Onko todella niin, että Posti lopettaa S-marketin pakettilokerikon kokonaan? Mitä järkeä on sellaisessa, koska ihmiset ovat tottuneet asioimaan itse. Itselleni tuli ilmoitus, että vain palvelutiski K-kaupassa toimii jatkossa. Eihän siellä ole paketin nouto ollenkaan mutkatonta, koska joutuu jonottamaan joko kassalla tai tiskillä.
Posti ei ole nyt reilu.
postin vastaanotto
6
571
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä sekään ole varmaa, että paketti toimitetaan Karstulaan. Itselleni se meni Saarijärvelle, jossa en ollenkaan käy pitkän matkan vuoksi. Luuleeko Posti, että kaikilla on auto tai autonkuljettaja? Ja terveys eli esimerkiksi näkökyky.
- Anonyymi
Ymmärtääkseni lokerot uusitaan ja tämän vuoksi käyttökatko.
- Anonyymi
Ok, sain ilmoituksen että ovat jatkossa poissa käytöstä. Jos tosiaan on vain väliaikainen juttu, se kestetään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sain ilmoituksen että ovat jatkossa poissa käytöstä. Jos tosiaan on vain väliaikainen juttu, se kestetään :)
Minulle tuli sama ilmoitus. Hassua, että ilmoitus on "poistuvat käytöstä", jos kyseessä väliaikainen muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli sama ilmoitus. Hassua, että ilmoitus on "poistuvat käytöstä", jos kyseessä väliaikainen muutos.
Sama täälläkin. Ajattelin, että siihen aulaan tulee prisman ja ässän omia asiakasnoutolokeroita. Sellaistahan on uutisoitu. Mutta kyllä posti on tärkeämpi tai sitten uudet lootat K-kaupan eteiseen.
- Anonyymi
Silloin kun Posti oli jäähallissa, kaikki toimi kuin rasvattu. Nyt ei mistään tule mitään. Taidammee muuttaa Kyyjärvelle ellei Marttinen tee asialle jotain.
T. 14-lapsinen yrittäjäperhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703297Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991012
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34820