Uudessa eetilässä...
Ja kuka sen maksaa
Kunta vai
Tuskin sielä vanhassa paikassa kovin montaa asukasta on joilla eläke riittää uuteen lukaalin vuokraan.
Taitaa mennä monen muorin säästöt ja takametsät siinä kun tuonne siirtyy.
Paljonko maksaa asuminen
4
378
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla huolissasi vaan perinnöstä. Parastahan se on jos voit nauttia omasta omaisuudestasi vähän paremmassa paikassa. Toivottavasti oman lähdön aikana on taskut tyhjät.
- Anonyymi
En vaan tätä nykymenoa kun kaikki on bissnestä.
Loppujen lopuksi valtio maksaa lainarahalla näitä mikä sataa omistajien laariin.
Sit niiltä asukkailt joilla jotain on niin nekin menee omistajien laariin.
Ja sit vielä jossain vaiheessa omistaja on joku ulkomainen sijoitusyhtiö kun myydään sinne koko roska pois että tehään tiliä .
Mihin vanhus joka ei kotona pärjää tarvii näitä kaikkia mitä tuonne tulee kuntosalit ja omat keittiöt. - Anonyymi
85 % otetaan asukkaan eläkkestä ja kunta maksaa loput.
- Anonyymi
Jokainen maksaa maksukykynsä mukaan. 85%:a eläkkeestä on maksimi ja sitäkin suojataan vielä sillä, että reilu 180€ on jäätävä kuukausittain omaan käyttöön. Jos tolla logiikalla saa hoivapaikan vanhuksena, niin olen tyytyväinen. Omaisuus ei vaikuta maksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889