Mitenkän dieseli auto toimii peltoautona? Nyt kun bensa on niin kallista ettei muuten pysty treenata, nii ajettelin ostaa diisselin, mutta onko se hirveen laiska..jne,
Mitä autoja on Vaatimuksella:
-diesel
-takaveto
-mahdollisesti suht halpa
Nyt vastauksia nopee,
ps: ei sen nii hirvee tykki tarvii olla, kun on vaan diisseli, oppii ainakin sen käsittelyn jo vähän hiljasimmis vauhdeissa!
Diesel peltoauto
10
1922
Vastaukset
- jestas sentään
mitä kysymyksiä.
- gibba
dieseleissä ei ole tehoa yhtään !! osta bensakoneella varustettu takapotku
ja ei tule mieleen yhtään diisseli-takavetoa - lokki
Ittellä oli tossa viime talvena opel kadett e diesel, 1.6 litranen kone oli ihmeen pirtee diisseliks... jos takapotku diisseliä haluut ni eiköhän noita dx corolloita oo dieselinäkin.
- on laiska
2.3 litranen dsl sierra. dieselit on laiskoja eikä siinä polttoaineen hinnassakaan isoa eroa oo,paitsi mulla,koska ajan verottomalla :D
- peltoauto
Käsittääkseni tupaöljyllä voi ajella pellolla. Eli olis halpaa peltoautoilua.
- Stone.Head
Traktorin löpöl on halpa huristella ^^
- uiiuiuiuiu
no mä sanon nyt suoraan osta joku kiisseli datsuni bluebirdejä riittää joka pihassa seisomassa melkein tai sit joku yli sataheppanen 220c datsuni...siis toi on se mallinimi ei mikään tilavuus.. niiin KYLLÄ LÄHTEE
Nemesis91 kirjoitti:
Kylse diiseli eteenpäin menee... Ja halpahan se tuolta polttoöljy tankista on tankata :)
varmaan olis paikallaan!!!
SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
veikka auto ei ole rekisterissäkään.
Muuten hauskaa ajoa.- tuiotaa
kawasaki250 kirjoitti:
varmaan olis paikallaan!!!
SE verottomalla polttoöljyllä ajo voi tulla TODELLA KALLIIKSI!! n.20 kertainen dieselvero!!Jos sattuvat ottamaan näytteen ajatte sitten missä tahansa, niin tankissa pitää olla verollinen aine,
veikka auto ei ole rekisterissäkään.
Muuten hauskaa ajoa.eikös omalla alueella aa olla tankissä mitä hyvänsä esim traktorissa joka ei ole maan tie käytössä saa käyttää polttoöljyä niin luulisin että diisel peltoautoon pätee samat jutut eli omalla alueella saa ajaa polttoöljyl vaikka ruohonleikkurilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550