Mikä päättäjiämme vaivaa?

Anonyymi-ap

Korpelan Voima

Soite

Maakuntaliitto

Keskipohjanmaa- lehti

Liikuntakeskus

Käsittääksemme kaikissa on Keskusta- enemmistöinen johto.

11

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellakin.Kokkolalaiset ja maakunnan asukkaat ansaitsevat parempaa.

• Anonyymi

Listasta puuttuu Palo- ja pelastustoimi, Kokkolan Vesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listasta puuttuu Palo- ja pelastustoimi, Kokkolan Vesi

MTK Kokkola puuttuu myös

• Anonyymi

Listaan voi lisätä myös Kokkolan rakennusvalvonnan, jonka tehottomuus ja epäselvä linja ovat vuosien ajan hankaloittaneet sekä yksityisten että yritysten rakentamista. Samat henkilöt istuvat useissa hallinnoissa – tuloksena verkosto, jossa vastuu hämärtyy ja valvonta ontuu. Onko ihme, että päätökset tuntuvat suosivan harvoja ja estävän kehitystä? Kokkola ja koko maakunta ansaitsevat avoimuutta ja ammattitaitoa – ei sisäpiiripeliä.

• Anonyymi

Kun raha, valta, ahneus, moraalittomuus, ylimielisyys ja silkka tyhmyys laitetaan samaan kattilaan ja pikku piiri ympärille tätä keitosta hämmentämään, niin saadaan aikaiseksi tällainen soppa. Harmi vaan että keittäjät eivät itse sitä lusikoi, se on lehden tilaajien, työntekijöiden, veronmaksajien ja hallintoalamaisten tehtävä. Jos yhtään lohduttaa teitä kokkolalaisia ja keskipohjalaisia yleensäkin, niin ihan sama meno, jos ei pahempikin meininki, on täällä pohjois- Pohjanmaan puolella. On meillä tässä maassa sellaiset johtajat ja päättäjät, että näiden kanssa eläessä on ihan täysi työ itsessään. Ei tarvitsisi ulkopuolelta enää mitä Trumppeja tai Putineita tähän kurjuuteen hämmentämään yhtään lisää.

• Anonyymi
        UUSI

KePu on vissiin sisäisesti ihan hajalla?
        Mikä muu tätä jatkuvaa tappelua selittäs!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KePu on vissiin sisäisesti ihan hajalla?
        Mikä muu tätä jatkuvaa tappelua selittäs!

Misä muustakaan se vois johtua!

• Anonyymi
        UUSI

Tuohon listaan voinee lisätä vielä uskonnon mikä sekoittaa pakkaa etenkin kepulaisten keskuudessa.

• Anonyymi
      UUSI

Kokkolan vedestä alkoi tämä korruptio paljastumaan paljon on vielä piilossa
      Olen jo vuosia sanonut ei korppi korpinsilmää
      Terveisi entinen kaupungin työntekijä
      Jos puutuit törkeyksiin jouduit ei toivottujen listalle

• Anonyymi
        UUSI

jos syyttelet asiattomuuksista ja huutelusta niin syyllinen olet itse

• Anonyymi
      UUSI

Keski-Pohjanmaalla politiikkaan on tullut viimeisen kymmenen vuoden aikana paljon akateemisenkoulutuksen saaneita ihmisiä joilla terävät kyynärpäät ja viiltävä kieli. Halutaan nopeasti huippupaikoille ilman johtajakokemusta ja taitoja. Nämä ihmiset ovat kolunneet yliopiston yhden kapean aihekokonaisuuden kanssa, heillä ei ole kosketusta yhteiskuntaan sen laajassa kuvassa. Tähän kun lisätään ripaus narsismia niin soppa on valmis.
      Minne ovat kadonneet ne kansakoulupohjalta ponnistaneet laajan sivistyksen omaavat luottamushenkilöt jota osasivat kehittää ja viedä Keski-Pohjanmaat eteenpäin 1940 - 2010 luvulle saakka, jolloin alkoi "massa-maistereiden" valtaanpyrkimys kausi.
      Kunnon kommunistit tai maajussit osasivat aikoinaan johtaa meidän aluetta kehitykseen, saimme heidän työnsä kautta Kemiran, Outokummun ja keskus-sairaalan ym. kaupallista toimijaa tälle alueelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      201
      8981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5548
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4671
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4517
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3629
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3356
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3320
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2866
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2722
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe