Katujen kunto

Anonyymi-ap

En varmaankaan ole ensimmäinen, joka purnaa Ämmänsaaren katujen kunnosta, Isoja monttuja ajoväylillä niin että saa kierrellä vastaantulevien kaistalla. Laittaisivat kerralla puomit kaduille, niin etää tyhmenpikin osaisi valita toisen kulkureitin. Ei täällä mitään nopeusrajoituksia tarvita, teiden kunto kyllä pitää huolen ajonopeuksista. Tien hoidosta vastaavat, herätkää jo.

13

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiet "yhtä hyvässä kunnossa" kuin muinoin Venäjällä. Siellä varmaan paremmassa kunnossa nyt.

• Anonyymi

Ei voi valita toista kulkureittiä, jokainen tie keskustassa on niin pahoilla reijillä että olen siirtänyt kauppa-asiointini Ouluun.

• Anonyymi

Kävelkää. Reippailkaa.

• Anonyymi

Talvella kyltit EI TALVIKUNNOSSAPITOA ja talven jälkeen kyltit tietyö ja kuoppia tiestöllä.
      Joten vastuu siirtyy ratin ja penkin väliin 🫣

• Anonyymi

Pyöräilykin vaatii täysjousitetun läskirengaspyörän. Kevyenliikenteen väylillä ikäviä katkoksia ja kauppa ostokset sekä selkäranka kovilla rytkytyksestä.
      Katkoksiin hieman pikeä ja hiekkaa, niin asia korjautuisi.
      T. Jopo kuski

• Anonyymi

Kettinki loppuu ja istuin päin perssettä.
      T. Joppo mies

• Anonyymi

Ei lopu ruikutuksen aiheet rupusakilta.

• Anonyymi

Siksi ne 30 rajoitukset tuli, ettei kunta joudu korvaamaan särkyneitä autoja. Näen eppäelen.

• Anonyymi

OLISKO JOKINPÄIVÄ MENTÄVÄ KAIKKIEN SIIHEN TORINKULMILLE KIERTÄMÄÄN MUUTAMAKSI TUNNIKSI , AJETTAS 20 KM/H. TODELLA HUONOSSA KUNNOSSA KADUT, VAALIVOITTAJAT , OTTAKAA HAASTE VASTAAN JA RUVETKAA OIKEASTI TEKEMÄÄN JOTAKIN ASIALLE. VASTUU ON KEPULLA KUN ON SUURIN.

• Anonyymi

Kaikenlaisia kepukoita sitä äänestetään päättäjiksi.

• Anonyymi

jos tulee niin soitan 112

• Anonyymi
      UUSI

Kuka on vastuussa teiden kunnosta? Kunta? Elykeskus? Jollekin nyt pitää ruveta viestiä viemään. Kyllä turistitkin osaavat keskustan kiertää. Tai sehän taitaa olla tarkoituskin.

• Anonyymi
        UUSI

Just, tiet möykkelikköä ja hotelli ränsistynyt. Voi olla ettei matkailijoita paljo kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2441
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2374
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1510
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1176
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe