Tilasin seisomapeilin netistä. Tuotiin kotiin. Avasin paketin ja peili oli usealla säröllä.
Ihan pilalla. Voi ei.
Tuoko se muuten onnea?
Ei muuta kuin sähköpostirumba päälle.
Peili tultiin hakemaan kotoa.
Rahat ovat vielä palauttamatta.
Mitä tästä opimme?
Ilman peiliä on kauniimpi.
Särkynyt peili
13
153
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti
Narkissos
Narkissos oli kotoisin Boiotian Thespiaista. Häneen liittyy kukkamyytti. Hän oli hyvin kaunis nuorukainen, ja nähdessään kerran sattumoisin kuvansa lähteestä, rakastui hän siihen syvästi. Narkissos halusi lähestyä intohimonsa kohdetta, mutta havaitsi murheekseen, että hänen onnistui ainoastaan samentaa kuva.
Silloin Narkissos tuli niin epätoivoiseksi, että riisti hengen itseltään. Tällöin häntä säälivät ja ymmärtäväiset henkivallat muuttivat hänet siksi kukaksi, jonka kaikki tuntevat nykyisin nimellä narsissi
https://www.tiedonportailla.fi/amor/narkissos5.jpg- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Tarina liittyy vahvasti saamaani särkyneeseen peiliin.
Mutta miten?Sää rikoit sen!
- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Miksi niin olisin tehnyt?
Vahingossa kaiketi? Rapatessa roiskuu!
Anonyymi kirjoitti:
Vahingossa kaiketi? Rapatessa roiskuu!
Kun avasin peilipaketin, kuvasin koko operaation.
Peili oli hajalla paketissa, näkyy kuvissa.
Lähettäjäfirma pyysi kuvia.
Lähetin sähköpostissa ottamani kuvat.
Ja paketin päällä olevan mielenkiintoisen syvä lommon myös kuvasin.
Luulen, että tämä tuote tulee merentakaa.
Ei kestä kuljetusta.
Täytyy vissiin ostaa kotikaupungista ko oleva seisomapeili ja kantaa se kotiin.- AnonyymiUUSI
Leskel70 kirjoitti:
Kun avasin peilipaketin, kuvasin koko operaation.
Peili oli hajalla paketissa, näkyy kuvissa.
Lähettäjäfirma pyysi kuvia.
Lähetin sähköpostissa ottamani kuvat.
Ja paketin päällä olevan mielenkiintoisen syvä lommon myös kuvasin.
Luulen, että tämä tuote tulee merentakaa.
Ei kestä kuljetusta.
Täytyy vissiin ostaa kotikaupungista ko oleva seisomapeili ja kantaa se kotiin.Alat oppia....
- Anonyymi
Toivottavasti et ostanut sitä Hobby Hallista. Sieltä on minulla vain erittäin huonoja kokemuksia.
Ostin sen nimenomaan Hobby Hallista.
Olen tilannut sieltä verhoja, mattoja, tyynynpäällisiä, kodinkoneen, pöydän.
Kaikki toimitettiin ihan ok.
Mutta nyt peili oli viallinen.
Tein itse siinä virheen, kun en kuljettajan aikana avannut pakettia.
Hän olisi heti vienyt peilin takaisin.
Rahaa odottelen takaisin.- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Ostin sen nimenomaan Hobby Hallista.
Olen tilannut sieltä verhoja, mattoja, tyynynpäällisiä, kodinkoneen, pöydän.
Kaikki toimitettiin ihan ok.
Mutta nyt peili oli viallinen.
Tein itse siinä virheen, kun en kuljettajan aikana avannut pakettia.
Hän olisi heti vienyt peilin takaisin.
Rahaa odottelen takaisin.Siis leidileisson on taas mokannut asioissaan.
- AnonyymiUUSI
Sisareni osti nuorikko-kotiinsa kokovartalopeilin vuonna 1958. Piti sitä vuoteen 72, jolloin minä pykäsin ensimmäistä perheeni kotia. Antoi peilin sinne. Pidin sitä eri asuntojen seinillä vuoteen 2017, jolloin muutin eikä se sovi tänne minnekään kun on kaappien ovissa peilit. Nyt se on varastossa. Siinä on hopeanväriset tiikkikehykset, itse maalatut. Peiliosa kuin uusi. Se on kaunis. Voi että toivoisin että joku lapsenlapsistani haluaisi sen kotiinsa.
Sorry vaan että tämä juttu ei sovi aloitukseen mitenkään. Tuli vain mieleen kun aihe sama. Tai ehkä sanoma on se, että kokovartalopeili on tärkeä, suorastaan välttämätön kapistus. Toivottavasti peilisi korvataan uudella ja pakataan oikein.Mukava muistelu.
Peili pitää tilata uudelleen. Ensin odotan rahojani pois särkyneestä peilistä.
Taidan unohtaa koko peilin.
Tähän asuntoon kun on kielletty laittamasta seiniin mitään.
Eli sen on oltava seinää vasten nojallaan oleva peili.
Seisomapeili.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889