Olen ihmetellyt vuosia sitä sekasotku. Ja säätämistä aikaavievää vuorolistojentekoa
Tehdään 3viikon jaksot
Miksi ei ole samalla tavalla kuin teollisuus
Saat vuoden alussa käteen listan jossa näkyy koko vuoden työvuorot
Ja sunnuntait ja muut vapaat tasoittuu 5 vuoden aikaan hyvin
Miksi tämä sekoilu katoin eilen TV.stä kun oululainen hoitaja sanoi uudistuksen menneen vielä huonompaansuuntaan
Sairaaloiden työvuorot
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tänne siitä kirjoitat, voithan ottaa siellä kohteessa puheeksi jos vaikka tulisi parannusta vuorolistoihin.
- Anonyymi
Niinpä, miksi eivät ota alalla käyttöön kiinteän vuorokierron kalenteria, niin kuin teollisuudessa.
Jos on tarvetta vuoronvaihtoon niin sen voi sopia työkaverin kanssa ja tuo joutava kalenterisuunnittelu jää pois.
Jos on jouluna ja juhannuksena työvuoro niin sitten on. Seuraavana vuonna ei taas ole.
Mitä järkeä tuossa epäloogisessa suunnittelu- ja vuorojumpassa on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, miksi eivät ota alalla käyttöön kiinteän vuorokierron kalenteria, niin kuin teollisuudessa.
Jos on tarvetta vuoronvaihtoon niin sen voi sopia työkaverin kanssa ja tuo joutava kalenterisuunnittelu jää pois.
Jos on jouluna ja juhannuksena työvuoro niin sitten on. Seuraavana vuonna ei taas ole.
Mitä järkeä tuossa epäloogisessa suunnittelu- ja vuorojumpassa on?Älä vaivaa sillä päätäsi, ei se kannata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358