Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.
Millaisesta pojat tykkää
12
794
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista joita saa puristella.
- Anonyymi
En_haluu_kotiin kirjoitti:
Mun sais mut kukasn poika ei tee niin koska oletta että se on ärsyttävää tytöistä
mistå'päi
- Anonyymi
Jokaisella on omansa. Mitä sitä miettimään.
- Anonyymi
Mä tykkään mun poikaystävän pepusta. Poika15
- Anonyymi
Apua! Miten saa pojan puristeleen rintoi! Oon monesti koittanu sillee raottaa rintsikoit että se vois koskee mutta se ei varmaan huomaa. Ja on kyl aika reippaan kokoset (vaikka itse sanonkin)
- Anonyymi
Semmoisesta kun 'Kim Karpashianilla.'.
- Anonyymi
Minä puristelisin mielelläni sun rintoja🤭
- Anonyymi
Tossa iässä valittaminen on normi ei poikkeus. isot on parhaita
- Anonyymi
Kik luukas_13
14v seuraa? - Anonyymi
Oon 16 ja no pepuissa on vaa semmonen ihan perus pyöree mitä on kiva puristaa ja sit tisseissä semmoset että ei mahu kokonaan käteen ku puristaa mut ei saa olla liian isotkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384737Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781716Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276201488Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821444
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401