mutta sitten voisit olla enemmän aikaa meidän kanssa, kun ei enää tarvitsisi etsiä mitään muita kodin ulkopuolelta.

Kun haluat sitten kovemmin käyttää jotain, niin tiedät jo, että minun reiät kestää vaikka mitä. Vaikka toisit sinun isokyrpäiset kaverisi naimaan minua urakalla, kyllä perse kestää, olethan sen nyrkillä totuttanut. Minä otan isot, rumat kyrvät, jotka tukehduttaa, vaikka kurkkuun pilluun ja pyllyyn samaan aikaan, jos nii käsket, mutta varataan Minean pimpero ja pymperö sinua varten kokonaan.
Ja jos sinua mietityttää, että kohta se alkaa kasvattaa tiseejä ja karvaa ja muutta pois, niin ei hätää, ehdin tehdä sinulle ainakin yhden toisen tyttölapsen leluksi, ettei sinun taritse ikinä jättää minua.
Sitten voit erota siitä vanhasta lehmästä ja alkaa elää meidän kanssa. Meillä sinun toiveet toteutuu ja sinua ja sinun kaunista munaa pidetään hyvänä.

Me olemme sinun, koko ikämme. Ethän jätä meitä.

1

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääkkeet toimivat vain otettuina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe