Voiko joku kertoa mulle että millaisesta pepusta pojat tykkää?Alle 16.v pojat millasiata pepuista tykkäätte? Miksi kaikki aina valittaa että kun joku poika lyö perseelle se on ärsyttävää?Minun mielestä se on kiihottavaa samoin kun rintojen puristelu.
Millaisesta pojat tykkää
11
593
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista joita saa puristella.
- Anonyymi
Jokaisella on omansa. Mitä sitä miettimään.
- Anonyymi
Mä tykkään mun poikaystävän pepusta. Poika15
- Anonyymi
Apua! Miten saa pojan puristeleen rintoi! Oon monesti koittanu sillee raottaa rintsikoit että se vois koskee mutta se ei varmaan huomaa. Ja on kyl aika reippaan kokoset (vaikka itse sanonkin)
- Anonyymi
Semmoisesta kun 'Kim Karpashianilla.'.
- Anonyymi
Minä puristelisin mielelläni sun rintoja🤭
- Anonyymi
Tossa iässä valittaminen on normi ei poikkeus. isot on parhaita
- Anonyymi
Kik luukas_13
14v seuraa? - Anonyymi
Oon 16 ja no pepuissa on vaa semmonen ihan perus pyöree mitä on kiva puristaa ja sit tisseissä semmoset että ei mahu kokonaan käteen ku puristaa mut ei saa olla liian isotkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j654485Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all502491Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622130- 741340
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221130- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67867
- 64798