Korpelan Voima
Soite
Maakuntaliitto
Keskipohjanmaa- lehti
Liikuntakeskus
Käsittääksemme kaikissa on Keskusta- enemmistöinen johto.
Mikä päättäjiämme vaivaa?
11
257
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin.Kokkolalaiset ja maakunnan asukkaat ansaitsevat parempaa.
- Anonyymi
Listasta puuttuu Palo- ja pelastustoimi, Kokkolan Vesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listasta puuttuu Palo- ja pelastustoimi, Kokkolan Vesi
MTK Kokkola puuttuu myös
- Anonyymi
Listaan voi lisätä myös Kokkolan rakennusvalvonnan, jonka tehottomuus ja epäselvä linja ovat vuosien ajan hankaloittaneet sekä yksityisten että yritysten rakentamista. Samat henkilöt istuvat useissa hallinnoissa – tuloksena verkosto, jossa vastuu hämärtyy ja valvonta ontuu. Onko ihme, että päätökset tuntuvat suosivan harvoja ja estävän kehitystä? Kokkola ja koko maakunta ansaitsevat avoimuutta ja ammattitaitoa – ei sisäpiiripeliä.
- Anonyymi
Kun raha, valta, ahneus, moraalittomuus, ylimielisyys ja silkka tyhmyys laitetaan samaan kattilaan ja pikku piiri ympärille tätä keitosta hämmentämään, niin saadaan aikaiseksi tällainen soppa. Harmi vaan että keittäjät eivät itse sitä lusikoi, se on lehden tilaajien, työntekijöiden, veronmaksajien ja hallintoalamaisten tehtävä. Jos yhtään lohduttaa teitä kokkolalaisia ja keskipohjalaisia yleensäkin, niin ihan sama meno, jos ei pahempikin meininki, on täällä pohjois- Pohjanmaan puolella. On meillä tässä maassa sellaiset johtajat ja päättäjät, että näiden kanssa eläessä on ihan täysi työ itsessään. Ei tarvitsisi ulkopuolelta enää mitä Trumppeja tai Putineita tähän kurjuuteen hämmentämään yhtään lisää.
- AnonyymiUUSI
KePu on vissiin sisäisesti ihan hajalla?
Mikä muu tätä jatkuvaa tappelua selittäs! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KePu on vissiin sisäisesti ihan hajalla?
Mikä muu tätä jatkuvaa tappelua selittäs!Misä muustakaan se vois johtua!
- AnonyymiUUSI
Tuohon listaan voinee lisätä vielä uskonnon mikä sekoittaa pakkaa etenkin kepulaisten keskuudessa.
- AnonyymiUUSI
Kokkolan vedestä alkoi tämä korruptio paljastumaan paljon on vielä piilossa
Olen jo vuosia sanonut ei korppi korpinsilmää
Terveisi entinen kaupungin työntekijä
Jos puutuit törkeyksiin jouduit ei toivottujen listalle- AnonyymiUUSI
jos syyttelet asiattomuuksista ja huutelusta niin syyllinen olet itse
- AnonyymiUUSI
Keski-Pohjanmaalla politiikkaan on tullut viimeisen kymmenen vuoden aikana paljon akateemisenkoulutuksen saaneita ihmisiä joilla terävät kyynärpäät ja viiltävä kieli. Halutaan nopeasti huippupaikoille ilman johtajakokemusta ja taitoja. Nämä ihmiset ovat kolunneet yliopiston yhden kapean aihekokonaisuuden kanssa, heillä ei ole kosketusta yhteiskuntaan sen laajassa kuvassa. Tähän kun lisätään ripaus narsismia niin soppa on valmis.
Minne ovat kadonneet ne kansakoulupohjalta ponnistaneet laajan sivistyksen omaavat luottamushenkilöt jota osasivat kehittää ja viedä Keski-Pohjanmaat eteenpäin 1940 - 2010 luvulle saakka, jolloin alkoi "massa-maistereiden" valtaanpyrkimys kausi.
Kunnon kommunistit tai maajussit osasivat aikoinaan johtaa meidän aluetta kehitykseen, saimme heidän työnsä kautta Kemiran, Outokummun ja keskus-sairaalan ym. kaupallista toimijaa tälle alueelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2018981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914517
- 593629
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703320Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432631