Diesel peltoauto

Bensa kallista

Mitenkän dieseli auto toimii peltoautona? Nyt kun bensa on niin kallista ettei muuten pysty treenata, nii ajettelin ostaa diisselin, mutta onko se hirveen laiska..jne,
Mitä autoja on Vaatimuksella:
-diesel
-takaveto
-mahdollisesti suht halpa

Nyt vastauksia nopee,
ps: ei sen nii hirvee tykki tarvii olla, kun on vaan diisseli, oppii ainakin sen käsittelyn jo vähän hiljasimmis vauhdeissa!

10

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jestas sentään

      mitä kysymyksiä.

    • gibba

      dieseleissä ei ole tehoa yhtään !! osta bensakoneella varustettu takapotku

      ja ei tule mieleen yhtään diisseli-takavetoa

    • lokki

      Ittellä oli tossa viime talvena opel kadett e diesel, 1.6 litranen kone oli ihmeen pirtee diisseliks... jos takapotku diisseliä haluut ni eiköhän noita dx corolloita oo dieselinäkin.

    • on laiska

      2.3 litranen dsl sierra. dieselit on laiskoja eikä siinä polttoaineen hinnassakaan isoa eroa oo,paitsi mulla,koska ajan verottomalla :D

    • peltoauto

      Käsittääkseni tupaöljyllä voi ajella pellolla. Eli olis halpaa peltoautoilua.

    • Stone.Head

      Traktorin löpöl on halpa huristella ^^

    • uiiuiuiuiu

      no mä sanon nyt suoraan osta joku kiisseli datsuni bluebirdejä riittää joka pihassa seisomassa melkein tai sit joku yli sataheppanen 220c datsuni...siis toi on se mallinimi ei mikään tilavuus.. niiin KYLLÄ LÄHTEE

      • Kylse diiseli eteenpäin menee... Ja halpahan se tuolta polttoöljy tankista on tankata :)


      • Nemesis91 kirjoitti:

        Kylse diiseli eteenpäin menee... Ja halpahan se tuolta polttoöljy tankista on tankata :)

        varmaan olis paikallaan!!!
        SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
        veikka auto ei ole rekisterissäkään.
        Muuten hauskaa ajoa.


      • tuiotaa
        kawasaki250 kirjoitti:

        varmaan olis paikallaan!!!
        SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
        veikka auto ei ole rekisterissäkään.
        Muuten hauskaa ajoa.

        eikös omalla alueella aa olla tankissä mitä hyvänsä esim traktorissa joka ei ole maan tie käytössä saa käyttää polttoöljyä niin luulisin että diisel peltoautoon pätee samat jutut eli omalla alueella saa ajaa polttoöljyl vaikka ruohonleikkurilla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe