Karppinen on hyvä ja ottaa Entringin omalle takapihalleen Nakertajaan :D

Anonyymi-ap

30

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KAjaanin Romulla on toimipiste ja Ekokympillä Majasaari jo tuolla syrjemmässä, sinne samalle alueelle joutaa tuokin.

Mites se tuo Romu kun jätenesteet sen kun vaan valuu maaperään ja ojiin....siellähän on sellainen samanlainen hissukseen tapahtuva luonnon pilaantuminen kuin vaikka Maaston kaatopaikalla, Parkinmäen kaatopaikalla sekä Terrafamella.

• Anonyymi

Onhan se kyllä tosiaan kummallista, että väen vängällä yritetään kaatopaikkaa laajentaa omakotiasutuksen viereen.
      Kyllä tässä kylässä olisi parempiakin paikkoja roskaläjille...

• Anonyymi

Minä lenkkeilen niillä tienoilla useasti ja siellä on ihmeellinen haju. Se ei ole normaali raikkaan ulkoilman haju. Kyllä kaatopaikat kuuluvat muualle kuin asutusalueen kupeeseen.

• Anonyymi

Järjetön ajatus. Kyllä täällä tilaa on syrjemmässäkin näille roskaläjille. Älyvapaata touhua.

• Anonyymi

Ihme kommentteja Rimpiläiseltä, ja nyt Karppiselta.

• Anonyymi

Siinä kaksi kepulaista juoniaan punoo...

• Anonyymi

Koko entrinki joutaa loppua, se on vaan ilmaisilla työvoimalla suojatyöpaikka karppiselle. Karppinen itse joutaa kaupungin työttömien kortistoon.

• Anonyymi

Karppinen on eläkeläinen.

• Anonyymi

Eikö Entrinki voi itse rakentaa omaa kierrätyskeskustaan. Mihin se siihen jäteyhtiötä tarvitsee vai rakentaako jäteyhtiö Entringille uudet tilat.

• Anonyymi

Onhan se ENTRINKI ihan hyvä. Ihmiset voi viedä sinne kierrätyskelpoisia tai -kelvottomiakin tavaroitaan. Sen lisäksi sinne voidaan ottaa joutilaita vähän rapsehtimaan saamiaan tukia vastaan. Ovatpahan sitten poissa joutilaisuuden kiroista ja muusta pahuudesta.
      Veli-Matin taloustaitoihin en kyllä luota tippaakaan, olen minä sen verran hänen edesottamuksiaan saanut seurata.

• Anonyymi
        UUSI

Eeeeee

• Anonyymi

Jos Entrinki siirretään toiseen paikkaan niin on selvä että sen sijainti pitäisi olla lähellä keskustaa, hyvien tieyhteyksien päässä. Esimerkiksi Majasaaren jätekeskus on sellaisessa korvessa että kuka siellä käy.

• Anonyymi

Ei kukaan Huuhkiksen / Lohtajan työtön rapsehtija jaksa Kätönlahteen asti 'töihin'. Aivan selvä asia että homma ei siellä toimisi sitäkään vähää.

• Anonyymi

Niinkö kätönlahden työtön nyt menisi lohtajalle töihin. Entrinki ei toimi kun on nyt syrjäisessä paikassa ja ahtaat tilat.

• Anonyymi

Entrinki ei toimi, koska koko konseptissa ei ole mitään järkeä. Pelkkää puuhastelua veronmaksajien rahoilla, kuten kaikki 'työ' näläkämaassa.

• Anonyymi

Terrafame....tekee vain vähän pitempää ja isompaa tappiota. Paitsi muutama herra tienaa.

• Anonyymi

Mitä varten omakotitalo alue on tehty suolle

• Anonyymi

Kerrotko mikä alue ei olisi Kajaanissa tehty?

• Anonyymi

Et varmaan puhu Kätönlahdesta, jossa suurin osa taloista on jykevän peruskallion päällä? Pintamaan kun raapaisee pois, niin kallioon törmää.

• Anonyymi

Kumpi oli ensin

• Anonyymi

Entrinki hajautettava kahteen toimipisteeseen
      Kirpputorikierrätys jatkaa entisellään mutta romutustoiminta sinne minne kuuluu, vaikkapa Majasaareen.
      Ja romutustoiminta kaupungin liiketoimintojen alaiseksi, ammattiosaajien hallintaan.
      Nykyinen toimintahan on ollut koko ajan etelän hämäräbisnesverkoston osapiste.

• Anonyymi

Näin se pitäisi olla, mutta se minne kansalainen voiongelmajätteet yms ser-romut jättää pitäisi olla lähellä keskustaa, esim kaupunki voisi hoitaa tämän.

• Anonyymi

Entringin konteista akkuhapot, öljyt, jarrunesteet ja muut vaaralliset aineet liruu ympäristöön jatkuvasti. Toiminta ei kestäisi minkäänlaista oikeaa tarkastuskäyntiä. Mutta tämä turhatoiminta onkin hyväveljien suojelemaa.

• Anonyymi
        UUSI

Eeee

• Anonyymi

Huparin tontti on vapaa. Sinne vaan onnelan iloksi.

• Anonyymi

Kannatan ajatustasi. Se olisi hyvä paikka jätteenkäsittelylle ja Entringille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan ajatustasi. Se olisi hyvä paikka jätteenkäsittelylle ja Entringille.

Joku jos ottais tämän oikeasti työn alle niin loppuisi varmaan yhtä nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku jos ottais tämän oikeasti työn alle niin loppuisi varmaan yhtä nopeasti.

Niin varmaan tapahtuisi. Siellä Onnelassa kun on se herrainvalta...

• Anonyymi

Näläkämaassa ei olisi mikään ihme jos erinomainen rantatontti saisi jätteenkäsittelylaitoksen... Ei sitä ainakaan omakotiasujille, ei missään nimessä!! Sehän olisi pois kommunistelta!

• Anonyymi

Tässä kaupungissa kaavoitus pielessä
      Joen varsi täynnä typeriä teollisuuden tontteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe