Niin on totisesti tehty, sillä hallitus on leikannut terveydenhoidosta, koulutuksesta, työttömyysturvasta, asumistuesta ja yleensä kaikesta siitä, mitä kansalaiset päivittäin tarvitsevat. On ollut ihan pakko, työttömät on pakotettava olemattomiin työpaikkoihin, paisunutta julkista sektoria on ihan pakko supistaa ja muutenkaan rahaa ei ole yhtään mihinkään.
Tapahtui suuri puhallus, jossa kaikkein köyhimmiltä leikatut rahat annettiin kaikkein rikkaimmille veronalennuksina. Tämä tulee niin kalliiksi, että on pakko leikata lisää ja korottaa välillisiä veroja. Huono-osaisimmat näkevät nälkää, mutta ei hallitus heitä unohtanut. Ministeri Essayah lupasi heillekin saattohoitoa.
https://www.itasuomalainen.fi/uutiset--politiikka/kolumni-suuri-puhallus-6.93.8307.3f45e983ab
Tapahtui suuri puhallus, jossa kaikkein köyhimmiltä leikatut rahat annettiin kaikkein rikkaimmille.
Anonyymi-ap
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöös
- Anonyymi
Persut laittaa leirille koko porukan.
- Anonyymi
Kannattiko sitten äänestää kokkareita ja heidän junttiosastoa persuja?
- Anonyymi
Ihmiset eivät ymmärrä, että nyt hyvätuloisia verotetaan VÄHEMMÄN. Eli hyvätuloisia verotetaan edelleen PALJON, mutta vähemmän.
Ihmiset eivät ymmärrä, että jos olisi tasavero, silti hyvätuloiset maksavat veroa ENEMMÄN. Eli tehtäisiin mitä tahansa, kaikissa tapauksissa hyvätuloiset maksavat ENEMMÄN ja ENITEN. Onko se oikein? Miksi hyvätuloisia RANGAISTAAN?- Anonyymi
"Miksi hyvätuloisia RANGAISTAAN?"
Koska SDP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408