Alfa-PVP:n käyttö on moninkertaistunut viimeisten vuosien aikana esimerkiksi pääkaupunkiseudulla ja Tampereella, THL:n oikeustoksikologian tiimipäällikkö Teemu Gunnar sanoo THL:n tiedotteessa.
Peukkuvyöhyke leviää
Peukkua havaittiin jätevedessä säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa
THL: Huolestuttava tieto ”peukusta”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011221216.html
Kohta alkaa näitä linkkuveitsi ihmisiä olemaan katukuvassa täälläkin. Ovat kuulema arvaamattomia käytökseltään ja agressiivisia. ABC ketjun on kohta ehkä mietittävä logon vaihtoa..
Peukku leviää maakuntiin
9
274
Vastaukset
- Anonyymi
Se tässä kyrsii ku ois sillon tällöin kiva ostaa vanhaa kunnon piriä ni ei enää tiedä mitä sitä saa.
- Anonyymi
Vois kuvitella että Kirkkopuiston liepeillä usein sekoileva vanhan helppokäyttönokialaisen kaima on aivonsa marinoinut tuolla spurkukamalla jo ajat sitten.
- Anonyymi
Tulis nyt semmoistä myrkkyä katukauppaan joka vie lähes saman tien kirkkomaahan, niin siivoituisi tuo katukuva samalla.
- Anonyymi
Peukku zombit painaa linkussa menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukku zombit painaa linkussa menemään.
Peukku persiissä
- Anonyymi
Paukku leviää lappeenrantaan (museoon). On kauppatieteiden maisteri, kokoomuslainen. Tykkää komentaa koiria.
- Anonyymi
Tämä ilmiö selittää hyvin kirkkaasti miksi Salossa on nousussa välinpitämättömyys ja arvaamaton käytös miehillä:/Ovat henkisesti erittäin väkivaltaisia. Heitä on kylillä ja sanon keskustas hyvin paljon.Peukun käyttäjät… Käytös on äärimmäisen pelottavaa koettavaa. Se jättää hiljaseksi. Uhkaavat, pelottelee toisia, napsahtavat äkisti vihaiseksi! Tätä on nyt salonalueella nähtävissä.
- Anonyymi
Salonaludilla näkee ja kuulee näistä zombeista:( äkkiarvaamatonta käytöstä. Varpaillaan kuulee ihmisten elävän !?
- Anonyymi
Salo on vallattu tuolla myrkyllä !epäilemättä peukku myrkky on Salosta peräisin. Narkkkari keskus kaikelle myrkylle(
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408