Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.
Millaisesta pojat tykkää
13
945
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista joita saa puristella.
- Anonyymi
En_haluu_kotiin kirjoitti:
Mun sais mut kukasn poika ei tee niin koska oletta että se on ärsyttävää tytöistä
mistå'päi
- Anonyymi
Jokaisella on omansa. Mitä sitä miettimään.
- Anonyymi
Mä tykkään mun poikaystävän pepusta. Poika15
- Anonyymi
Apua! Miten saa pojan puristeleen rintoi! Oon monesti koittanu sillee raottaa rintsikoit että se vois koskee mutta se ei varmaan huomaa. Ja on kyl aika reippaan kokoset (vaikka itse sanonkin)
- Anonyymi
Semmoisesta kun 'Kim Karpashianilla.'.
- Anonyymi
Minä puristelisin mielelläni sun rintoja🤭
- Anonyymi
Tossa iässä valittaminen on normi ei poikkeus. isot on parhaita
- Anonyymi
Kik luukas_13
14v seuraa? - Anonyymi
Oon 16 ja no pepuissa on vaa semmonen ihan perus pyöree mitä on kiva puristaa ja sit tisseissä semmoset että ei mahu kokonaan käteen ku puristaa mut ei saa olla liian isotkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715