Mitenkän dieseli auto toimii peltoautona? Nyt kun bensa on niin kallista ettei muuten pysty treenata, nii ajettelin ostaa diisselin, mutta onko se hirveen laiska..jne,
Mitä autoja on Vaatimuksella:
-diesel
-takaveto
-mahdollisesti suht halpa
Nyt vastauksia nopee,
ps: ei sen nii hirvee tykki tarvii olla, kun on vaan diisseli, oppii ainakin sen käsittelyn jo vähän hiljasimmis vauhdeissa!
Diesel peltoauto
10
1873
Vastaukset
- jestas sentään
mitä kysymyksiä.
- gibba
dieseleissä ei ole tehoa yhtään !! osta bensakoneella varustettu takapotku
ja ei tule mieleen yhtään diisseli-takavetoa - lokki
Ittellä oli tossa viime talvena opel kadett e diesel, 1.6 litranen kone oli ihmeen pirtee diisseliks... jos takapotku diisseliä haluut ni eiköhän noita dx corolloita oo dieselinäkin.
- on laiska
2.3 litranen dsl sierra. dieselit on laiskoja eikä siinä polttoaineen hinnassakaan isoa eroa oo,paitsi mulla,koska ajan verottomalla :D
- peltoauto
Käsittääkseni tupaöljyllä voi ajella pellolla. Eli olis halpaa peltoautoilua.
- Stone.Head
Traktorin löpöl on halpa huristella ^^
- uiiuiuiuiu
no mä sanon nyt suoraan osta joku kiisseli datsuni bluebirdejä riittää joka pihassa seisomassa melkein tai sit joku yli sataheppanen 220c datsuni...siis toi on se mallinimi ei mikään tilavuus.. niiin KYLLÄ LÄHTEE
Nemesis91 kirjoitti:
Kylse diiseli eteenpäin menee... Ja halpahan se tuolta polttoöljy tankista on tankata :)
varmaan olis paikallaan!!!
SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
veikka auto ei ole rekisterissäkään.
Muuten hauskaa ajoa.- tuiotaa
kawasaki250 kirjoitti:
varmaan olis paikallaan!!!
SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
veikka auto ei ole rekisterissäkään.
Muuten hauskaa ajoa.eikös omalla alueella aa olla tankissä mitä hyvänsä esim traktorissa joka ei ole maan tie käytössä saa käyttää polttoöljyä niin luulisin että diisel peltoautoon pätee samat jutut eli omalla alueella saa ajaa polttoöljyl vaikka ruohonleikkurilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023