Herää kysymys: Miksi muilla EURO-mailla menee hyvin ? Miksi Suomella menee kaikkein heikoimmin ? Onko "älykkö" Mäkelä (PS) miettinyt sitä ?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jani-makela-euro-on-syy-hitaaseen-talouskasvuun/9150632
PS aloitti "Eurosta ja EU:sta-eroon" vaalikampanjan, "euro on syy Suomen hitaaseen talouskasvuun"
12
105
Vastaukset
- Anonyymi
Menemul kuvilttuun imisemästädossu härikkö
Suomi on turhakerysän ja Ruotsin välissä mikä on on ongelma koska R ei ole eurossa
Jos Suomen naapuri olisi Saksa ja R eurossa tilanne olisi parempi
Muttapai nadinämul kuvolttuunini semästä - Anonyymi
Alo itta japskisinen ei ymmärrä kuin sossupskaa
- Anonyymi
Mäkelän aloittama kampanja uppoaa persuun kuin kuuma veitsi voihin.
PS:n kannattaja uskoo, että Suomen ero EU:sta ja eurosta rikastuttaisi
Suomea.- Anonyymi
Bedäk iulevilttu korviisi ja bäjän syvälle
Euro valuuttana aiheuttaa ongelman kun edes vähän saman tuotantoalan Ruotsi ei ole eurossa - Anonyymi
PS:n kannattaja on tosiuskovainen. Se uskoo kaikki Puolueen valheet ja vääristelyt,
koska ei kykene omia aivoja käyttämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS:n kannattaja on tosiuskovainen. Se uskoo kaikki Puolueen valheet ja vääristelyt,
koska ei kykene omia aivoja käyttämään.Näinhän se persuilla aina: Syy on Marinissa, oppositiossa, mediassa, tyhmässä kansassa tai räntäsateessa ja planeettojen asennossa, mutta ei koskaan itsessä tai omassa toiminnassa.
- Anonyymi
Älykäpiön mölinää aamusta litaan
- Anonyymi
Mölykäpiön hälinää
- Anonyymi
Miksi Suomella menee kaikkein heikoimmin ? Olisko amatöörien hallituksella
jotain tekemistä sen kanssa ? - Anonyymi
EU, eli Rooman valtakunnan perilliset. Rooman katolinen mafia kerää kaikki rahat EU :sta. Nämä kerätyt miljardit jaetaan ainoastaan Välimeren maiden katolisille, Kreikka Italia Espanja.
Suomelle on varattu ainoastaan maksajan rooli ja siihen Suomen on tyydyttävä. Farage populisti toteutti Brexitin valehtelemalla ja kansa meni höplään. Maahanmuutto on lisääntynyt Brexitin jälkeen ja myös talous kärsinyt, eikös kansa Brianniassa taas lankea populismiin.
Tanskassa on onnistuttu estämään populismin nousu käyttämällä samoja teemoja mutta asiapolitiikalla, maahanmuutto ei ole yksin populistien käsissä.
Tanskassa ja muualla länsi-euroopassa on maahanmuutto välttämätöntä.- Anonyymi
Britit tulevat kiroamaan Faragen äänestäjät, jotka menivät toisen
kerran lankaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798