Millaisesta pojat tykkää

Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.
12997
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Sellaisista joita saa puristella.

1Äänestä
  • Aloittaja

Mun sais mut kukasn poika ei tee niin koska oletta että se on ärsyttävää tytöistä

Äänestä

• En_haluu_kotiin kirjoitti:

Mun sais mut kukasn poika ei tee niin koska oletta että se on ärsyttävää tytöistä

mistå'päi

Äänestä

Jokaisella on omansa. Mitä sitä miettimään.

Äänestä

Mä tykkään mun poikaystävän pepusta. Poika15

Äänestä

Apua! Miten saa pojan puristeleen rintoi! Oon monesti koittanu sillee raottaa rintsikoit että se vois koskee mutta se ei varmaan huomaa. Ja on kyl aika reippaan kokoset (vaikka itse sanonkin)

Äänestä
  • Semmoisesta kun 'Kim Karpashianilla.'.

Äänestä

• Aloittaja

En osaa antaa siihen vinkkei

Äänestä

• Minä puristelisin mielelläni sun rintoja🤭

Äänestä

Tossa iässä valittaminen on normi ei poikkeus. isot on parhaita

Äänestä

Kik luukas_13
14v seuraa?

Äänestä

Oon 16 ja no pepuissa on vaa semmonen ihan perus pyöree mitä on kiva puristaa ja sit tisseissä semmoset että ei mahu kokonaan käteen ku puristaa mut ei saa olla liian isotkaa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

En_haluu_kotiin kirjoitti:

Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu