Peukku leviää maakuntiin

Anonyymi-ap

Alfa-PVP:n käyttö on moninkertaistunut viimeisten vuosien aikana esimerkiksi pääkaupunkiseudulla ja Tampereella, THL:n oikeustoksikologian tiimipäällikkö Teemu Gunnar sanoo THL:n tiedotteessa.

Peukkuvyöhyke leviää
Peukkua havaittiin jätevedessä säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa

THL: Huolestuttava tieto ”peukusta”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011221216.html

Kohta alkaa näitä linkkuveitsi ihmisiä olemaan katukuvassa täälläkin. Ovat kuulema arvaamattomia käytökseltään ja agressiivisia. ABC ketjun on kohta ehkä mietittävä logon vaihtoa..

19

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tässä kyrsii ku ois sillon tällöin kiva ostaa vanhaa kunnon piriä ni ei enää tiedä mitä sitä saa.

• Anonyymi

Vois kuvitella että Kirkkopuiston liepeillä usein sekoileva vanhan helppokäyttönokialaisen kaima on aivonsa marinoinut tuolla spurkukamalla jo ajat sitten.

• Anonyymi

Tulis nyt semmoistä myrkkyä katukauppaan joka vie lähes saman tien kirkkomaahan, niin siivoituisi tuo katukuva samalla.

• Anonyymi

Peukku zombit painaa linkussa menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukku zombit painaa linkussa menemään.

Peukku persiissä

• Anonyymi

Paukku leviää lappeenrantaan (museoon). On kauppatieteiden maisteri, kokoomuslainen. Tykkää komentaa koiria.

• Anonyymi

Tämä ilmiö selittää hyvin kirkkaasti miksi Salossa on nousussa välinpitämättömyys ja arvaamaton käytös miehillä:/Ovat henkisesti erittäin väkivaltaisia. Heitä on kylillä ja sanon keskustas hyvin paljon.Peukun käyttäjät… Käytös on äärimmäisen pelottavaa koettavaa. Se jättää hiljaseksi. Uhkaavat, pelottelee toisia, napsahtavat äkisti vihaiseksi! Tätä on nyt salonalueella nähtävissä.

• Anonyymi

Salonaludilla näkee ja kuulee näistä zombeista:( äkkiarvaamatonta käytöstä. Varpaillaan kuulee ihmisten elävän !?

• Anonyymi

Salo on vallattu tuolla myrkyllä !epäilemättä peukku myrkky on Salosta peräisin. Narkkkari keskus kaikelle myrkylle(

• Anonyymi

Noita kannattaa ja pitää psyykata mustilla ja valkosilla pakettiautoilla. Tyyliin et
      "Etsä oo huomannu ku noi seuraa ja etsii sua"
      Hauskinta paskaa ikinä ku menee ihan tiltteihin:D

• Anonyymi

Ja kertoo viel et puhelin kannattaa hävittää koska sitä kuunnellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kertoo viel et puhelin kannattaa hävittää koska sitä kuunnellaan.

En kyllä häkeen soittele näistä tapauksista olkoot missä asennossa niitä huvittaa. Ensihoidolla on muutenkin tärkeempää tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä häkeen soittele näistä tapauksista olkoot missä asennossa niitä huvittaa. Ensihoidolla on muutenkin tärkeempää tekemistä.

Toivottavsti tää peukku on tappavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavsti tää peukku on tappavaa.

Kyllä varmaan oikein annosteltuna.

• Anonyymi

Niinhän se on että kun sanotaan että nykynuoriso ei ryyppää yhtä paljon kuin vanhemmat sukupolvet niin he käyttävät huumeita sen sijaan.

• Anonyymi

Turusta eesti peukku WA viestiä ensi +358 40 7588518

• Anonyymi

Paukku levisi museoon.

• Anonyymi

Parempi peukku pyllyssä kun poltettuna keuhkoihin

• Anonyymi

Vihreät ja muu vihervasemmistohan suhtautuu huumeisiin erittäin myönteisesti ja kannattaa niiden laillistamista. Että kannattaa jatkossakin äänestää vihervasemmistoa niinkuin olette tähänkin asti tehneet.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe