Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.
Millaisesta pojat tykkää
12
859
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista joita saa puristella.
- Anonyymi
En_haluu_kotiin kirjoitti:
Mun sais mut kukasn poika ei tee niin koska oletta että se on ärsyttävää tytöistä
mistå'päi
- Anonyymi
Jokaisella on omansa. Mitä sitä miettimään.
- Anonyymi
Mä tykkään mun poikaystävän pepusta. Poika15
- Anonyymi
Apua! Miten saa pojan puristeleen rintoi! Oon monesti koittanu sillee raottaa rintsikoit että se vois koskee mutta se ei varmaan huomaa. Ja on kyl aika reippaan kokoset (vaikka itse sanonkin)
- Anonyymi
Semmoisesta kun 'Kim Karpashianilla.'.
- Anonyymi
Minä puristelisin mielelläni sun rintoja🤭
- Anonyymi
Tossa iässä valittaminen on normi ei poikkeus. isot on parhaita
- Anonyymi
Kik luukas_13
14v seuraa? - Anonyymi
Oon 16 ja no pepuissa on vaa semmonen ihan perus pyöree mitä on kiva puristaa ja sit tisseissä semmoset että ei mahu kokonaan käteen ku puristaa mut ei saa olla liian isotkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1062371Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761118
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne141056