Mielestäni hyvä idea eduskunnan ympäristövaliokunnalta.
Ongelma tuon sallimisessa on EU:n lintudirektiivi.
Toivottavasti saamme nykyisten valko- ja kanadanhanhen lisäksi tuon velkoposken meidän merilinnustajien saalisvalikoimaan.
Valkoposkihanhi ehkä metsästettämäksi?
11
89
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kannatettava idea, nehän ovat iso riesa, toisin kuin sudet. Myös merimetsoja voisi harventaa roimasti.
- AnonyymiUUSI
Edellisessä kommentissasi muutama minuutti takaperin sanoit "minua ei haittaisi vaikka kaikki sudet ammuttaisiin". Koita jo päättää, kun tuo mieliala näkyy kommenteissasi vaihtuvan parin minuutin välein. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellisessä kommentissasi muutama minuutti takaperin sanoit "minua ei haittaisi vaikka kaikki sudet ammuttaisiin". Koita jo päättää, kun tuo mieliala näkyy kommenteissasi vaihtuvan parin minuutin välein. 😂
Sudet eivät ole riesa tai uhka, mutta minua ei haittaa, vaikka ne ammuttaisiin. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Oletko läpäissyt peruskoulun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sudet eivät ole riesa tai uhka, mutta minua ei haittaa, vaikka ne ammuttaisiin. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Oletko läpäissyt peruskoulun?
Tässä näkee mainiosti miten vakava mielialahäiriö metsästyksen vastustajalla osin ilmenee. Ensin kommentoit tässä ketjussa "nehän ovat iso riesa toisin kuin sudet". Sama ketju pari viestiä alempana ja sama kommentoija "minua ei haittaa vaikka ne ammuttaisiin".
Tässä myös huomataan palstaa terrorisoivan metsästyksen vastustajan useassa persoonassa esiintymisen missä erityisesti jos ei saa itseään miellyttävää vastausta muutetaan omia mielipiteitä ja toisinaan aloitetaan "keskustelu" itsensä kanssa. 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näkee mainiosti miten vakava mielialahäiriö metsästyksen vastustajalla osin ilmenee. Ensin kommentoit tässä ketjussa "nehän ovat iso riesa toisin kuin sudet". Sama ketju pari viestiä alempana ja sama kommentoija "minua ei haittaa vaikka ne ammuttaisiin".
Tässä myös huomataan palstaa terrorisoivan metsästyksen vastustajan useassa persoonassa esiintymisen missä erityisesti jos ei saa itseään miellyttävää vastausta muutetaan omia mielipiteitä ja toisinaan aloitetaan "keskustelu" itsensä kanssa. 😂Niin, edelleen kysyn, että mikä tuossa sinun mielestäsi on ristiriitaista? Avaapa aihetta ihan asiaan liittyen, ja kerro ihan rautalangasta vääntäen (ilman plussapalloja) millainen ristiriita tuossa on. Tee se selkeästi, kiitos, esim. ranskalaisia viivoja käyttäen, jos et jaksa tai osaa kirjoittaa pitkiä lauseita. Kerro selkeästi myös asiayhteys, johon kommenttini liittyvät, niin kaikille avautuu mahdollisuus yrittää "päästä" sinun ymmärrystasollesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, edelleen kysyn, että mikä tuossa sinun mielestäsi on ristiriitaista? Avaapa aihetta ihan asiaan liittyen, ja kerro ihan rautalangasta vääntäen (ilman plussapalloja) millainen ristiriita tuossa on. Tee se selkeästi, kiitos, esim. ranskalaisia viivoja käyttäen, jos et jaksa tai osaa kirjoittaa pitkiä lauseita. Kerro selkeästi myös asiayhteys, johon kommenttini liittyvät, niin kaikille avautuu mahdollisuus yrittää "päästä" sinun ymmärrystasollesi.
Ja jälleen kerran turvaudut sinulle tyypillisiin vastakysymyksiin, kun et kykene kiusallisiin ristiriitaisuuksiisi muuten vastaamaan. 😂
Minä en ole se joka vastaa sinun mielen ongelmistasi, vaan se olet sinä itse. Metsästyksen vastustajan on turha päteä etenkin aihealueella mikä sinulle ei kuulu muutenkaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jälleen kerran turvaudut sinulle tyypillisiin vastakysymyksiin, kun et kykene kiusallisiin ristiriitaisuuksiisi muuten vastaamaan. 😂
Minä en ole se joka vastaa sinun mielen ongelmistasi, vaan se olet sinä itse. Metsästyksen vastustajan on turha päteä etenkin aihealueella mikä sinulle ei kuulu muutenkaan.Mitä tarkoitat? Mihin ristiriitaisuuksiin minun olisi pitänyt vastata?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Mihin ristiriitaisuuksiin minun olisi pitänyt vastata?
Toistot, vastakysymykset jne. 😂 Hyvin olet vallankäytön narsistiset opit vihervasemmistolta omaksunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toistot, vastakysymykset jne. 😂 Hyvin olet vallankäytön narsistiset opit vihervasemmistolta omaksunut.
Hyvin olet oppinut persujen öyhytyksen .🤧🤧
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valkoposkihanhi on metsästetävä riistalintu niin Virossa kuin Ruotsissa. Meillä tehdään sellaisia päätöksiä joita ei pystytä sopeutamaan kuin tilanne muutuu. Syksyllä metsästtäisiin ja syötäisiin, nyt haudataan ongellmajäteenä. 😆😆😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perustele "persujen öyhötys", kun ei edes osu minun puoluekantaan? 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889